Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Het WTF-gehalte van deze man zijn leven blijft maar stijgen. Zijn nieuwe Iraanse vrouw, dat was een verstandshuwelijk voor papieren. Ondertussen woonde én werkte hij al even in Iran als persfotograaf. Lees: tijdens de recente aanvallen van Israël en de VS moest hij opdraven om al het menselijk leed te fotograferen voor de interne propaganda.

Hij is hier dan nog een kleine week terug in België geweest om nog last-minute onze sociale zekerheid te gebruiken om betaalbaar naar de tandarts en dokter te kunnen :unsure:. Liet toen ook weten dat hij het mentaal echt zwaar had met al wat hij daar te zien kreeg en moest fotograferen. Bon, dat is al weer enkele maanden terug.

Twee weken geleden deed een vriendin van hem die hier woont een oproep op fb omdat ze hem niet meer kon bereiken. Het is te zeggen, ze kreeg een vrij hectisch telefoontje van hem waarin hij zei dat hij een verkeersongeval had gehad, en de tegenpartij moeilijk deed en de politie had gebeld. Dat was het laatste bericht van hem.

Enkele dagen later bleek dat hij in de gevangenis zat van Urmia, en gisteren ofzo kwam dan de update dat hij beschuldigd was van spionage. De Mexicaanse ambassade is ingeschakeld, maar de kans dat die veel moeite kunnen en willen doen is nogal klein.
Een nieuw hoofdstuk in het boek dat hij echt wel zou moeten schrijven.

Hij heeft dus maanden vastgezeten in Iran, waar hij ook gefolterd werd. Hij heeft nooit "bekend" dat hij een spion was, dus bij het uitdelen van thee gpten ze al eens "per ongeluk" hete thee op zijn handen. Dagen in een cel van 1 vierkante meter. Slagen op zijn benen met knuppels.

Na druk van de Mexicaanse ambassade kwam hij wel vrij, met een 24u exit visum. Daarmee heeft hij dan 's nachts de grens met Armenië overgestoken. Duidelijk dat ze hem niet echt wilden laten gaan dus hij heeft het op een lopen gezet, waarna de Armeense militairen hem tegemoet kwamen. Ondanks dat hij dacht dat die hem wel gingen terugsturen, mocht hij gewoon het land in, waar hij dan enkele dagen op straat heeft geleefd zonder geld of papieren.

Uiteindelijk heeft een monnik hem geholpen en heeft hij overwinterd voor enkele maanden in een klooster daar. Ondertussen woont hij in Armenië met een nieuwe vriendin, en was hij in België omdat er nog 2000 eur op een rekening stond. Op een andere stond 8000 maar dat waren de kaarten die hij gebruikte in Iran en tijdens zijn gevangenschap zijn daar allerhande overschrijving naar o.a. Qatar op geboekt.

Hij is sterk vermagerd, en mankt omdat een been duidelijk niet ok is. Hij krijgt ook nog geregeld eens berichten uit random landen om hem te bedreigen dat ze niet met hem klaar zijn.

Een nieuw hoofdstuk in het boek dat hij echt wel zou moeten schrijven.

Hij heeft dus maanden vastgezeten in Iran, waar hij ook gefolterd werd. Hij heeft nooit "bekend" dat hij een spion was, dus bij het uitdelen van thee gpten ze al eens "per ongeluk" hete thee op zijn handen. Dagen in een cel van 1 vierkante meter. Slagen op zijn benen met knuppels.

Na druk van de Mexicaanse ambassade kwam hij wel vrij, met een 24u exit visum. Daarmee heeft hij dan 's nachts de grens met Armenië overgestoken. Duidelijk dat ze hem niet echt wilden laten gaan dus hij heeft het op een lopen gezet, waarna de Armeense militairen hem tegemoet kwamen. Ondanks dat hij dacht dat die hem wel gingen terugsturen, mocht hij gewoon het land in, waar hij dan enkele dagen op straat heeft geleefd zonder geld of papieren.

Uiteindelijk heeft een monnik hem geholpen en heeft hij overwinterd voor enkele maanden in een klooster daar. Ondertussen woont hij in Armenië met een nieuwe vriendin, en was hij in België omdat er nog 2000 eur op een rekening stond. Op een andere stond 8000 maar dat waren de kaarten die hij gebruikte in Iran en tijdens zijn gevangenschap zijn daar allerhande overschrijving naar o.a. Qatar op geboekt.

Hij is sterk vermagerd, en mankt omdat een been duidelijk niet ok is. Hij krijgt ook nog geregeld eens berichten uit random landen om hem te bedreigen dat ze niet met hem klaar zijn.
is die vriend ook een vriend van de buurman van Trump? kunnen ze een competitie houden van ongeloofwaardige verhalen

is die vriend ook een vriend van de buurman van Trump? kunnen ze een competitie houden van ongeloofwaardige verhalen

Meer op social media. Is elk detail juist zoals ik het te horen krijg, geen idee, maar hij is opgesloten geweest in Iran voor spionage, zwaar vermagerd, en hij mankt. Hij probeert ook geen indruk te maken op goedgelovige inwoners van Jabbeke-city.

Als ge onder de schaduw van een steen leeft rond de kerk, klinken echte avonturen en belevenissen van anderen in de buitenwereld, altijd ongeloofwaardig. Perceptie.

In de autorit naar huis van honger een volledig doosje Ricola naar binnen gewerkt en het klopt volledig wat ze zeggen: overmatig gebruik kan een laxerend effect hebben. :crazy:

Niet echt een wtf want het staat gewoon op de verpakking maar toch.

Als ge onder de schaduw van een steen leeft rond de kerk, klinken echte avonturen en belevenissen van anderen in de buitenwereld, altijd ongeloofwaardig. Perceptie.

het is goed dat je vanuit je Wit-Russiche landgoed of je privé vlieger in Madagascar
kan uitmaken wat 'echte' verhalen zijn en welke niet. :s :s

het is goed dat je vanuit je Wit-Russiche landgoed of je privé vlieger in Madagascar
kan uitmaken wat 'echte' verhalen zijn en welke niet. :S :S
Landgoed, laat me niet lachen. Kom af en ik toon je alle bewijzen, mijn passpoort stempels, foto's (van ik en m'n vrouw, in dat vliegtuig, en ook in alle vermelde landen).
@TRUMP ken ik persoonlijk, net als enkele andere forumleden, en we weten allemaal dat het 100% echte verhalen zijn.
0% gezwans, tenzij hij (of we) wat teveel gedronken hebben. Mijn verhaaltjes over een Oostblokland ten tijde van 9L waren ook 100% waar.
Sommigen reageren steeds vol ongeloof, maar dat is makkelijk op een stoel achter een keyboard. YOLO.

Laatst bewerkt:
ik denk niet dat @Zubrowka iets verkeerd bedoelt hoor...

hij heeft gelijk, mijn buurman zijn verhalen zijn effectief zo gek en quasi onrealistisch, dat ze erg gelijken aan de verhalen van Sylverscythe zijn vreemde pippo buddy. Dus ik snap z'n vergelijking. :crazy:

ik hoop hem binnenkort toch es te kunnen ontmaskeren.

Tussen onder een steen langs uw kerktoren wonen tot de verhalen die Sylverscythe hier doet, is er nu toch nog wel een heel scala te overbruggen. Alsof nog nooit in een buitenlandse gevangenis gezeten hebben met een doodstraf boven uw hoofd, wil zeggen dat je geen greintje avontuur in je lijf hebt.
Perceptie......

Tussen onder een steen langs uw kerktoren wonen tot de verhalen die Sylverscythe hier doet, is er nu toch nog wel een heel scala te overbruggen. Alsof nog nooit in een buitenlandse gevangenis gezeten hebben met een doodstraf boven uw hoofd, wil zeggen dat je geen greintje avontuur in je lijf hebt.
Perceptie......
Ik heb het eerder over de kromme vergelijking en het oordeel die Zubrowka maakt met referentie naar @TRUMP.
En scheert dus TRUMP z'n verhaaltjes systematisch over dezelde kam als Sylverscythe, of weet ik veel wie, z'n verhalen, en dus ook onrechtstreeks de mijne uit heden en verleden. Het is niet omdat ze wat ongeloofwaardig klinken en niet binnen de gemiddelde BG forumbezoekerstandaard vallen dat ze effectief onwaar zijn.

Perceptie......
Moest ik het zelf geen zot verhaal vinden zou ik het natuurlijk niet in deze thread zetten. Er zijn redenen genoeg voor mij om de grote lijnen van zijn verhaal effectief te geloven, vooral dan omdat die daar helemaal geen voordeel uit haalt. Omgekeerd eigenlijk, dat is iemand die consistent zijn eigen ruiten ingooit, wat je in voorafgaande posts kon lezen, en waar wel een of andere hoek af is.

Dat gezegd zijnde is het fair dat mensen sterk verhaal 384 op het internet niet geloven, maar het is wel fundamenteel iets anders dan een of andere buurman die probeert indruk te maken met zaken die niet kunnen en daar een zekere status mee wil bekomen. Deze kerel zit momenteel met amper geld en een falende gezondheid in Armenië, waar hij nog iets van zijn leven hoopt te maken. Misschien tot de volgende keer hij kortsluiting in zijn hoofd krijgt.

Toegegeven, gepikt uit ander forum maar te hilarische loophole om te laten zijn

Die vrouw was een onfrisse 80-tiger met verlebberde tetten waarvan je nachtmerries krijgt? :)
Anders is het toch maar ne zure buurman om zoiets voor de rechtbank te laten komen.

Je moet achteraf na die rechtzaak, nog altijd naast je buren leven, dus die vrouw kan hem nu nog altijd kloten (mmm neen wacht eens even?).
Dus tenzij het echt niet anders kan, mijd je toch gewoon rechtzaken tegen je buren "gelijk de pest".

Het koste de buurman nu geld, tijd, energie en het loste helemaal 'niks' op.

Die vrouw was een onfrisse 80-tiger met verlebberde tetten waarvan je nachtmerries krijgt? :)
Anders is het toch maar ne zure buurman om zoiets voor de rechtbank te laten komen.

Je moet achteraf na die rechtzaak, nog altijd naast je buren leven, dus die vrouw kan hem nu nog altijd kloten (mmm neen wacht eens even?).
Dus tenzij het echt niet anders kan, mijd je toch gewoon rechtzaken tegen je buren "gelijk de pest".

Het koste de buurman nu geld, tijd, energie en het loste helemaal 'niks' op.
Goh, in deze tijden van emancipatie is dit de gang van zaken tegenwoordig.
Indien de rollen omgekeerd waren had de vrouw dit misschien ook gedaan.

Goh, in deze tijden van emancipatie is dit de gang van zaken tegenwoordig.
Indien de rollen omgekeerd waren had de vrouw dit misschien ook gedaan.
Mijn buurman heeft onlangs een haag kapot gespoten. 1 probleem: Het was wél mijn haag. :frown:
Maar hij is zo een "manusje van alles" dus ik dacht: ...

Ik had snel door wie mijn haag kapot gedaan had, dus ik heb hem gezegd dat hij nog een paar rekeningen te goed heeft staan bij mij. Sindsdien: Elke keer ik hulp nodig heb met allerlei klusjes (waar ik slecht in ben) dan komt hij 'gratis' helpen.

Zo kan je het ook oplossen. Ik heb geen zin in een burenruzie voor een stomme haag (die ik eigenlijk ook niet mis lol) als ik hem ook nog kan gebruiken voor mijn eigen 'goed'.

Maar ja, mensen tegenwoordig ... voor het minste: ... ze doen maar zeker?

Nu goed ik heb vroeger nog in een sociale woonwijk gewoond. Daar had ik ook regelmatig klachten van de buren aan mijn been (ipv mij even aan te spreken maar neen). Gelukkig woon ik nu ergens waar er altijd een 'gulden middenweg' wordt gevonden voor elk issue.

Terug
Bovenaan