Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Wtf? :laugh: hoe dom kan je zijn?

Anne (53) verliet haar man en luxeleven voor ‘Brad Pitt’ en werd opgelicht voor 830.000 euro

"Alles samen zou fake Brad haar tijdens hun relatie 830.000 euro hebben afgetroggeld. Waarvan de laatste 5000 euro afgelopen augustus. Toen daagde online ineens de Amerikaanse FBI-agent John Smith op, die beweerde Annes geld op het spoor te zijn. Al bleek, jawel, nog een kleine som van 5000 euro nodig om die buit vrij te krijgen. Verblind door het goede nieuws stort ze het geld meteen door, voordat ze beseft dat alweer is opgelicht."

:rofl: :rofl: :rofl:

"Alles samen zou fake Brad haar tijdens hun relatie 830.000 euro hebben afgetroggeld. Waarvan de laatste 5000 euro afgelopen augustus. Toen daagde online ineens de Amerikaanse FBI-agent John Smith op, die beweerde Annes geld op het spoor te zijn. Al bleek, jawel, nog een kleine som van 5000 euro nodig om die buit vrij te krijgen. Verblind door het goede nieuws stort ze het geld meteen door, voordat ze beseft dat alweer is opgelicht."

:rofl: :rofl: :rofl:
En dan zei die in een interview iets in de trend van “ik was in de war, maar ben niet dom”.

Nee hoor mevrouw, je bent zeker niet dom. 🤨

Collega die gisteren huiswaarts is gegaan omdat het nie goed ging met zijn moeder/ze naar het ziekenhuis moest (was nie heel duidelijk in de haast) vandaag was hij wel op kantoor.

Andere collega ging vragen hoe het ging en of het ernstig was.
"Ze is gisterenavond gestorven, mja met thuis zitten komt ze ook niet terug hè."

En toen werd het muisstil

Recent voorgehad met ne collega..
"amaai gij ziet er uit alsof er ne camion over uwe kop is gereden"
"ja mijn grootvader is gisterenavond gestorven"

Ik heb gene filter en da's zelden echt in mijn voordeel.

Recent voorgehad met ne collega..
"amaai gij ziet er uit alsof er ne camion over uwe kop is gereden"
"ja mijn grootvader is gisterenavond gestorven"

Ik heb gene filter en da's zelden echt in mijn voordeel.
dat weet ik niet of dat echt een nadeel is.

In dit geval kunt ge toch ook uw medeleven betuigen en erop ingaan.

Ze zullen Pompi dan wel kennen als iemand die iets ongefilterd zegt... Want voor mij liever zo een collega, dan iemand die niets zegt

Denkte eindelijk eens deftig wat langer te kunnen uitslapen, beginnen ze in in het huis ernaast met de klopboor te boren om 8:30.
Goeiemorgen vandemorgen!

Dit is echt wtf. De nieuwste challenge op tiktok, bewust een overdosis nemen.

Antigifcentrum trekt aan alarmbel voor levensgevaarlijke ‘Paracetamol-challenge’ bij tieners: “Niet zo onschuldig als het lijkt”

Antigifcentrum trekt aan alarmbel voor levensgevaarlijke ‘Paracetamol-challenge’ bij tieners: “Niet zo onschuldig als het lijkt”

Whyyyy 🤔🤔

Is wat anders dan flippo's verzamelen he.

Net gelezen over de nieuwe Duitstalige film Des Teufels Bad. https://en.wikipedia.org/wiki/The_Devil's_Bath

Gebaseerd op 18de-eeuwse documenten en een recent boek, en gaat over de praktijk van zelfmoord by proxy. Vermits het voor diepgelovige mensen ondenkbaar was om zelfmoord te plegen, omdat het een doodzonde was en je zo dus niet naar de hemel kon, was de oplossing om een zware misdaad te plegen zoals een kind vermoorden. Want dan kon je wel je zonden opbiechten en vergeven worden door een priester, voor de executie.

The film is based on the historical research of Kathy Stuart[6] who reconstructed the practice of "suicide by proxy," a novel crime that was common in the seventeenth and eighteenth centuries in German-speaking Central Europe and Scandinavia. Suicidal people feared eternal damnation that direct suicide entailed, so they found a detour. They committed a capital crime and then immediately turned themselves in to authorities and demanded their execution. The perpetrators hoped that after repentance, confession, eucharist, and religiously framed public execution, they would achieve salvation. This crime was committed predominantly by women.

Op 2dehands heb ik een oplaad station voor controllers te koop met duidelijke foto van de doos. Krijg ik eerst de vraag of ik een foto van de playstation 5 kan sturen heb daar niet direct op gereageerd, stuurt ze nog een vraag of je daar fortinte op kan spelen lol

Op 2dehands heb ik een oplaad station voor controllers te koop met duidelijke foto van de doos. Krijg ik eerst de vraag of ik een foto van de playstation 5 kan sturen heb daar niet direct op gereageerd, stuurt ze nog een vraag of je daar fortinte op kan spelen lol
Classic 2dehands.
Ik heb er al een tijdje een gratis af te halen fietsdoos op staan. Kreeg onlangs de vraag "is dat enkel de doos?". En dan hoefde het voor die mens niet. 🙄

Choosing beggars hé. Hier eens een dom schoenenkastje van Ikea als "gratis af te halen" in zo'n lokale fb-groep gezet. Dan krijg je zo'n persoon van middelbare leeftijd in de chat: "Ik ben heel geïnteresseerd, maar wat zijn de afmetingen?" Allez, goed punt, ik meet dat op en zeg het haar. Een uur later reactie: "Is het nog in goede staat?" Euh ja lichte gebruikssporen zeker, zoals zichtbaar op de foto's van het gratis Ikeakastje van 10 jaar oud. "Past dat in een wagen?" ...

In parallel iemand die gewoon stuurde: "Is het nog beschikbaar, dan kom ik het binnen een uur ophalen?" Ja, neem het alstublieft mee.

De eerste persoon dan nog heel verontwaardigd want ze was net vervoer aan het regelen hoor.

Terug
Bovenaan