Gonzo the Great
Active member
You mean…shrinkage?Een echo bij de uroloog. Damn die gel is koud.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
You mean…shrinkage?Een echo bij de uroloog. Damn die gel is koud.![]()

Elk jaar gaat er zo'n vod rond mijne kop en dan moet ik naar flikkerende lichtjes zien (test epilepsie). Dat is ook met zo'n kouwe gel.Een echo bij de uroloog. Damn die gel is koud.![]()
Let maar op dat ze je niet seinen als pyromaan. Die kijken altijd graag mee naar hun eigen brandjes.Daarnet wat inkopen gaan doen, kom buiten uit de winkel en vertrek. Ik zie enkele honderden meters van mijn thuis rook hangen op´t straat dus ga eens even kijken.
Bleek dat er een Tesla stond waar en serieuze zwarte rook van onderuit kwam. Aangebeld aan het huis maar niemand deed open (Tesla stond onder een carport tegen het huis). Op die moment kwam er ook een buurman naar buiten gelopen om te zeggen dat hij de hulpdiensten verwittigd had.
Binnen de minuut stond die wagen volledig in brand dus zelf wat afstand genomen. Dacht eerst nog zelf een poging te doen om te blussen maar durfde niet goed vanwege de EV.
Politie was na een minuut of 5 al ter plaatse maar ondertussen sloegen de vlammen al alle richtingen uit. Tien minuten of kwartier erna is de brandweer aangekomen. Ook al is dat snel, die tijd lijkt een eeuwigheid. Ik ben dan maar vertrokken toen de brandweer er was en ik zag dat de rookpluim al snel verdwenen was.
Da´s al de tweede maal dat ik bij een (beginnende) uitslaande brand ben. Enkele jaren geleden quasi hetzelfde meegemaakt maar dan met een woningbrand. Man, dat lijkt me toch een van de ergste dingen die je kunt meemaken, en ondanks dat ik wel de held durf uit te hangen kun je daar in uw eentje echt niks aan beginnen.
#plaatsbrandmelders #geenEVinmijnkot

.waarom maximaal 72?
oei, moest 72 uren zijnwaarom maximaal 72?
.Mijn tante rookte blijkbaar gelijk een ketter en toen ze zwanger was rookte ze even stevig door. Ze is geen dag gestopt daar mee.In het ziekenhuis zie ik een heel gezin in het rokerskotje staan.
1 kind kan wandelen en de ander goed ingepakt in een koets.
Wandelen samen met mij het ziekenhuis binnen en ik zie nog de katheder steken bij de vrouw.
Samen vervolgt onze weg naar de kraamafdeling alwaar ze gezellig met stinkend naar de sigaretten een kamer binnen wandelen.
Dus je bent maximaal 72 uur oud en je ouders blazen je longen vol teer en nicotine.
Dit bestaat dus echt!

En ge hebt toch met al de andere passagiers een hele rit een erehaag gevormd mag ik hopen?Op de trein deze morgen was iemand koude pizza Hawaï aan het eten als ontbijt![]()
How how, als je de oorlog wil verklaren aan Italië, ga dan even tot in Nederland hé.En ge hebt toch met al de andere passagiers een hele rit een erehaag gevormd mag ik hopen?
Pizza de dag nadien is goddelijk en per definitie beter dan de dag zelf. Pizza Hawai de lekkerste Pizza, wat een eindbaas dus gewoon, ik schaam mezelf dat ik dit nog nooit zelf heb uitgetest, wat een koninklijke manier van ontbijten.
Ik geef toe vorig jaar in Napels nergens op de kaart zien staan (niet warm niet koud) en ook nooit durven vragenHow how, als je de oorlog wil verklaren aan Italië, ga dan even tot in Nederland hé.
.For the record, ik vind die overdreven en stereotype houden van Italianen over hun keuken vaak belachelijk hoor. Die doen altijd alsof het over grote keukengeheimen gaan die sinds het begin van de jaartelling met respect overhandigd werden aan het nageslacht. Terwijl tomaten in Europa pas bekend werden na de ontdekking van de Amerika's, pasta hoogstwaarschijnlijk al enkele honderden of duizenden jaren eerder werd uitgevonden in Zuidoost-Azië, en een groot deel van hun recepten misschien 100 jaar oud zijn.Ik geef toe vorig jaar in Napels nergens op de kaart zien staan (niet warm niet koud) en ook nooit durven vragen.
Ik geef toe vorig jaar in Napels nergens op de kaart zien staan (niet warm niet koud) en ook nooit durven vragen.

Er werd ooit bij ons aangebeld, dame in paniek gestopt voor onze oprit. De motor van haar wagen was in brand gevlogen tijdens het rijden. Ik heb haar motorkap open gedaan en beginnen blussen met haar brandblusapparaat. Daarna brandblusapparaat uit mijn wagen gehaald en van de andere wagen ook. Vuur onder controle gekregen vooraleer de brandweer aankwam.Da´s al de tweede maal dat ik bij een (beginnende) uitslaande brand ben. Enkele jaren geleden quasi hetzelfde meegemaakt maar dan met een woningbrand. Man, dat lijkt me toch een van de ergste dingen die je kunt meemaken, en ondanks dat ik wel de held durf uit te hangen kun je daar in uw eentje echt niks aan beginnen.
#plaatsbrandmelders #geenEVinmijnkot