Ik vermoed dat je zijn naam toch kan Googlen en kan vinden op LinkedIn of dergelijke?
En dan ziet die kerel dat, en dan is het van: ja, hii vertrouwt mij ni!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vermoed dat je zijn naam toch kan Googlen en kan vinden op LinkedIn of dergelijke?
Hoe zou die dat zien als je thuis even een “background check” doet?En dan ziet die kerel dat, en dan is het van: ja, hii vertrouwt mij ni!
Hoe zou die dat zien als je thuis even een “background check” doet?
Memes met spellingsfoutenBen ik de enigste die denkt dat dat koppel wil schommelen?
![]()

Wat zie je dan? Dat iemand jouw profiel bekeken heeft?Op linkedin kunde da zien.
Wat zie je dan? Dat iemand jouw profiel bekeken heeft?

Je kan dat afzetten in de privacy settings van uw profiel. Kun je ongemerkt creepen.Yep. Gelijk netlog in den tijd![]()
Stalker!Je kan dat afzetten in de privacy settings van uw profiel. Kun je ongemerkt creepen.

Zijn CD platen niet enkel voor buitenlandse diplomaten?@TRUMP wat is zijn nummerplaat?
Gewoon met 2-xxx-000?
neen.Zijn CD platen niet enkel voor buitenlandse diplomaten?
CD is voor diplomaten, P voor parlementsleden, de koning heeft nummerplaat 1, de koningin nummerplaat 2 en marginalen hebben een gepersonaliseerde nummerplaat.
Ik durfde het al niet te typen

Daar gaat mijn aanvraag voor plaat "P CD IDDY 1 2"CD is voor diplomaten, P voor parlementsleden, de koning heeft nummerplaat 1, de koningin nummerplaat 2 en mensen met teveel geld hebben een gepersonaliseerde nummerplaat.
Dat zou je inderdaad denken, tot je GINO met z'n rode mercedes volgt tot aan z'n krot.en mensen met teveel geld hebben een gepersonaliseerde nummerplaat.
Een van de weinige momenten dat ik stubru inderdaad verzet in de auto.Dit wint dan de nieuwe lichting en draaien ze op StuBru. Lang leve Spotify waar ik dit soort 'muziek' niet moet aanhoren...