Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

To be fair, die film kwam uit in 1993.
Voor onze generatie is dat een klassieker, maar niet voor die jonge mensen.
Dat klopt, maar er zijn ook nog wel recentere films.
En de laatste jaren zijn er ook heel wat voorstellingen geweest over dino's, zowel rondtrekkende zoals een circus als shows in pretparken en zo.

Toen waren er al lang geen dino’s meer.
1265.jpg

Netanyahu die poseert met een boek 'Allies at war'. Geschreven door nen Brit die ik al enkele keren gezien heb en die zijn broer is gewoon ne goeie maat 😅

Zou die kerel nu trots of beschaamd zijn 😆

Vulva stomen. Ik ben als man misschien onwetend, maar hier had ik tot op vandaag nog nooit van gehoord.

Een warm kruidenbad voor de vulva.
Geen wetenschappelijk bewijs voor enig nut, wel diverse risico's (en niet doen waneer xyz). In onze cultuur zeker niet standaard

Zie hier net in het boekje van de Lidl, "hybride rundgehakt", deels dierlijk, deels plantaardig.
Is dat voor mensen die maar deels vegetarisch zijn of wat?
Daar zijn ze vorig jaar mee afgekomen, het is voor niet-vegetariërs die toch ecologisch bewust willen eten. Ofzoiets. :unsure:
Kheb het zelf nog niet getest, maar op zich geen verkeerd product imo.

Zie hier net in het boekje van de Lidl, "hybride rundgehakt", deels dierlijk, deels plantaardig.
Is dat voor mensen die maar deels vegetarisch zijn of wat?
Is voor mij in dezelfde categorie als laag alcoholisch bier (2%). Ik ben misschien een simpele mens maar je gaat ofwel voor een alcoholvrij ofwel drink je een normaal pintje. Ik snap dat marketingboys graag aan segmentatie doen, maar ik zie echt niet in voor welke groep ze dit in de markt zetten die ook nog enigszins commercieel interessant is

Laatst bewerkt:
Daar zijn ze vorig jaar mee afgekomen, het is voor niet-vegetariërs die toch ecologisch bewust willen eten. Ofzoiets. :unsure:
Kheb het zelf nog niet getest, maar op zich geen verkeerd product imo.
Ik had er nog nooit van gehoord.
Ik eet soms ook vegetarisch, maar dan ga ik geen namaakvlees gaan eten, dan eet ik wel groenten met pasta of zo.

Is voor mij in dezelfde categorie als laag alcoholisch bier (2%). Ik ben misschien een simpele mens maar je gaat ofwel voor een alcoholvrij ofwel drink je een normaal pintje. Ik snap dat marketingboys graag aan segmentatie doen, maar ik zie echt niet in voor welke groep ze dit in de markt zetten die ook nog enigszins commercieel interessant is
Is dat niet omdat de alternatieven sowieso niet 100% hetzelfde smaken?

Ik vermoed dat het makkelijker is om een complexe biersmaak te krijgen met 2% alcohol dan met 0.4% of 0.3%. 2% alcohol is ook minder dan de helft van een typisch pilsbier, dus dat is wel een significant verschil naar gezondheid of gewoon mogen rondrijden.

Bij gehakt zal je misschien met de helft vlees dezelfde redenering kunnen maken: betere vleessmaak en textuur (door dierlijk vet o.a.), maar toch gezonder.

Dat is ook weer uit de weg jongens.

Wtf is er met Jim Carrey aan de hand.

Bekijk bijlage 48497

Bekijk bijlage 48498

Die mimiek beschouwde hij toch al een tijdje op zijn minst gedeeltelijk als een vloek als je wat interviews van hem leest. Elke keer dat die in publiek kwam moest hij het typetje Jim Carrey zijn en kon nooit zichzelf zijn. Denk dat hij ondertussen op een leeftijd zit (en financieel comfortabel genoeg) om daar niet meer om te geven. Hij had al een tijdje een afkeer van de oppervlakkigheid van Hollywood, het ophemelen van sterren en de circle jerk van awards.
Persoonlijk denk ik wel dat hij hier gewoon een body double heeft ingehuurd omdat hij er niet meer om geeft. Maar ook al is het botox: ik denk niet dat hij er nog veel om geeft wat anderen van hem vinden.

Vanuit deze hoek lijkt hij alvast iets meer op zichzelf. Dus mogelijks heb je gelijk en was het een body double.

Bekijk bijlage 48505

Wtf. Even rammen, zegt ze.
Putain, Chloé!

Veel marginaler wordt het niet. Die stapt daar nog vlot uit.

Wtf. Even rammen, zegt ze.

"Een poging tot moordaanslag"

Er worden weer hoge journalistieke toppen geschoren.

Terug
Bovenaan