Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Altijd lachen als je met 3 buiten stond, gewoon terug de deur opendoen om te vragen of er nog iemand mocht buiten vliegen, dan kon je kaarten.
Nooit met meer dan 2 buiten gestaan.

Voor het examen LO had de leraar wel een tafel met 4 stoelen gezet en pakske kaarten. We mochten kiezen tussen 50% en kaarten, of meedoen met examen en een buis. Die mens was ons precies wat moe. :unsure:
Nu, dat jaar was LO wel een serieuze uitblinker op mijn rapport, want ik had 50. Ik was niet bepaald een goeie student.

Mijn enige bedoeling in het vak is dat ze aan het eind van het jaar een beetje sterker in hun schoenen staan met hun zelfbeeld, hoe ze de wereld aanpakken en welke richting ze uit willen. Het blijft ‘gods’dienst’ dus in de handboeken zit altijd een deeltje bijbel maar ik leg hen uit dat die boeken ook maar een menselijke uitleg zijn voor bepaalde basisprincipes die belangrijk zijn in het leven. Gelijk de fabeltjes van Lafontaine. Natuurlijk komen ze dan af met al de negatieve dingen die er in staan (geen ene heeft het ooit gelezen maar dat weten ze perfect) dus dan zeg ik dat het uiteindelijk ook maar geschreven is door mensen en dat kloothommels van alle tijden zijn.
Ik hoop van harte dat ze er geen degout aan overhouden, ik kan natuurlijk niet voor iedereen goed doen en vooral voor de Moslimleerlingen probeer ik ook het nodige respect voor Heilige boeken te tonen. Nadruk vooral op hun nut als historische bron wel.

Godsdienstleerkracht: wat is het denirgerenste wat je tegen iemand kan zeggen?
Medeleerling: uw moeder is een hoer.
Godsdienstleerkracht: ja, dat is wel niet erg netjes om te zeggen
Medeleerling: inderdaad maar ze had mij al gezegd dat ge zo'n serieuze waart.
1 week schorsing
De kans voor de leerkracht om te zeggen: “En kreeg je het familietarief?”

In principe zouden moslimleerlingen sowieso respect moeten hebben voor de Bijbel, want de Koran verwijst er zelf naar. Tot en met Jezus zouden ze bijna alles moeten geloven wat er in staat. Zelfs in Jezus geloven ze, maar dan niet als de zoon van God (want dat zou betekenen dat God sex had met een mens) of als Messias, maar wel als profeet.
Respect voor de Bijbel en zeker het OT kan je in principe dus gemakkelijk bijbrengen als je er zelf wat van kent (maar als je tegen hen natuurlijk zegt dat het maar door mensen is geschreven, schiet je jezelf in de voeten.)
Voor de echte moslims is er wel een verschil tussen christenheid en de Bijbel.

In principe zouden moslimleerlingen sowieso respect moeten hebben voor de Bijbel, want de Koran verwijst er zelf naar. Tot en met Jezus zouden ze bijna alles moeten geloven wat er in staat. Zelfs in Jezus geloven ze, maar dan niet als de zoon van God (want dat zou betekenen dat God sex had met een mens) of als Messias, maar wel als profeet.
Respect voor de Bijbel en zeker het OT kan je in principe dus gemakkelijk bijbrengen als je er zelf wat van kent (maar als je tegen hen natuurlijk zegt dat het maar door mensen is geschreven, schiet je jezelf in de voeten.)
Voor de echte moslims is er wel een verschil tussen christenheid en de Bijbel.
Mensen hebben ook respect voor LOTR (vaak nog meer dan de Bijbel) dus ik zou door mensen geschreven altijd aanvaardbaar vinden. 😉

Godsdienst, het vak met het grootste trauma voor mij. Voor heel de klas moeten rechtstaan en zingen (wat ik niet kan) om te zien of ge in het schoolkoor van karate dynamo, euh cantate domino mocht.
Hahaha ja bij de Gijs.
I barely made the cut maar kreeg snel baard in de keel dus na 3 -5 lessen was het wel gedaan. Voordeel.. donderdag mocht ge als eerste frieten eten uit de kantine! Had ik beter gezongen kon ik meegedaan hebben in daens the movie potverdikke!

Nochtans een van de leukere vakken om vuile praat uit te gaan.
Godsdienstleerkracht: welke vrouw prefereren jullie
Ik: een britse
Iedereen verwonderd: waarom?
Ik: die rijden omgekeerd

6 strafstudies

Godsdienstleerkracht: wat is het denirgerenste wat je tegen iemand kan zeggen?
Medeleerling: uw moeder is een hoer.
Godsdienstleerkracht: ja, dat is wel niet erg netjes om te zeggen
Medeleerling: inderdaad maar ze had mij al gezegd dat ge zo'n serieuze waart.
1 week schorsing
Technisch tekenen.
Nancy zat in onze klas en die had een weelderige bos krollekenshaar.
De leerkracht probeerde met handen en voeten ons iets uit te leggen...
"Als ge nancy van boven ziet wat ziet ge dan???" Krollekes!
''En als ge nancy vanonder ziet wat ziet ge dan????'
En het floepte eruit bij mij.... 'ook krollekes!' De leerkracht lag plat van het lachen. Geen strafstudie! :unsure:

Rond 05:45 deze ochtend, in de straat hier, een straalbezopen pippo die aan het roepen was van "Vuile ongelovigen, arme zondaars, God straffe u!"

Farih heeft zeker veel dealer vriendjes die maar wat graag willen dat dit soort medicatie moeilijk te verkrijgen is.
Supply & Demand...

:crazy:
Die man is dus ofwel dronken aan boord geraakt, of heeft zich tijdens de vlucht zat gezopen. Toch abnormaal dat zoiets kan...

Terug
Bovenaan