Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet wel dat veel merken de eerste toners niet zo vol zijn als de bijvulingen. Beetje hun verdienmodel om eerst u een goedkopeprinter aan te smeren om u dan duurdere toners/inktpatronen te kunnen verpatsen.Een klassieker!
Moeder had een recent nieuwe printer bij overlijden (nee, niks met elkaar te maken) dus wij hebben die overgenomen en nu waren deze zomer de cartridges leeg. Een laser dus hebben nog een paar keer staan schudden met die dingen en nog wat verder gekund maar uiteindelijk: leeg was leeg.
Ik kijk om die te vervangen. Blijk ik €100 goedkoper af te zijn met een nieuwe printer te kopen. Ik heb een dikke week zitten googlen om eventueel dupes te vinden maar voor dat model Lexmark specifiek vond ik geen. Ook geen navul kits (als dat al bestaat voor laser cartridges?) en ik ken nu ook niet zoveel om te bestellen ‘op goed geluk’.
Hoe komt dat eigenlijk dat toner en inkt van printers vaak zo duur zijn?
In een ongerelateerd bericht: de bijlagen godsdienst zullen dit jaar in het rood gedrukt zijn. U hoeft zich geen zorgen te maken over de bijdrage van uw kind, wij regelen dit in de klas.Denk dat printerinkt de duurste vloeistof per liter ter wereld moet zijn.
Dat vak afschaffen is zelfs nog goedkoper!In een ongerelateerd bericht: de bijlagen godsdienst zullen dit jaar in het rood gedrukt zijn. U hoeft zich geen zorgen te maken over de bijdrage van uw kind, wij regelen dit in de klas.
Vanmorgen hebben ze het Avengers Assemble moment gezien en hun eigen superheld ontworpen.Godsdienst, het vak met het grootste trauma voor mij. Voor heel de klas moeten rechtstaan en zingen (wat ik niet kan) om te zien of ge in het schoolkoor van karate dynamo, euh cantate domino mocht.
Waar was jij in mijn tijd?Vanmorgen hebben ze het Avengers Assemble moment gezien en hun eigen superheld ontworpen.

Ik zie mijn klassen als een bedrijfje, die gasten zitten daar 7u per dag, da’s een job. Dus ik laat drinken (water é) in de les toe (dat mag meer en meer nu) en je mag naar het toilet en je mag ook eens een ‘baal’uur hebben en dan laat ik je met rust. Strafstudie bestaat nog maar ik heb die voor dit vak nog nooit nodig gehad. Straf schrijven is helemaal niet meer van deze tijd.Waar was jij in mijn tijd?
Straf voor praten in de les was trouwens 10 pagina's overschrijven uit de bijbel.
Eigenlijk zot dat kinderen meer lesuren moeten doen dan leerkrachten.Ik zie mijn klassen als een bedrijfje, die gasten zitten daar 7u per dag, da’s een job.
Bij ons was de standaard straf het schoolreglement 5 keer overschrijven. Ik had eens tijdens een lange studie dat al een keer of 20 geschreven, bij de volgende straf de deze: Geen probleem meneer, hier zijn ze al. Blijkbaar vinden ze dat ni zo grappig.Waar was jij in mijn tijd?
Straf voor praten in de les was trouwens 10 pagina's overschrijven uit de bijbel.
Eigenlijk zot dat kinderen meer lesuren moeten doen dan leerkrachten.
Nochtans een van de leukere vakken om vuile praat uit te gaan.Godsdienst, het vak met het grootste trauma voor mij. Voor heel de klas moeten rechtstaan en zingen (wat ik niet kan) om te zien of ge in het schoolkoor van karate dynamo, euh cantate domino mocht.
Ik zou er 10 afgeven en het wisselgeld vragen.Bij ons was de standaard straf het schoolreglement 5 keer overschrijven. Ik had eens tijdens een lange studie dat al een keer of 20 geschreven, bij de volgende straf de deze: Geen probleem meneer, hier zijn ze al. Blijkbaar vinden ze dat ni zo grappig.
Aangezien ze in het beste geval opletten en noteren, terwijl ze gewoon wat zitten te kijken naar iemand die effectief een uitleg doet, lijkt me dat logisch.Eigenlijk zot dat kinderen meer lesuren moeten doen dan leerkrachten.
Ik had toen zedenleer, maar dat was ook brol eigenlijk. Die vakken zouden moeten dienen om maatschappelijk besef in te bakken, in de praktijk moesten we 5x per jaar dezelfde film bekijken. De lessen waarin er geen film was heb ik geen idee van, aangezien ik na 10 minuten in de gang moest gaan staan of naar de directeur gaan.De schoonsten tijd van ons leven en we beseften het niet.
Behalve godsdienst int eerste en tweede middelbaar.
Neen, dat was de tijd aan de unief/op kot.De schoonsten tijd van ons leven en we beseften het niet.
Behalve godsdienst int eerste en tweede middelbaar.
Ik herinner mij nog “5 bladzijden in de kleuren van de VTM” (dus elke letter in een wisselende kleur zoals de drie streepjes in het VTM logo)Bij ons was de standaard straf het schoolreglement 5 keer overschrijven. Ik had eens tijdens een lange studie dat al een keer of 20 geschreven, bij de volgende straf de deze: Geen probleem meneer, hier zijn ze al. Blijkbaar vinden ze dat ni zo grappig.
Altijd lachen als je met 3 buiten stond, gewoon terug de deur opendoen om te vragen of er nog iemand mocht buiten vliegen, dan kon je kaarten.Ik had toen zedenleer, maar dat was ook brol eigenlijk. Die vakken zouden moeten dienen om maatschappelijk besef in te bakken, in de praktijk moesten we 5x per jaar dezelfde film bekijken. De lessen waarin er geen film was, heb ik geen idee van, aangezien ik na 10 minuten in de gang moest gaan staan of naar de directeur gaan.