Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ook niet echt wtf, maar ook geen glimlach of ergernis dus post ik het hier maar.

Ik had gisteren verlof en mijn vriendin moest werken, we gingen over de middag samen iets gaan eten. Ik ging dus in de voormiddag fietsen, en ging vertrekken van op mijn werk en me na het fietsen daar dan omkleden om te gaan eten. Ze was zo vriendelijk om mijn sportzak te maken met mijn kleren in.
Na het fietsen neem ik dus die kleren en voel ik direct aan die broek dat dat geen broek is die ik ken van jeansstof. Ik neem die broek en het was 1 van haar broeken :wallbash:.
Gelukkig heeft ze nog vrij lange benen en was het ook een baggy model waardoor het er nog een beetje redelijk uit zag als ik hem halverwege mijn gat liet hangen + dat ik een hoodie aan had die ook ruimer was. Maar toen ik hem vast had zag ik het toch wel somber in.
Zeker dat het geen legging was en ge hier maar baggy van hebt gemaakt om toch nog een beetje uw imago te redden?

Daarstraks ene op straat opzettelijk slijmen horen ophalen en rochelen tegen de voordeuren en garagepoorten van mensen. Met hoodie uiteraard.

Gelukkig heeft ze nog vrij lange benen en was het ook een baggy model waardoor het er nog een beetje redelijk uit zag als ik hem halverwege mijn gat liet hangen + dat ik een hoodie aan had die ook ruimer was. Maar toen ik hem vast had zag ik het toch wel somber in.

Daarstraks ene op straat opzettelijk slijmen horen ophalen en rochelen tegen de voordeuren en garagepoorten van mensen. Met hoodie uiteraard.
:thinking:

Deze morgen passeer ik aan een huis. Ik zie een vent buitenkomen in zijn peignoir, op zijn dooie gemak naar zijn buren lopen en daar aanbellen. Je moet toch al een zeer goeie relatie hebben met uw buurman of buurvrouw om in uw peignoir daar aan te bellen. Misschien zelfs te goed :biglaugh:
Zelfs al zouden het mijn ouders of kinderen zijn die naast mij woonden, ik zou nog niet zo aanbellen.

Deze morgen passeer ik aan een huis. Ik zie een vent buitenkomen in zijn peignoir, op zijn dooie gemak naar zijn buren lopen en daar aanbellen. Je moet toch al een zeer goeie relatie hebben met uw buurman of buurvrouw om in uw peignoir daar aan te bellen. Misschien zelfs te goed :biglaugh:
Zelfs al zouden het mijn ouders of kinderen zijn die naast mij woonden, ik zou nog niet zo aanbellen.
Zeker dat er gene fiets in the picture was?

Ik zat vandaag in de Ikea Gent in het restaurant met mijn gezin te eten. We zaten tegenover de afruimband en terwijl ik aan het eten was viel mijn oog op een stel kinderen dat hun borden aan het wegzetten waren. Een volledig bord eten, met misschien 1 of twee gehaktballetjes er af, weggezet op de band?! :oink:
Die gooiden dus een perfect bord eten van 12 euro ofzo gewoon weg. Het tweede bord lag nog vol frieten ook gewoon op de band om weg te doen. Like wtf?! zo een verspilling. En ze waren zeker niet de enigste. Meerdere nog bijna volledige (pakt 98%) cheese cakes, borden vol frieten of gehaktballen, allemaal weg.

Ik zat vandaag in de Ikea Gent in het restaurant met mijn gezin te eten. We zaten tegenover de afruimband en terwijl ik aan het eten was viel mijn oog op een stel kinderen dat hun borden aan het wegzetten waren. Een volledig bord eten, met misschien 1 of twee gehaktballetjes er af, weggezet op de band?! :oink:
Die gooiden dus een perfect bord eten van 12 euro ofzo gewoon weg. Het tweede bord lag nog vol frieten ook gewoon op de band om weg te doen. Like wtf?! zo een verspilling. En ze waren zeker niet de enigste. Meerdere nog bijna volledige (pakt 98%) cheese cakes, borden vol frieten of gehaktballen, allemaal weg.
De wegwerpmaatschappij in actie zeker. Steen en been klagen hoe duur alles geworden is maar zuinig omgaan met zaken lijkt wel des duivels.

Ik was er gisteren ook blijven eten nadat we de artikels in de auto hebben opgebergd.
M'n wtf was dan meer al dat volk dat afkomt naar Ikea, die parkings barstend vol (behalve -1).
Als je dat ziet is Ikea toch wel immens populair, alsof mensen ook niks beters te doen hebben of kunnen vinden dan naar daar te gaan.
Restaurant, ook helemaal vol, aanschuiven maar! Het is een hele beleving, en dat weten ze maar al te goed... :rolleyes: Ik haat zo'n winkels, van mijn part mag de gehele winkel die marktplaats zijn, maar ja, dan verkopen ze vermoedelijk minder, mensen moeten zich alles kunnen inbeelden in showrooms en voeling hebben met de producten eer ze iets kopen.

Omdat mevrouw om 14u30 in Brugge moest zijn, en het al bijna 13u45 was toen we nog alles moesten inladen, en we dus dachten geen tijd te hebben om er op tijd te geraken, vertrekken we, en beslissen we net bij het uitrijden toch nog te gaan eten in Ikea. Dus weer heel die "The Loop" rondrijden om terug de parking op te rijden en geen plaats te vinden, dus dan maar parking -1 waar het intussen halfvol stond. Om dan te gaan aaanschuiven voor balletjes met frietjes en een cheese cake + gratis koffie. Mevrouw haar afspraakje was nl. uitgesteld naar een uur later omdat het een "slow day" was voor haar vriendinnen. :rolleyes:

De wegwerpmaatschappij in actie zeker. Steen en been klagen hoe duur alles geworden is maar zuinig omgaan met zaken lijkt wel des duivels.
ge zag dat vroeger ook veel in de Lunchgarden. Frieten à volonté, dus halen mensen een 2 of derde portie om dan 3 frietjes daarvan te eten en de rest weg te smijten.

Wat een marginaal is dat eigenlijk. Zo te zien wil veel geld kunnen vergaren niet echt zeggen dat je ook verstandig bent.

Wat een marginaal is dat eigenlijk. Zo te zien wil veel geld kunnen vergaren niet echt zeggen dat je ook verstandig bent.
Wie? Ons mateke?

HLN is deze week weer enkel Connor wat de klok slaat, niet normaal.
Zijn er binnenkort weer peilingen misschien dat hij terug even met alles in de aandacht moet komen.
Beetje los van bovenstaane misschien maar het valt serieus op.

Terug
Bovenaan