Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

ah, t is de eerste keer dat ik het hoor, maar ik vind het wel iets hebben. ik heb al grotere bagger uit de nieuwe lichting horen komen, maar dit vind ik wel goed. simpel, maar het hoeft niet altijd moeilijk zijn om moeilijk te zijn.

't lijkt wel een trend, vrouwen die nederlandstalige punkpop brengen

blij dat de gitaarmuziek terug opkomt.

Man man, het metrum van de zang is gewoon om bij te huilen. En daarmee bedoel ik dus dat de lettergrepen (aantal) en klemtonen van de woorden gewoon op heel veel plaatsen totaal niet passen met de muziek. Bvb "oefent ze uit met linkerhand", "en aan welke kant", "zo maar bij neerleggen", enz.. enz..

Ik ben mee met de boodschap maar qua vorm moet dit ook niet voor mij. Punk moet ruig en vuil klinken en dat is moeilijk met AN
Bwa, AN, dit is toch al wat tussentaal (stop me' wenen), het is Roos Van Acker niet. :)
Het is nu ook niet erg om wat af te steken tegenover de huidige trend om in (half) dialect te zingen.
Man man, het metrum van de zang is gewoon om bij te huilen. En daarmee bedoel ik dus dat de lettergrepen (aantal) en klemtonen van de woorden gewoon op heel veel plaatsen totaal niet passen met de muziek. Bvb "oefent ze uit met linkerhand", "en aan welke kant", "zo maar bij neerleggen", enz.. enz..
Nu, als het punk moet zijn, is dat toch wat eigen aan het genre?

Allezja, ik zou het nu niet speciaal opzetten (niets eigenlijk) maar ik denk wel dat het een bestaansrecht heeft.

Dit weekend in een cocktailbar in mijn dorp een koppel leren kennen, kwamen naast ons zitten...

Aan de praat geraakt (zijn vrouw is thais, net als de mijne).
Maar die kerel intrigeert me wel wat.

Heeft blijkbaar al overal op de wereld gewoond, directeur geweest van sealife center, hotels helpen opstarten in Punta Cana en Bangkok,
en werkt nu voor justitie, wordt snachts opgebeld bij "situaties", en heeft een diplomatenpaspoort. (was oa aanwezig op het befaamde plasfeestje bij vanquickenborne...)

Ik vind het allemaal nogal overweldigend.
Op zijn FB zie ik ook, vorige woonplaatsen, Malediven, Hurghada, Dubai..... Je zou haast denken dat die man al 3 levens achter de rug heeft, maar nee hij moet nog 40 worden :eek:

Maar het zijn wel wildebrassen. we zijn die (vrijdag)avond nog weest gaan feesten samen, en de zaterdag avond krijg ik een whatsapp om 23.30. of we naar zijn huis wilden gaan , er was een "afterparty". Zo gezegd zo gedaan, ze wonen op 350 meter van mij :)
We moesten daar opeens karaoke zingen. Hij was in de rum gevlogen :p

zondag rond de middag waren ze daar al terug. een apperitiefje, ditmaal bij mij...

EDIT: ik vergeet nog bijna het grootste WTF van al: hij zag merch van Trump hangen bij me, en zei zonder verpinken. "misschien moeten wij eens naar DC gaan met de vrouwen. Want nie voor het één of andere: ik kan daar redelijk dicht bij geraken hoor"
Ik weet niet welke smiley ik nu na deze zin moet zetten... 1):wtf: , 2) :love: of 3):woohoo: .

Hij heeft wel een heel knappe vriendin. Ik ben benieuwd waar dit zal eindigen. Het was alvast een geslaagd weekendje :) Ik ben er toch wat van onder de indruk...
Pas maar op, want voordat ge het weet raakt ge zelf betrokken bij de deep-state.

mijn wtf momentje van de dag.

Kom aan de schoolpoort toe en er komt een klasgenoot van onze jongste afgelopen
"hij is hier niet"
ik zeg "ik weet het, hij is ziek thuis"
kleinen: "wat kom je dan doen?"

wtf? :lol:

Zijn broer ophalen, kleine wijsneus.

aja *schaapachtige lach*

Net een camionette gespot van een asbestverwijderaar met de ronkende naam All Asbestos Removal Services. Met echt in koeien van letters: A.A.R.S.

Ha, doet me denken aan een dakwerker in Roeselare. Heeft een bestelwagen met daarop: 'Dakwerken - ALLE DAKEN' en dan in 't klein er onder: enkel platte daken.

Iedereen lacht ermee. Maar ze praten er wel over.

Ene hier me ne bivakmuts hier in de métro in Bruxelles. Geweldig idee in deze tijden :unsure:
Wij hebben ooit zo’n promo gehad van bank van de post. Zat zo’n bankovervallers kap bij omdat hun aanbod crimineel goed was.

Ik werkte toen op het einde van de wetstraat vlakbij he Berlaymint gebouw waar die dag een EU top was en wij in de perimeter zaten.

We hebben dat mutske dan maar niet gebruikt.

Vorige week dinsdag trappisten gaan drinken met wat vrienden op café in het verdraagzame Gent.

Uiteraard het regeerakkoord uitgebreid besproken, inclusief mijn liberale invalshoek. Een tafeltje iets verderop zit er in een half aangeschoten brandweerman in uniform, met duidelijk een minder liberale invalshoek zo blijkt.

Hij moet iets van onze gesprekken hebben opgevangen want bij het verlaten van het café vroeg hij nog eens expliciet naar mijn mening over mensen op de ziekenkas. Waarbij ik heel genuanceerd had uitgelegd dat er mensen zijn die terecht op de ziekenkas zitten en alle steun verdienen maar dat er daarnaast ook profiteurs zijn die terug geactiveerd moeten worden.

Begon die kerel mij eerst voor vuile N-VA'er uit te schijten. (Oh boy, hij zou eens moeten weten :laugh: ).
En vervolgens keek hij naar mijn grijze, geklede jas. Waarop hij mij begon uit te schijten voor nazi. :oink::oink: :wtf::wtf:

Geen zin in dergelijke marginaliteit met een zatte communist. Dus ik heb fors uitgesproken dat ik dit niet pik en dat het gesprek hier stopt. Waarop hij heel zelfverzekerd me nog begon uit te dagen: "Wat ga je doen? Ga je mij aanklagen? Hier, je mag mijn naam weten!". Wellicht een vastbenoemde ambtenaar, anders kun je je zoiets niet permitteren in uniform.

Niet op ingegaan maar ik had het natuurlijk beter wel gedaan. Zal toch maar eens een mailtje sturen naar Brandweer Gent dat ze hun personeel wat in het gareel moeten houden.

Terug
Bovenaan