Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Boven Florennes ook al.

En Brussels Airport terug stilgelegd.

21:47
Weer drone gespot aan Brussels Airport: luchtverkeer opnieuw stil
Het vliegverkeer op Brussels Airport is dinsdagavond weer stilgelegd, bevestigt skeyes aan onze redactie.

Hier bij ons boven het militair domein/vliegveld in ursel deze nacht ook ook al blijkbaar.

Als dat amateurs zijn is het wel heel goed georganiseerd, en oh wee als ze die dan gaan achterhalen.
Zullen niet veel geld meer over hebben voor hun hobby.

Hier bij ons boven het militair domein/vliegveld in ursel deze nacht ook ook al blijkbaar.

Als dat amateurs zijn is het wel heel goed georganiseerd, en oh wee als ze die dan gaan achterhalen.
Zullen niet veel geld meer over hebben voor hun hobby.
Ursel? Daar is toch echt niets? Ik vond Elsenborn al een rare plek. Maar Ursel is dat al helemaal.

Ale voorlopig toch tot De Crem zijn kazerne daar komt.

Ursel? Daar is toch echt niets? Ik vond Elsenborn al een rare plek. Maar Ursel is dat al helemaal.
Dat is hier altijd militair domein geweest en binnenkort word dat hier ook terug actief gezet.

Zijn misschien de groene als protest! :biglaugh:

Luik ondertussen ook.

21:01
Ook luchthaven Luik tijdelijk gesloten na dronewaarneming
De luchthaven van Luik (Liège Airport) is momenteel gesloten nadat in de omgeving een drone is waargenomen.

Er valt maar 1 ding op te zeggen.
Goed dat ik een busreis maak komend weekend.
Wanneer vliegen ze over de chemie bedrijven die nog niet failliet zijn? :s

Als we dan toch bezig zijn; kunnen we niet gewoon de filmtoer opgaan en die met een EMP-pulse kanon uit de lucht knallen? :oi22:
Mijn idee is om een interceptor drone ontwikkelen: Relatief hoge snelheid, en heeft een reservoir perslucht dat die kan lossen om een boost te geven bij naderen doelwit.

Schiet vanop enkele meters afstand tot doelwit een net af.
Aan net zit een zelfopblazende ballon (genre Skyhook) bevestigd.
Resultaat: Vijandelijke drone zit gevangen in een net en blijft veilig boven grond hangen zodat gevaar voor de grond geminimaliseerd is.

We noemen de drone de O.G.R.E. voor Operational General Recovery Entangler, en omdat de Ogre faced spiders een familie van dieren zijn die prooien met een soort net vangen. (en omdat militaire dinges altijd van die idiote backronyms gebruiken)

OK zoals ik eerder gemeld had paste mijn nieuwe inbouwoven net niet (1 of 2 mm). Ik moest daarvoor dus allereerst de inbouwmicrogolf er uit krijgen die zich net boven de oven bevond (en boven de microgolfoven zit dan een plank waardoor de microgolfoven niet naar omhoog geheft kon worden) om het te doen passen.

Er was helaas niks beweging in te krijgen We hebben liggen trekken en sleuren met twee stevige binken : Rien de kloot. Dat vond ik heel raar maar na een tijdje het te bekijken en bestuderen werd het duidelijk. Wat blijkt? Ik heb geen idee welke werklui dit gedaan hebben maar ze hebben dus 16+ jaar geleden bij het monteren van de ikeakast gewoon een ijzeren staaf los onderaan en vanachter door de microgolfoven getrokken. :wallbash:Deze ijzeren staaf zat natuurlijk zowel links als rechts in het hout van de ikeakast en zorgde ervoor dat de microgolf muurvast zat.

Het is finaal wel gelukt maar de microgolf heeft daarbij wel de geest gegeven. R.I.P. :frown: Men had dat dus zo gemaakt alsof die microgolf hoorde bij de ikeakast en het nooit de bedoeling was deze er ooit uit te krijgen. Dat deze ooit aan vervanging toe is, daar stond men dus niet bij stil.

Gelukkig was ie al bijna 17 jaar oud en was ie aan het eind maar toch echt mijne WTF van het jaar.

Het heeft 2 uur geduurd om de microgolf er 'kapot' uit te krijgen. Anyways de inbouwoven staat er nu in en deze werkt (deze staat nu te draaien voor eerste gebruik) :) Ik ga nu ne nieuwe microgolfoven bestellen en dan kan ik de planken verplaatsen zodat alles netjes past.

Laatst bewerkt:
Ook niet echt wtf, maar ook geen glimlach of ergernis dus post ik het hier maar.

Ik had gisteren verlof en mijn vriendin moest werken, we gingen over de middag samen iets gaan eten. Ik ging dus in de voormiddag fietsen, en ging vertrekken van op mijn werk en me na het fietsen daar dan omkleden om te gaan eten. Ze was zo vriendelijk om mijn sportzak te maken met mijn kleren in.
Na het fietsen neem ik dus die kleren en voel ik direct aan die broek dat dat geen broek is die ik ken van jeansstof. Ik neem die broek en het was 1 van haar broeken :wallbash:.
Gelukkig heeft ze nog vrij lange benen en was het ook een baggy model waardoor het er nog een beetje redelijk uit zag als ik hem halverwege mijn gat liet hangen + dat ik een hoodie aan had die ook ruimer was. Maar toen ik hem vast had zag ik het toch wel somber in.

Ook niet echt wtf, maar ook geen glimlach of ergernis dus post ik het hier maar.

Ik had gisteren verlof en mijn vriendin moest werken, we gingen over de middag samen iets gaan eten. Ik ging dus in de voormiddag fietsen, en ging vertrekken van op mijn werk en me na het fietsen daar dan omkleden om te gaan eten. Ze was zo vriendelijk om mijn sportzak te maken met mijn kleren in.
Na het fietsen neem ik dus die kleren en voel ik direct aan die broek dat dat geen broek is die ik ken van jeansstof. Ik neem die broek en het was 1 van haar broeken :wallbash:.
Gelukkig heeft ze nog vrij lange benen en was het ook een baggy model waardoor het er nog een beetje redelijk uit zag als ik hem halverwege mijn gat liet hangen + dat ik een hoodie aan had die ook ruimer was. Maar toen ik hem vast had zag ik het toch wel somber in.
Lukt det een beetje om respect af te dwingen bij de burger als polies in vrouwenkleding?

Terug
Bovenaan