Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Zijn dan landen die ambitie hebben om bij de EU te komen.

Neen Danku.
Verschiet daar niet in. Mn eerste thaise vrouw haar zus is zo ook es naar Rusland geweest voor een jaartje om draagmoeder te spelen voor een koppel die geen kinderen kon krijgen.

Toen ik dit eerst hoorde was dat ook WTF..

Blijkbaar kan energieleverancier A mijn contract bij energieleverancier B zomaar overzetten zonder mijn toestemming. Erger nog zonder dat ik zelfs ooit contact heb gehad met leverancier A.

Volgens mij heeft wel een van mijn buren de foutieve EAN-codes doorgegeven (alle meters hangen samen in een ruimte).
Ik heb in oktober wel een telefoon ivm een overschakeling gehad maar dacht dat ze fout verbonden waren. Ook duidelijk gezegd dat ik niets wist van een overschakeling naar een andere leverancier of nooit ergens een goedkeuring voor gegeven heb. Heeft waarschijnlijk hier iets mee te maken.

Blijkbaar kan energieleverancier A mijn contract bij energieleverancier B zomaar overzetten zonder mijn toestemming. Erger nog zonder dat ik zelfs ooit contact heb gehad met leverancier A.

Volgens mij heeft wel een van mijn buren de foutieve EAN-codes doorgegeven (alle meters hangen samen in een ruimte).
Ik heb in oktober wel een telefoon ivm een overschakeling gehad maar dacht dat ze fout verbonden waren. Ook duidelijk gezegd dat ik niets wist van een overschakeling naar een andere leverancier of nooit ergens een goedkeuring voor gegeven heb. Heeft waarschijnlijk hier iets mee te maken.
iemand die u niet graag heeft, kan dat inderdaad doen.

Gewoon op aanbieders of whatever, het duurste contract aangaan dat je wil.... en op iemand anders naam zetten, want van zodra je het adres ingeeft, geeft het systeem de EAN code's weer.
Ik heb dat hier al eens aangekaart... Das een ongelofelijk bug in het systeem.

Maar... als je iemand wil raken, kan je dat dus. Gewoon fake email adresje aanmaken, het adres waarop ge de overstap wilt ingeven, en hopsa.

wraakroepend dat dit zomaar kan.

EDIT: "normaal" krijgt ge wel steeds een mail of telefoontje van uw huidige leverancier, om uu toch niet te overhalen bij hen te blijven.
Dus zeker deze niet negeren, en niet denken van "tzal wel een foutje zijn".
Grondig vragen of ze een stopzetting hebben ontvangen, en indien niet door u, vraag meteen om stappen te ondernemen om te blijven! (eventueel gerechtelijke stappen ook om de dader te vinden, maar ja dat zal ijdele hoop zijn denk ik)

Laatst bewerkt:

Is het toevallig Mega die je contract overneemt?

EDIT: "normaal" krijgt ge wel steeds een mail of telefoontje van uw huidige leverancier, om uu toch niet te overhalen bij hen te blijven.
Dus zeker deze niet negeren, en niet denken van "tzal wel een foutje zijn".
Grondig vragen of ze een stopzetting hebben ontvangen, en indien niet door u, vraag meteen om stappen te ondernemen om te blijven! (eventueel gerechtelijke stappen ook om de dader te vinden, maar ja dat zal ijdele hoop zijn denk ik)
Dat zal het telefoontje geweest zijn. Maar heb toen wel duidelijk gezegd dat ik helemaal niet overstap naar een andere leverancier.

Is het toevallig Mega die je contract overneemt?
Engie blijkbaar

Gisteren aan de uitgang van de Spar aangesproken geweest door een flexi-medewerker van DPG Media.
"Gratis krantje meneer?". Ik zeg, ja natuurlijk als het écht gratis is.
Verder geen interesse om mij een abonnement te laten aansmeren dus maar direct verder.
Thuis gekomen wou ik toch eens het nieuws van de dag lezen, blijkt dat het een krant van vorige week is :LOL:.
Wat een mooie stunt zeg, mensen lokken met oud nieuws.

Gisteren aan de uitgang van de Spar aangesproken geweest door een flexi-medewerker van DPG Media.
Verder geen interesse om mij een abonnement te laten aansmeren dus maar direct verder.
Thuis gekomen wou ik toch eens het nieuws van de dag lezen, blijkt dat het een krant van vorige week is :LOL:.
Eigenlijk ook goed voor in deze thread: https://www.beyondgaming.be/threads/hoe-heeft-men-deze-week-u-geprobeerd-te-scammen.5406 :thinking:.

Die had gewoon uw zak patatten gezien.
Handig dan zo'n gazet.

1. Buurman van de garage en oprit vond het vanmorgen een normaal idee om grote boomstammen met de kettingzaag in stukken te snijden vlak naast mijn auto en daarvoor magneten op het dak van mijn auto te kleven en een zeil tegen mijn auto te hangen. Zonder dat ik daarvan op de hoogte was, én nadat dak, voorruit, ruitenwissers, velgen al vol met houtzaagsel hingen. "moet ik hem afspuiten?" bij 0°C was de afsluiter na mijn tirade. :eek2:

2. Amazon stuurt duur en groot elektro gewoon op in de productverpakking. Labels erop, doos volledig beschadigd. Klacht ingediend, zonder overleg maken ze een retourlabel en een nieuwe bestelling met de tekst "Hopelijk wordt het nu wel in een doos verzonden". Hopelijk??
    Vanmiddag nog speciaal moeten thuisblijven voor die prior zending. Wat wordt er aan de deur gebracht? Opnieuw opgestuurd in de productverpakking... deze keer wel zonder al te veel beschadigingen maar wel met labels op gekleefd. Knap werk van die Amazonen :fingerguns:

Morgenavond komt er wat volk naar hier thuis voor een tekst om te gaan sieren. Uur van afspraak: 19uur

Zonet een WhatsApp in de groep "Sorry, ik geraak er pas ten vroegste om 19:30 - 19:45u"

Iemand anders die reageert "Geen enkel probleem hoor 😊"

Dat is zeker dat, beslist gij anders hoe en wat.

ik lees zopas op de pagina "je bent van ....insert dorp" dat vanacht de speciale elite eenheden zijn geweest bij het huis van....jawel die kerel die ik 2 weken geleden heb leren kennen in de cocktailbar :eek: :eek:
Hij en z'n vrouw reageren alvast niet op mijn whatsapp berichten...

Terug
Bovenaan