Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

En u zat zuipen op ne vlieger is ook ni zo moeilijk, al helemaal niet in business :clap:.
Kweni. Nog maar 2 vluchten (heen en terug) meegemaakt waar ik onbeperkt champagne kreeg. Als je daar zat van wordt, kan je niet drinken. :unsure:
Waren wel maar vluchten van 2 uur, daar krijg ik amper 4 flessen verwerkt, of ik moet gaan plassen en dat haat ik op een vliegtuig.

Kweni. Nog maar 2 vluchten (heen en terug) meegemaakt waar ik onbeperkt champagne kreeg. Als je daar zat van wordt, kan je niet drinken. :unsure:
Waren wel maar vluchten van 2 uur, daar krijg ik amper 4 flessen verwerkt, of ik moet gaan plassen en dat haat ik op een vliegtuig.
Ge moet dan ook whisky vragen ofzo. Champagne is enkel als aperitief op betere alcohol eh.

Ik vertrouw geen whisky op een vliegtuig. Ik heb dankzij @Brecht toch een bepaalde standaard gekregen. Alcohol op een vliegtuig blijft voor mij bij champagne.
Als ze al minstens gene Fiddich hebben ofzo is het echt wel triestig (looking at you Brussels :angry:)

Maar vraagt dan vodka (minder issues met lagere kwaliteit), en wat tomaten sap. Ik moet zeggen dat ik meer creativiteit van u had verwacht @Remake. Ge stelt mij teleur.

Als ze al minstens gene Fiddich hebben ofzo is het echt wel triestig (looking at you Brussels :angry:)

Maar vraagt dan vodka (minder issues met lagere kwaliteit), en wat tomaten sap. Ik moet zeggen dat ik meer creativiteit van u had verwacht @Remake. Ge stelt mij teleur.
Op de grond ben ik creatiever. :unsure:

Godsdienst, het vak met het grootste trauma voor mij. Voor heel de klas moeten rechtstaan en zingen (wat ik niet kan) om te zien of ge in het schoolkoor van karate dynamo, euh cantate domino mocht.
Aan Godsdienst hangt mijn leukste herinnering van de humaniora vast.
Laatste jaar van middelbaar, er komen verkiezingen aan (1987) en de godsdienstleraar brengt dat ten berde, hij wil ons duidelijk uitleggen op welke partij(en) een goede katholiek zou stemmen en ons beïnvloeden. Na vijf minuten laat hij ons stemmen.
Wij beslissen om met zijn voeten te spelen en heel wat leerlingen stemden dus op de Partij Van De Arbeid. :rofl: :rofl: :rofl:
Leraar dus helemaal in shock 'Dat kan toch niet, die partij is echt anti-godsdienst'.

We beginnen als leerlingen dus tegen hem in te gaan, ik herinner me nog dat één van ons aangaf 'maar die partij wil de welvaart toch delen, dat is toch zoals het verhaal van Jezus en zijn twee vissen en vijf broden'
Die werd dus echt uitzinnig van woede, hij snapte dus niet hoe wij na al die jaren opvoeding in een katholieke humaniora, op zo'n partij konden stemmen. Die was daar dus echt mee weg , snapte niet dat wij met zijn voeten aan 't spelen waren, wij probeerden al zijn argumenten te weerleggen door te verwijzen naar wat in de Bijbel stond.
We durfden wel eens een leraar manipuleren, maar iemand zo op stang jagen is ons nooit gelukt. Hij moest op een bepaald moment zelf gaan zitten.
Ik vond het vooral gewoon degoutant dat hij ons probeerde te beïnvloeden, er was toen op 't einde van dat jaar (1987) een verkiezing en wij zouden voor 't eerst stemmen.

Beste was toch wel leerkracht wiskunde:
'wat is het verschil tussen het omgekeerde en het tegenovergestelde?'
'loop met je kop tegen de muur en ga dan op je hoofd staan'

En godsdienstleerkracht die condooms uitdeelde of leerkracht Engels die 48min op café zat ipv les te geven (en uiteindelijk in ziekenhuis beland is met leverproblemen). Maarja als uw school naast de langste toog ter wereld is :p

Statement aangepast:
Alcohol, de oorzaak en/of oplossing van alle problemen!!!

5450_ret.jpg

Squid is ooit op een 18-30 vakantie geweest (toen ze 18 was, geen 30) en can confirm dat de pre-game op de luchthaven episch was. Moet er wel rekening mee houden dat dit allemaal Britse jonge gasten waren, in 98 toen het zonder concurrentie het coolste land ter wereld was. Mocht ik het nu proberen, ik was steendood. Maar indertijd was dat met cocktails in emmers, zelf in de ochtend.

Gisteren op Horst festival. Toen ik ergens tussen de beats in ergens op't gemakske ging zitten, kwamen er 3 kerels even bij zitten. Begonnen op hun gemak hun lijntjes klaar te leggen op hun gsm en letterlijk voor mijn neus opgesnoven.
Ze zeiden dat ze coke pakten omdat ze bij niemand MDMA vonden :ROFLMAO: .

Die knaldrang moet kunnen zeker?

Terug
Bovenaan