Oldskooler
Well-known member
Overspel in de schoonfamilie is uitgekomen. Ze slapen nu apart, hopelijk brokken lijmen en blijven ze nog samen...
Echt geen geld.
Koop er direct 20.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overspel in de schoonfamilie is uitgekomen. Ze slapen nu apart, hopelijk brokken lijmen en blijven ze nog samen...
wtf eigenlijk???
Ofwel leef ik onder een steen, maar dit is niet echt in het nieuws gekomen?
Verschiet daar niet in. Mn eerste thaise vrouw haar zus is zo ook es naar Rusland geweest voor een jaartje om draagmoeder te spelen voor een koppel die geen kinderen kon krijgen.Zijn dan landen die ambitie hebben om bij de EU te komen.
Neen Danku.
iemand die u niet graag heeft, kan dat inderdaad doen.Blijkbaar kan energieleverancier A mijn contract bij energieleverancier B zomaar overzetten zonder mijn toestemming. Erger nog zonder dat ik zelfs ooit contact heb gehad met leverancier A.
Volgens mij heeft wel een van mijn buren de foutieve EAN-codes doorgegeven (alle meters hangen samen in een ruimte).
Ik heb in oktober wel een telefoon ivm een overschakeling gehad maar dacht dat ze fout verbonden waren. Ook duidelijk gezegd dat ik niets wist van een overschakeling naar een andere leverancier of nooit ergens een goedkeuring voor gegeven heb. Heeft waarschijnlijk hier iets mee te maken.
Is het toevallig Mega die je contract overneemt?Blijkbaar kan energieleverancier A mijn contract bij energieleverancier B zomaar overzetten zonder mijn toestemming. Erger nog zonder dat ik zelfs ooit contact heb gehad met leverancier A.
Volgens mij heeft wel een van mijn buren de foutieve EAN-codes doorgegeven (alle meters hangen samen in een ruimte).
Ik heb in oktober wel een telefoon ivm een overschakeling gehad maar dacht dat ze fout verbonden waren. Ook duidelijk gezegd dat ik niets wist van een overschakeling naar een andere leverancier of nooit ergens een goedkeuring voor gegeven heb. Heeft waarschijnlijk hier iets mee te maken.
Dat zal het telefoontje geweest zijn. Maar heb toen wel duidelijk gezegd dat ik helemaal niet overstap naar een andere leverancier.EDIT: "normaal" krijgt ge wel steeds een mail of telefoontje van uw huidige leverancier, om uu toch niet te overhalen bij hen te blijven.
Dus zeker deze niet negeren, en niet denken van "tzal wel een foutje zijn".
Grondig vragen of ze een stopzetting hebben ontvangen, en indien niet door u, vraag meteen om stappen te ondernemen om te blijven! (eventueel gerechtelijke stappen ook om de dader te vinden, maar ja dat zal ijdele hoop zijn denk ik)
Engie blijkbaarIs het toevallig Mega die je contract overneemt?
.Eigenlijk ook goed voor in deze thread: https://www.beyondgaming.be/threads/hoe-heeft-men-deze-week-u-geprobeerd-te-scammen.5406Gisteren aan de uitgang van de Spar aangesproken geweest door een flexi-medewerker van DPG Media.
"Gratis krantje meneer?". Ik zeg, ja natuurlijk als het écht gratis is.
Verder geen interesse om mij een abonnement te laten aansmeren dus maar direct verder.
Thuis gekomen wou ik toch eens het nieuws van de dag lezen, blijkt dat het een krant van vorige week is.
Wat een mooie stunt zeg, mensen lokken met oud nieuws.
.Die had gewoon uw zak patatten gezien.Gisteren aan de uitgang van de Spar aangesproken geweest door een flexi-medewerker van DPG Media.
"Gratis krantje meneer?". Ik zeg, ja natuurlijk als het écht gratis is.
Verder geen interesse om mij een abonnement te laten aansmeren dus maar direct verder.
Thuis gekomen wou ik toch eens het nieuws van de dag lezen, blijkt dat het een krant van vorige week is.
Wat een mooie stunt zeg, mensen lokken met oud nieuws.

" Ben ik niet Limburgs genoeg om dat te begrijpen...?Morgenavond komt er wat volk naar hier thuis voor een tekst om te gaan sieren.
Ik vrees ervoor, want in begrijp Silence in ieder gevalBen ik niet Limburgs genoeg om dat te begrijpen...?

Ben ik niet Limburgs genoeg om dat te begrijpen...?
denk het ook, situatie is toch zeer duidelijkIk vrees ervoor, want in begrijp Silence in ieder geval![]()
Ben ik niet Limburgs genoeg om dat te begrijpen...?
Ik vrees ervoor, want in begrijp Silence in ieder geval![]()
Zo klaar als een klontjedenk het ook, situatie is toch zeer duidelijk
Ik vrees ervoor, want in begrijp Silence in ieder geval![]()
denk het ook, situatie is toch zeer duidelijk
[Is confused in curryworst]Zo klaar als een klontje