willydrama
Well-known member
De patron van het Italiaans restaurant bekeek mij alsof ik net zijn dochter had verkracht toen ik als aperitief grappa vroeg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best ergens anders gaan eten voor de zekerheid.De patron van het Italiaans restaurant bekeek mij alsof ik net zijn dochter had verkracht toen ik als aperitief grappa vroeg.
De patron van het Italiaans restaurant bekeek mij alsof ik net zijn dochter had verkracht toen ik als aperitief grappa vroeg.
Na het eten afronden met een cappuccino en het is helemaal goedJe moet toch iets drinken voor je aan je pizza hawaï begint.

En dan bij het verlaten van het restaurant roepen: 'Adiós!'Na het eten afronden met een cappuccino en het is helemaal goed![]()
Drone boven Brussel AirPort.
Alle vliegverkeer stilgelegd- schade in de miljoenen ?
Een (klei) duif schieten ze zo uit de lucht met een doorsnee geweer.
Maar een drone lukt niet?
Je zou haast denken dat er belanghebbenden achter zitten om de bevolking angst aan te jagen om nog meer geld naar defensie te verantwoorden…
Of het is wat ingewikkelder dan gewoon een kleiduif uit de lucht schieten?Drone boven Brussel AirPort.
Je zou haast denken dat er belanghebbenden achter zitten om de bevolking angst aan te jagen om nog meer geld naar defensie te verantwoorden…

Een kleiduif vliegt geen honderden meters in de lucht...Drone boven Brussel AirPort.
Een kleiduif vliegt geen honderden meters in de lucht...
Een kleiduif moet je gaan zoeken op een paar meter in plaats van een paar kilometer...
Een kleiduif vliegt een voorspelbaar traject...
Een kleiduif schiet men niet af in het donker...
tl;dr HLN level comment...
Kleine Brogel nu ook weer. Ik begin dat idee ook te geloven.
Zeg nooit nooit natuurlijk. Maar of het nu inside of Russisch (of zelfs nog een andere natie) de belangrijkste bedoeling is bangmakerij. Maar ik denk dat we veel mogen gaan zoeken bij druk zetten op de Europese discussie over het geld bij Euroclear waar ons land een hoofdrol speelt. En dan mogen we toch vrij zeker zijn wie de uiteindelijke opdrachtgever is voor die drone-activiteiten.Moet tof zijn zo met je tin foil hat.
We zijn niet het enige land dat te maken heeft met dergelijke intimidatie. Dus nee dit is geen inside job om defensiebudget te verhogen.
Geweldig plan! Ik stel voor dat iemand snel belt met de Oekraïners en hen verteld dat ze alleen maar een paar scherpschutters moeten trainen om al hun drone-problemen op te lossen.Het was een voorbeeld. Neem dan een scherpschutter,
Nu goed ?
Tot er een drone over een bushalte vliegt en je niet mag uitstappen.Er valt maar 1 ding op te zeggen.
Goed dat ik een busreis maak komend weweekend.
als er ne natte door de bus vliegt, gaat de buschauffeur ook niemand laten uitstappen totdat hij de dader weet.Tot er een droge over een bushalte vliegt en je niet mag uitstappen.
Dwaze autocorrect.als er ne natte door de bus vliegt, gaat de buschauffeur ook niemand laten uitstappen totdat hij de dader weet.
Daarom kom ik hier niet graag op de gsm.Al die gsm's tegen de ruiten in de bus.Tot er een droge over een bushalte vliegt en je niet mag uitstappen.