Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Waar ik boos van word is Hannelore's en Johan's die niet door hebben dat het over moeilijke Waalse politici gaat. Gewoon constant verdeeldheid zaaien omdat hun partijtjes dik verloren hebben.

Hannelore heeft wel op 1 ding gelijk. Veel 'kleine kinderen' in het parlement.
het is gewoon weer zo'n cringe NVA-momentje, terwijl hij zich bezig zou moeten houden met serieuze zaken.

De bijzondere trouwjurk van Aisha.

aisha-van-zele-uit-the-sky-is-the-limit-en-miguel-dheedene-zijn-officieel-getrouwd
De aandacht gaat onmiddellijk naar haar vermoedelijk 2 sterkste en enige sterke punten.

Gisterenavond een leuke date gehad om vervolgens naar haar thuis te gaan. Haar zoontje van fucking 8 jaar komt naar beneden gedonderd "EY BEN JIJ DIE GAST DIE MET MIJN MAMA WILT POEPEN?!" :unsure:...the fuck 8 jaar...De smoel van de baby-sitter die mij verbijsterd aankeek was ook geld waard. Die kleine is de Anti-Christ, putain fieu

Gisterenavond een leuke date gehad om vervolgens naar haar thuis te gaan. Haar zoontje van fucking 8 jaar komt naar beneden gedonderd "EY BEN JIJ DIE GAST DIE MET MIJN MAMA WILT POEPEN?!" :unsure:...the fuck 8 jaar...De smoel van de baby-sitter die mij verbijsterd aankeek was ook geld waard. Die kleine is de Anti-Christ, putain fieu
i-have-questions-real-housewives-of-beverly-hills.gif

Ik had nu toch wel een gevat antwoord van u verwacht in de aard van: ik ben een motherfucker of je mag me ook papa noemen. Gewoon geownd door een 8 jarige.

Ik had nu toch wel een gevat antwoord van u verwacht in de aard van: ik ben een motherfucker of je mag me ook papa noemen. Gewoon geownd door een 8 jarige.
Nee gewoon zeggen van ja en binnenkort krijg je een broertje of zusje dat we allemaal liever gaan zien en die al je speelgoed kapot gaat maken. En dan slaan op zijn moeder haar gat terwijl ze een pint moet halen voor hem.

Nee gewoon zeggen van ja en binnenkort krijg je een broertje of zusje dat we allemaal liever gaan zien en die al je speelgoed kapot gaat maken. En dan slaan op zijn moeder haar gat terwijl ze een pint moet halen voor hem.
Begint die kleine later random gatten te kletsen.

"bier trut"

*Draait een vent met lang haar zich om."

Gisteren klanten in de zelfscan van een supermarkt heel der zakken met drank en voeding over de afbakening zien heffen in de kar van familie die al in de exit gang stonden. Zogezegd omdat ze het anders niet meer zelf konden dragen.
Meneer zijn vrouw rijdt vervolgens naar buiten, alarm gaat af. De twee jobstudenten in de zelfscan doen vervolgens ... niets....
En dan verschieten wij dat de supermarkten zo schandalig duur zijn...😱

Gisteren klanten in de zelfscan van een supermarkt heel der zakken met drank en voeding over de afbakening zien heffen in de kar van familie die al in de exit gang stonden. Zogezegd omdat ze het anders niet meer zelf konden dragen.
Meneer zijn vrouw rijdt vervolgens naar buiten, alarm gaat af. De twee jobstudenten in de zelfscan doen vervolgens ... niets....
En dan verschieten wij dat de supermarkten zo schandalig duur zijn...😱
Waarom heb ik de akelige gedachte dat als jij of ik dit zouden doen wij wél hardhandig tegengehouden worden? (we doen dit niet hé maar dit is nu hypothetisch).

Terug
Bovenaan