Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik vind het wel best ironisch dat de media moord en brand schreeuwt en hier clickbait-artikels van maakt waarin staat dat dit niet kan maar het dan wel openlijk en bloot op hun website post. Waar 14-jarigen dus ook gemakkelijk die beelden kunnen zien.

Door deze hetze hebben waarschijnlijk meer 14-jarigen dit gezien dan wanneer deze hetze er niet zou zijn.

Jammer, had dit verwacht van HLN maar niet van VRT.

Iemand (Margreet de Heer o.a.) heeft toch echt zijn/haar werk niet gedaan:

Hoe meer ik over die Margreet lees, hoe meer ik denk dat het opzettelijk was om dat soort werken op te nemen...
Van de site van Stripmaker der Nederlanden:
Ze voerde campagne door ‘bloto’s’ voor de donateurs toe te voegen, naaktfoto’s van haarzelf die bewerkt waren door verschillende striptekenaars. Ze wist er aandacht mee te trekken, en tegelijkertijd een statement te maken tegen preutsheid.

Ik had geen ero-guro zo vroeg op de ochtend verwacht.

Wie heeft het ooit in zijn hoofd gehaald om dat in een literatuurlijst voor scholieren te zetten?
Ja sorry maar ik dacht dat ze het toch ergens moesten leren, we doen niet aan kink shaming.

allez man, hoe kan dat 3 jaar gebruikt worden, zonder dat 1 volwassene of verantwoordelijke dat ziet?
het is voor 14-jarigen, maar die beelden zijn zelfs voor volwassenen al extreem vergaan en pervers.
In mijn dochter haar klas (2e studiejaar) had een klasgenoot een paar maanden geleden ook een boek gekozen uit de lijst waar zeer expliciete dingen in stonden over seks. De mama had het aan de juf gemeld en werd direct uit de lijst gehaald. Maar ik snap ook niet hoe zoiets nog maar in een lijst kan komen, laat staan dat een schrijfster/schrijver over zo een dingen schrijft in een boek voor kinderen met dat leesniveau. :/

Hoeft er niet op te staan op die lijst, maar de opzoek-geschiedenis van menig puber op internet zal niet veel beter zijn

Mijn wtf momentje. Huis hier iets verder stond een jaar geleden te koop voor 550000. Opeens hing er verkocht op. Bleef maanden met die verkocht op staan en opeens staat het weer te koop. Zal dus iets misgelopen zijn.

Ik zie net op fb de fiche passeren van immoweb. Nu vragen ze 669.000 :lol:

Wat is dat de laatste tijd met facebook? Ik krijg zoveel vriendschapsvoorstellen van profielen van mensen die ik totaal niet ken.
Ik vraag me echt af welke algoritmes die gebruiken om dat te bepalen?

Over ai gesproken, kweeni of je dat filmpje hebt gezien van king Charles aan David Attenborough, voor zijne 100th b-day, met het behoud van de natuur als achterliggende boodschap. Alleen wel gemaakt met het equivalent van het vellen van minstens 10 voetbalvelden. So far de goede voornemens...

Wat is dat de laatste tijd met facebook? Ik krijg zoveel vriendschapsvoorstellen van profielen van mensen die ik totaal niet ken.
Ik vraag me echt af welke algoritmes die gebruiken om dat te bepalen?
Die 'vriendschapsvoorstellen' hebben mij al een paar keer de das omgedaan. Te snel willen lezen en op die manier al enkele keren mensen toegevoegd omdat ik dacht dat het een vriendschapsverzoek was.

'k Heb kik nu 4 nieuwe maten é :)

Over ai gesproken, kweeni of je dat filmpje hebt gezien van king Charles aan David Attenborough, voor zijne 100th b-day, met het behoud van de natuur als achterliggende boodschap. Alleen wel gemaakt met het equivalent van het vellen van minstens 10 voetbalvelden. So far de goede voornemens...
Hoe kom je aan die back-of-the-envelope van 10 voetbalvelden?

Die 'vriendschapsvoorstellen' hebben mij al een paar keer de das omgedaan. Te snel willen lezen en op die manier al enkele keren mensen toegevoegd omdat ik dacht dat het een vriendschapsverzoek was.

'k Heb kik nu 4 nieuwe maten é :)
Dat heb ik nog niet gehad, maar ik ben dan ook heel selectief op wie ik toevoeg. Niet elk verzoek ga ik ook toelaten.

Ben al van zondagavond aan het verlangen naar mijn dutje van woensdagmiddag. Niet gewoon af en toe eens denken, neen, verlangen gelijk naar een goeie steak die bijna klaar is.

Terug
Bovenaan