Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, ik heb dat ook al eens gehad. dat euforische gevoel herinner ik mij niet meer, tbh. mijn tandarts zei er toen wel bij dat ze dat niet te veel mogen doen.nieuwe tandarts, wegens vorige op pensioen.
ik had haar gewaarschuwd dat ik niet snel verdoofd geraak, en zo geschiedde ook bij haar.
gelukkig had die een extra wapen: een soort "adrenaline boring". al ooit iemand van zoiets gehoord?
een naald die adrenaline via je mond in je lichaam spuit, je hart gaat super snel te keer voor een paar minuten, en voelt u eforisch. precies of ze drugs in uw lijf steken.
maar it did the trick, ik was netjes prima verdoofd de ganse tijd. vanaf nu steeds deze spuit aub.
Weg normen, weg waarden.Drie jongeren gaan ervandoor met ziekenwagen in Antwerpen, terwijl ambulanciers interventie doen
![]()
BEKIJK - Drie jongeren gaan ervandoor met ziekenwagen in Antwerpen, terwijl ambulanciers interventie doen | VRT NWS Nieuws
In de Antwerpse wijk Luchtbal hebben 3 jongemannen een ziekenwagen gestolen om er mee te gaan joyriden. Ze gingen ervandoor met het voertuig terwijl de ambulanciers met een interventie bezig waren. Op de dashcambeelden is te zien dat ze met te hoge snelheid rijden, met de passagiersdeur nog...www.vrt.be
Zulk crapuul zou je toch het ergste toewensen. Echt triestig. Hopelijk krijgen ze een gepaste straf.
Dat zijn er die denken raper gediend te zijn als ze pushen. Datzelfde volk zit dus ook op de openbare weg...Mensen die aan de kassa zo goed als tegen u staan zodat ge ze in uw nek voelt/hoort hijgen.
Wie zijn ze, wat bezielt ze![]()

Agreed. Als ge dat als ouder meemaakt en ge kunt die kerel ter plekke vastgrijpen, die mept ge toch letterlijk dood? Ik neem aan dat ge daar dan ook niet voor gestraft zult worden (onweerstaanbare drang?)![]()
Internationale zoektocht naar man die hete koffie over baby goot: “We zullen doorgaan totdat we je vinden”
De Australische politie is een internationale zoektocht gestart naar een man die vorige maand <a href="https://www.hln.be/buitenland/moeder-getuigt-nadat-baby-plots-met-hete-koffie-werd-aangevallen-in-australie~a95208b3/" target="_blank">hete koffie over een baby</a> zou hebben gegooid. Het...www.hln.be
Dit is toch echt niet meer normaal zoiets. Welke straf geef je zo iemand?
Voor mij mogen ze voor zo'n figuren de vergeetput uit de middeleeuwen terug invoeren.
Gewoon een diep gat in de grond en daar in smijten en er vervolgens nooit meer naar omkijken.
Kinderen zijn overdag naar school dus zoals jouw post aantoont, zitten ze 100% in lijn met het doelpubliekDruilerige dag, dus den deze ligt languit in de zetel te zappen en zijn congé te verbrodden.
Kom uit op Nickelodeon, Spongebob om precies te zijn.
Wat is er met die zender gebeurd? Spongebob is plots in het Engels, terwijl dat een van de enige cartoons was dat beter klonk in het Nederlands.
En dan de reclame op Nickelodeon: Corega kleefcreme, l'Oreal tegen grijze haren en reclame voor de nieuwste Nissan... En dat op een kinderzender? Waar is de tijd dat die reclameblokken gewoon op kindermaat waren met reclame voor speelgoed?

Voor mensen op congé die lui in hun zetel liggen? Goeie poging, maar ge gaat uw gniffel van de dag ergens anders moeten zoeken.Kinderen zijn overdag naar school dus zoals jouw post aantoont, zitten ze 100% in lijn met het doelpubliek![]()
Vrachtwagen met schijven heeft geen kaartje nodig.![]()
Vrachtwagenchauffeur rijdt 12 jaar lang rond zonder rijbewijs: "Durfde het niet tegen werkgever te zeggen" | VRT NWS Nieuws
De politierechtbank van Sint-Niklaas heeft een vrachtwagenbestuurder veroordeeld tot een jaar cel en 4.000 euro boete. Tijdens een politiecontrole vorig jaar bleek dat het rijbewijs van de man al 12 jaar geleden werd ingetrokken. De man erkende de feiten, maar durfde naar eigen zeggen zijn...www.vrt.be
snap niet hoe zoiets kan!
zit zelf in de branche, als je met een camion rijd , heb je een digitach kaartje nodig, voor je tachograaf.
Deze vervalt automatisch elke 5 jaar, en je kan die alleen maar aanvragen met een kopie van je rijbewijs bij de aanvraag te stoppen...
dus ofwel heeft hij dat rijbewijs gefotoshopped, ofwel heeft z'n werkgever hem met een andere digitach kaart laten rond rijden.
straf gewoon.
De baas moet om de zoveel tijd de tacho downloaden naar zijn server, dus als dat het geval is, zit je alweer met een baas die er van weet.Of gewoon de tacho op out zetten en dan kan je ook gewoon rijden.
Dat heeft niets met deze zaak te zien natuurlijk, hij reed voor een werkgever.En wanneer je rijdt voor eigen rekening heb je geen bestuurderskaart nodig .
Nog even voor de volledigheid (ik vermoed dat jijzelf dat wel weet, maar tis tegen misverstanden): voor eigen niet-professionele rekening. Een zelfstandige trucker moet die natuurlijk ook gebruiken.En wanneer je rijdt voor eigen rekening heb je geen bestuurderskaart nodig .
Neem ook even contact op met Kom op tegen kanker hun Kankerlijn.Die van ons was met een vriendin naar het ziekenhuis gegaan die momenteel te maken heeft met kanker, en wat ze me daarna vertelde was zo'n WTFdat we prompt volgende mail stuurden naar HLN en L'Avenir. Ik hoop dat ze er iets mee doen.
Geachte heer/mevrouw,
Wij willen uw aandacht vragen voor een zorgwekkende situatie die recentelijk is ontstaan als gevolg van een eenzijdige beslissing van de administratie RIZIV / INAMI om de procedures voor kankerpatiënten te wijzigen. Het is sinds 1 september niet meer mogelijk om 2 verschillende oncologen op dezelfde dag te consulteren, en dit leidt in de praktijk tot een tegelijk onmenselijke en absurde situatie:
Voor elke chemotherapie toediening wordt eerst een bloedonderzoek gedaan, waarna de behandelende oncoloog van de patiënt na een tweetal uur zijn goedkeuring geeft voor de behandeling. Maar het toedienen van de chemobehandeling zelf wordt dan uitgevoerd door de assistenten van de die dag aanwezige oncoloog in het ziekenhuis. Gezien dit voor de administratie dan 2 verschillende oncologen zijn, kunnen ziekenhuizen vanaf nu niet anders dan een afspraak maken voor de patiënt op twee opeenvolgende dagen ipv op 1 dag zoals voordien steeds het geval was.
Wij, kankerpatiënten en families van patiënten, willen onze diepe verontwaardiging uiten over deze onmenselijke administratieve procedures die ons worden opgelegd en verzoeken u vriendelijk om ons te ondersteunen om deze situatie onmiddellijk te verhelpen. Het is volstrekt onaanvaardbaar dat ernstig zieke patiënten die daarenboven door de chemokuur kwetsbaar zijn voor infecties twee dagen achter elkaar moeten reizen voor medische onderzoeken, een consult met de arts, en uiteindelijk pas op de tweede dag chemotherapie kunnen ondergaan, allemaal als gevolg van deze administratieve verandering. Het veroorzaakt niet alleen extra fysieke pijn voor de patiënten, maar ook immense psychologische stress voor hen en hun families.
Het personeel van het ziekenhuis Institut Jules Bordet doet er alles aan om ons in deze moeilijke periode te ondersteunen en hebben het RIZIV ook al aangeschreven, maar ze staan voorlopig machteloos. Wij vragen ook om uw steun om deze situatie onder de aandacht van het publiek te brengen en de bevoegde autoriteiten aan te zetten tot dringende actie. In afwachting van een gunstig antwoord van uw kant, ontvangt u, geachte heer/mevrouw, onze dank voor uw tijd en steun.
Kenneth Bauters van de plantentuin van de UGent herkent de boom meteen. "Het is een Anna Paulownaboom, die wordt ook de prinsessenboom genoemd, het is een Chinese sierplant. De zaden waaien weg en nestelen zich tussen spleten en kieren. Het is een typische pionierboom, een plant die een plekje helemaal inneemt. In de VS is het een invasieve soort."
"De plant zaait zich meer en meer uit. Het kan een gigantische boom worden, tot 25 meter hoog. De plant heeft prachtige bloemen en enorme bladeren. Die worden trouwens groter als de boom afgezaagd wordt. Dan komt hij het jaar erop terug met nog grotere bladeren, tot 80 centimeter groot. De wortels helemaal verwijderen lijkt de enige manier om te voorkomen dat hij opnieuw gaat schieten."
De Anna Paulownaboom is in opmars in onze regio. Voorlopig staat de plant nog niet op de lijst van invasieve soorten in Europa. De plant kan zo'n 40 jaar oud worden. Of de plant zo lang zal blijven staan in Gent, is de vraag. De stad is niet bevoegd voor de rioleringen en verwijst naar Farys. De beheerder had tot nu toe geen weet van de boom, maar belooft de zaak meteen te onderzoeken.