Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

De mijne blijft heel het jaar door staan :unsure: .
Ik heb jaren een valse van een 60-80cm gehad.
Die ging volledig versierd met slingers, verlichting en kerstballen in een grote vuilzak, clipske erop om de zak te sluiten, zo de kelder in.
Jaar erop haalde ik de vuilzak boven, knipte die zijdelings open en de kerstboom stond.

Lekker opgeblazen door HLN maar uiteindelijk is het gewoon een agent die zijn werk doet en de prioriteit legt bij gevaarlijke zaken als 'rood licht, gevaarlijk parkeren, gsm en het niet dragen van de veiligheidsgordel' volgens het artikel. Maar hé, zie hem glunderen.
Misschien moeten andere agenten ook naar de 5000 streven. Dan heeft de brave mens in het verkeer geen last meer van idioten die door het rood rijden of met hun gsm achter het stuur zitten.

Klagen dat een agent die terechte bekeuringen geeft voor duidelijke overtredingen dat alleen maar doet "om de gewone mens geld uit z'n zakken te slaan", is alsof ge gaat klagen dat de kassierster in de Lidl die elk product dat ge meeneemt ook effectief aanrekent, dat ook alleen maar doet omdat ze de gewone werkmens wil pesten door geld af te troggelen.

WTF? ga tanken, ik zie meters lopen maar stond er nogal schuin 2m van en naast en let niet verder op. Plots slaat pomp af na usual duur voor mijn tank... Niks op display tankpaal van hoeveel getankt en prijs alles op 0. Meter auto niks bijgekomen, check banconctact thuis: niks. Pomp was net leeg zekerst. Kwist niet dat zo'n ding efkes lucht kon blazen of niks ...

De twee openbare speeltuinen van de gemeente in de buurt zijn ook jachtterrein blijkbaar. Net zoals minstens 50% van de huizen en tuinen in een straal van een kilometer rond mijn huis. Industrieterrein in de buurt: volledig jachtzone.

De twee openbare speeltuinen van de gemeente in de buurt zijn ook jachtterrein blijkbaar. Net zoals minstens 50% van de huizen en tuinen in een straal van een kilometer rond mijn huis. Industrieterrein in de buurt: volledig jachtzone.
Volgens mij is een gelijkaardig artikel enkele jaren geleden al verschenen, ik herinner me toch dezelfde boodschap toen dat je actief je tuin als jachtgebied moest schrappen.

Nuja, als je leest dat kunstmatig vergroten van jachtgebied een manier is om jacht wettelijk te maken, wordt het snel duidelijk.

Ik zit op Geopunt, hoe kan ik de jachttereinen vinden? onder kaarttoepassingen? specifieke benaming?

Ik zit op Geopunt, hoe kan ik de jachttereinen vinden? onder kaarttoepassingen? specifieke benaming?
Ge moet klikken op "lagen", dan "laag toevoegen" en in de zoekbalk "jacht" ingeven, dan kom je er op.

Meer info en hoe je je eigen perceel er uit kan halen staat in onderstaande link:

Er komen hier nooit jagers dichtbij (als in korter dan 1km), maar denk dat ik mijn erf er uit principe ga uithalen. 't Is niet de hobby waar ik de meeste sympathie voor heb.

Thanks, hier zitten we "veilig" precies, alhoewel een verdwaalde kogel nog altijd mogelijk is. We zijn volledig omgeven door groen, op onze tuin na :unsure:

Screenshot-20241019-065724-716.png

Ik heb jaren een valse van een 60-80cm gehad.
Die ging volledig versierd met slingers, verlichting en kerstballen in een grote vuilzak, clipske erop om de zak te sluiten, zo de kelder in.
Die van mij is 1m53, maar ze apprecieert het niet als ik haar in een vuilzak steek (en we hebben ook gene kelder).

“Doen wat nodig is”. Ja, misschien moet je dat eerst doen voor je foto’s post…
Uitstekend onderhouden, ik zou wel eens foto’s van zijn eigen huis/appartement willen zien :unsure:.
Denk dat de poster sarcastisch was...

Maar ik krijg wel de stupkes van zo een posts. Om de zoveel tijd is er een verhuurder die komt klagen dat zijn eigendom beschadigd is door de huurder enz...

Echter staat er tegenover dat er 180.000 huurders zijn die op een wachtlijst staan, teveel huur moeten betalen tov hun inkomen of in een woning verblijven van slechte kwaliteit. Ge moet al een Appeltans tegenkomen om er een nieuw item over te vinden, terwijl er veel woning van slechte kwaliteit zijn, maar huurders niets ondernemen met de schrik zonder woning te zitten.

als ge soms op reddit verhalen leest over "is dit normaal van mijn huisbaas", denk ik toch ook dat er veel tussen zitten met minder goeie bedoelingen.

gisteren nog éne gelezen: woont zelf in het gebouw. tellers zitten bij hem. huurder mag niet binnen om zijn eigen teller te checken, huisbaas stuurt zelf foto's door van de tellers. maar wel die van zijn eigen, die de huurder doorgeeft aan de maatschappij. verbruik van bijna 500€ op een maand.

Ge moet klikken op "lagen", dan "laag toevoegen" en in de zoekbalk "jacht" ingeven, dan kom je er op.

Meer info en hoe je je eigen perceel er uit kan halen staat in onderstaande link:

Er komen hier nooit jagers dichtbij (als in korter dan 1km), maar denk dat ik mijn erf er uit principe ga uithalen. 't Is niet de hobby waar ik de meeste sympathie voor heb.

Oké. Heel mijn perceel is jachtterrein?
Ik ga dit laten aanpassen.

Terug
Bovenaan