Vanmorgen toen ik ging fietsen bijna iemand zien doodgaan voor mijn ogen. Die was ook aan het fietsen in de tov gestelde richting op zo een betonbaan en wil de baan oversteken om een zijstraat in te slaan.
Hij geraakt met zijn voorwiel in de geul tussen de 2 rijhelften, zijn voorwiel blokkeert en hij gaat overkop en net dan komt er ook een auto af.
Gelukkig heeft die vrouw een heel goeie reflex en trekt over naar de andere kant de graskant in en kan ook nog de auto die van de andere kant komt ontwijken.
Ik gestopt en die mens recht geholpen. Die had dus totaal niks, geen schrammetje. Hij stond daar te bibberen. Ik heb ondertussen zijn fiets weer mobiel gemaakt en eens bekeken of er niks aan was want hij was er zeker niet toe in staat.
Die vrouw kwam ook af helemaal in shock. Wel respect dat er totaal geen verwijten kwamen en iedereen wel bezorgd was om elkaar. (en het was nog een knappe ook

).
Die fietser heeft wss 100x die vrouw bedankt voor haar goeie reflex en zei constant "nu heb ik chance gehad, ik dacht dat ik dood was."
Moet echt wel mottig zijn als je daar ligt op de baan en je ziet een auto afkomen die niet meer kan remmen.
Natuurlijk kwam er dan ook 1 bij die vond dat hij dat ook al meegemaakt had. "ik was eens de trap aan het aflopen en mistte een trede en viel ook op mijn rug." Ja.. Dat was idd bijna hetzelfde klojo..