Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

gagging-gag.gif

In welke universum ver ver weg lijkt dat ding op darth vader?

Uit nieuwsgierigheid eens uitgekeken. Weet niet wat ik erger vind, Johny zijn naïviteit, of het feit dat je daar dus ook programma-makers hebt die hem volgen om dit soort uitlach-TV te maken ipv te helpen.

Je ziet ook constant dat hetzelfde soort mensen slachtoffer worden: eenzame, oudere, kwetsbare mensen. En grappig dat dat is...
Hangt er van af welke ethiek ze volgen. Sommige docu-makers komen bewust niet tussen en leggen gewoon het onderwerp en de gebeurtenissen vast zoals ze zijn.

Gisteren naar een wellness geweest en enkele opgiet sessies gedaan. De vrouw die de sessie deed vertelde voor de start welke geuren en muziek ze gekozen had en bij muziek zei ze “ik heb al eens een playlist love songs gekozen maar dat gaf weinig resultaat, nu eens proberen met true love”

giphy.gif

Ja zonet gebeurd bij bewustzijn, kwam aan als een verrassing (mijn ingreep aan mijn hart is voorzien voor morgenvroeg, ze gaan infiltreren via de liesstreek). Geen idee trouwens waarom mijn reethaar er eveneens moest aan geloven.
De lies was noodzaak, de rest was een gratis extra'tje 😘

Netwerkkabels, patchkabels om precies te zijn, die het laten afweten... Moet ik daarvoor 80km heen en weer rijden?
Stom, maar uiteindelijk een quick fix eens ge ter plaatse zijt. Hier zit ik met een aantal gloednieuwe kabels die in de muur en vloerzitten en overschilderd zijn... (o.a. hdmi, die kunnen we niet zomaar opnieuw patchen). Sleept al maanden aan omdat iedereen naar iedereen aan het wijzen is als schuldige...

Stom, maar uiteindelijk een quick fix eens ge ter plaatse zijt. Hier zit ik met een aantal gloednieuwe kabels die in de muur en vloerzitten en overschilderd zijn... (o.a. hdmi, die kunnen we niet zomaar opnieuw patchen). Sleept al maanden aan omdat iedereen naar iedereen aan het wijzen is als schuldige...
Mja, uiteindelijk toch een nieuwe switch gezet, de vorige was bijna 10 jaar oud lol.

Hier bij een klant ook HDMI probleem, zelf de HDMI kabels geleverd voor de klant, aan de elektricien gegeven die ze heeft geplaatst in een 25mm flex buis, na einde werken blijkt dat er 1 van de 2 beschadigd is / niet werkt... Hoogstwaarschijnlijk een schroef erin... Begin maar eens een splinternieuwe operatieruimte opnieuw open te breken... Hoewel het misschien wel nog mogelijk is de oude eruit te halen en een nieuwe in te steken, tenzij die vast zit door die schroef waar we niet weten waar die ingedraaid is...

Mja, uiteindelijk toch een nieuwe switch gezet, de vorige was bijna 10 jaar oud lol.

Hier bij een klant ook HDMI probleem, zelf de HDMI kabels geleverd voor de klant, aan de elektricien gegeven die ze heeft geplaatst in een 25mm flex buis, na einde werken blijkt dat er 1 van de 2 beschadigd is / niet werkt... Hoogstwaarschijnlijk een schroef erin... Begin maar eens een splinternieuwe operatieruimte opnieuw open te breken... Hoewel het misschien wel nog mogelijk is de oude eruit te halen en een nieuwe in te steken, tenzij die vast zit door die schroef waar we niet weten waar die ingedraaid is...
Hier hebben we geluk dat er nog een utp kabel naast zit (maar te veel bochten om te hertrekken), en zal het waarschijnlijk een HDbaseT kit zijn die we gaan doorrekenen aan de aannemer. Duur grapje maar enige deftige oplossing zonder de boel open te gooien.

Als die elektricien een HDMI met kop door een flex25 heeft gefoemeld is de kans groot dat de kop naar de klote is (trekschade,uitgeleurd).
Als die een hdmi heeft getrokken en dan afgemonteerd gok ik daar een foutje in (hdmi afmonteren is....friemelwerk...).
Al geprobeerd de kop(pen) af te pitsen en draad per draad uit te meten?

Als die elektricien een HDMI met kop door een flex25 heeft gefoemeld is de kans groot dat de kop naar de klote is (trekschade,uitgeleurd).
Als die een hdmi heeft getrokken en dan afgemonteerd gok ik daar een foutje in (hdmi afmonteren is....friemelwerk...).
Al geprobeerd de kop(pen) af te pitsen en draad per draad uit te meten?
'k had gevraagt dat 'm dat 'm 't in een gepaste buis zou steken, dus geen idee of het effectief ne flex 25mm is.
Bedoeling was van die in de flex te steken, en dan op de vloer en dan de chape erover. Ga daar zelf niet meer aan beginnen zenne.
Niko maakt die HDMI platen niet meer waar je zelf de draden kan op aansluiten, hier kwam de kabel gewoonweg uit de muur.

'k had gevraagt dat 'm dat 'm 't in een gepaste buis zou steken, dus geen idee of het effectief ne flex 25mm is.
Bedoeling was van die in de flex te steken, en dan op de vloer en dan de chape erover. Ga daar zelf niet meer aan beginnen zenne.
Niko maakt die HDMI platen niet meer waar je zelf de draden kan op aansluiten, hier kwam de kabel gewoonweg uit de muur.
Niko heeft inderdaad alleen nog HDMI-afwerking om in te pluggen.
Legrand heeft wel nog afwerksets in de mosaic-reeks (passen in niko-kader) dacht ik en anders zeker wel merkloos te vinden
En genoeg zelf monteerbare hdmi-koppen op de markt, met schroef- of soldeeraansluiting, zelfs pitsbare zoals een rj45-fiche.
Maar dat is´t probleem van uw elektricien/uitvoerder uiteindelijk en als die dit niet krijgt opgelost. Tja, reden genoeg om die niet meer gebruiken zou ik zeggen

Collega die gisteren huiswaarts is gegaan omdat het nie goed ging met zijn moeder/ze naar het ziekenhuis moest (was nie heel duidelijk in de haast) vandaag was hij wel op kantoor.

Andere collega ging vragen hoe het ging en of het ernstig was.
"Ze is gisterenavond gestorven, mja met thuis zitten komt ze ook niet terug hè."

En toen werd het muisstil

Collega die gisteren huiswaarts is gegaan omdat het nie goed ging met zijn moeder/ze naar het ziekenhuis moest (was nie heel duidelijk in de haast) vandaag was hij wel op kantoor.

"Ze is gisterenavond gestorven, mja met thuis zitten komt ze ook niet terug hè."

Kan je wat relativeringsvermogen meebrengen van uw collega voor mij?

Vreemd gedrag. Ze zijn eerder uitzondering op de regel maar er zijn inderdaad blijkbaar mensen die effectief gewoon gebaat zijn met gewoon terug te gaan werken tijdens het verwerkingsproces ipv thuis te zitten rouwen.

Vreemd gedrag. Ze zijn eerder uitzondering op de regel maar er zijn inderdaad blijkbaar mensen die effectief gewoon gebaat zijn met gewoon terug te gaan werken tijdens het verwerkingsproces ipv thuis te zitten rouwen.

Hij zal ook de begrafenis niet moeten regelen, want dat doe je ook niet tussen de soep en de patatten...

Kan natuurlijk ook zijn dat het gewoon nog niet goed doorgedrongen is en dat die zijn klopke nog wel gaat krijgen.

Terug
Bovenaan