Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik zit hier in de frituur te wachten op mijn bestelling.
Komt er een vrouw binnen en die vraagt "een middelmatig pakje friet".

Ik heb dan toch liever een goed, of uitstekend pakje friet hoor..

Wij hebben via onze universiteit een profiel met ons onderzoekspalmares, met daar een knop "contact an expert" om zo ons aan te spreken voor onderzoeksvragen. Dan krijg je dit te lezen:
Ik heb een tasje en telefoon van Michael [mijn achternaam]. Mss ben jij familie?
Graaf geef ik het terug aan Michael. Mss kan jij helpen.

Er zijn dus duizenden mensen met die achternaam in dit land.

Achja , 30 liter benzine tanken in een diesel …was toen ook slecht gezind .

(Alles is wel goed afgelopen hoor , gewoon laten wegslepen naar de garage en dan hebben ze die daar leeg gepompt en de tank gereinigd …geen kosten gehad aan de motor of dergelijke want had het door juist na het tanken dus viel al bij al nog mee , daarvoor jaren met een naft gereden in dezelfde kleur …en dan niet goed wakker zijn )
Ik heb ooit mijn diesel volgegooid met nafte en er dan 60 km mee gereden. Toen hij begon te bokken op weg naar mijn werk rook ik onraad maar ik ben nog tot ginder gereden. Nafte er uit, diesel er in, half uur laten draaien op ralenti en dan volgesmeten met diesel. Ik rij er nu 5 jaar later nog altijd mee :)

Een oplossing voor het geweld in Brussel.. :sarcastic::wallbash:

Perfect logisch toch, het is niet alsof mensen die nu ongeregistreerde vuurwapens hebben, er zouden in slagen om met ongeregistreerde steps rond te rijden - oh, wacht... :thinking:

Een oplossing voor het geweld in Brussel.. :sarcastic::wallbash:

Bwa, een oplossing is het niet maar rouwig ben ik er sowieso niet om. En ze zullen ook wel makkelijk gebruikt worden om van de politie weg te vluchten uiteindelijk.

Perfect logisch toch, het is niet alsof mensen die nu ongeregistreerde vuurwapens hebben, er zouden in slagen om met ongeregistreerde steps rond te rijden - oh, wacht... :thinking:
De steps zijn duidelijk het probleem... Niet het feit dat ze rondrijden met AUTOMATISCHE wapens... Hoezo je wil gaan kijken om steps te laten registreren?

Ik wou echt dat het een grap was...

Zonet een artikel gelezen over mensen die demonische stemmen horen uit een nachtlampje/slaap machine die witte ruis uitstuurt. Bijkomend naar de bijbel grijpen om zichzelf moed in te spreken. Gaat zelfs zover dat anderen dezelfde ervaring hebben met een nachtlampje/slaap machine van dezelfde fabrikant...

Voor WH 40k fans is er dus goed nieuws. The Machine Spirit has awoken...

Nogmaals, ik wou dat het een grap was maar vrij zeker dat men IQ met 20 punten gedaald is :cautious:

Ik wou echt dat het een grap was...

Zonet een artikel gelezen over mensen die demonische stemmen horen uit een nachtlampje/slaap machine die witte ruis uitstuurt. Bijkomend naar de bijbel grijpen om zichzelf moed in te spreken. Gaat zelfs zover dat anderen dezelfde ervaring hebben met een nachtlampje/slaap machine van dezelfde fabrikant...

Voor WH 40k fans is er dus goed nieuws. The Machine Spirit has awoken...

Nogmaals, ik wou dat het een grap was maar vrij zeker dat men IQ met 20 punten gedaald is :cautious:

Het merk van het nachtlampje: Skynet :p

Eventjes opgezocht hoe die Uss Gerald Ford er uit ziet en capaciteit...

Toch nie normaal. 60 vliegtuigen 30 helikopters...

Hoe maken ze zo n vliegdekschip? Hoe begin je daar aan. Zou daar toch eens de evolutie van zien. En dat ding is dan al 20 jaar oud.

En hoeveel brandstof zou dat wel niet nodig hebben. Ik sta daar toch van versteld.

Eventjes opgezocht hoe die Uss Gerald Ford er uit ziet en capaciteit...

Toch nie normaal. 60 vliegtuigen 30 helikopters...

Hoe maken ze zo n vliegdekschip? Hoe begin je daar aan. Zou daar toch eens de evolutie van zien. En dat ding is dan al 20 jaar oud.

En hoeveel brandstof zou dat wel niet nodig hebben. Ik sta daar toch van versteld.
Het schip heeft 2 motoren aangedreven op kernenergie, maar zou 3,5miljoen liter kerosine aan boord hebben 😮

6 miljoen euro per dag in gebruik ook.

Ik kan me vergissen, maar is dat niet kernenergie aanaangedreven
Wow ja that makes sense..
Het schip heeft 2 motoren aangedreven op kernenergie, maar zou 3,5miljoen liter kerosine aan boord hebben 😮

6 miljoen euro per dag in gebruik ook.
Toch zotte cijfers... wat een gigantisch monsteruitvinding toch. In a good way.
Maar ik zou dat eens willen zien bouwen.
Hoelang zou dat nie duren eer die af is.

Wow ja that makes sense..

Toch zotte cijfers... wat een gigantisch monsteruitvinding toch. In a good way.
Maar ik zou dat eens willen zien bouwen.
Hoelang zou dat nie duren eer die af is.

Typisch 7-10 jaar blijkbaar.
Losstaand feitje: sommige van die aircraft carriers hebben meer dan 5000 man personeel aan boord. En als ik me goed herinner, moet de brandstof van die nucleaire reactoren maar na 30 jaar of zo vervangen worden. Ooit hadden ze het idee om dat op veel kleinere schaal in een vliegtuig te testen, maar het lukte niet om een kerncentrale klein en licht genoeg te maken.

Terug
Bovenaan