Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik woon daar dus vlakbij (in een wijk achter de brug) en was bezig op de pc met mn headset op toen ik een dikke knal hoorde... Ik dacht eerst dat het Unilin was met hun containers, want die durven ook al eens stevig lawaai te maken... Ik ben dan even naar buiten gelopen en hoorde mensen schreeuwen en alles stond natuurlijk gelijk stil. Bleek het dan effectief om dit zwaar verkeersongeval te gaan :/ Tis de eerste keer in 24 jaar dat ik hier woon dat er effectief iemand los door de vangrail en railing gevlogen is, los het water in :( Toch wel freak accident dit... Tis cru om te zeggen maar het moest ooit eens prijs zijn en vandaag was het helaas effectief zo :(

Collega op werk gestorven aan slagaderbreuk. Toch verschieten.. jonge mens en laat kind van 7 jaar achter.

Edit; ik werk hier nog niet zo lang maar die mens was niet zo graag gezien door zijn attitude, wat ik ergens wel snap want hij was wel eigenwijs.
Maar blijkbaar ging het nieuws de ronde met sms'jes a la "YES die janet is dood".

En da komt dan van ploegbazen. Holy shit.

Donderdag begrafenis.
"Ik gaan ook ze, dan moet ik een halve dag nie werken mwuaha"

How much do I really need this job..

Collega op werk gestorven aan slagaderbreuk. Toch verschieten.. jonge mens en laat kind van 7 jaar achter.

Edit; ik werk hier nog niet zo lang maar die mens was niet zo graag gezien door zijn attitude, wat ik ergens wel snap want hij was wel eigenwijs.
Maar blijkbaar ging het nieuws de ronde met sms'jes a la "YES die janet is dood".

En da komt dan van ploegbazen. Holy shit.
Is overal zo se.

Ooit ook een aparte collega gehad.
Was op zich wel een heel vriendelijke man met steeds de beste bedoelingen, maar snapte zelf niet dat die meer shit uitstak dan goed te doen.

Die is in een brand gebleven.

Nu, de reacties waren niet boertig.
Maar je merkte precies wel een soort van opluchting bij de rest. Grijnzen vielen op.

Ook 2 die elkaar niet konden uitstaan.
Dan het nieuws dat ene kanker had gekregen. Ik zag de voldoening op de andere zijn gezicht, had er duidelijk plezier in. Mopkes konden er ook vanaf.

Zijn dan allemaal mensen met toch wat standing.

--
Ooit even een logistiek jobke gedaan.
Ik was daar een paar dagen.
Had ene van dat team zelfmoord gepleegd., liefdesverdriet blijkbaar.
Maar alles ging verder alsof er nooit iets gebeurd was, alsof die niet bestaan had.
Wel reacties als: "daar heb ik geen medelijden mee zanne."
Die zijn doodsprentje lag daar op een tafeltje.
Ene verjaarde en had een zak snoep neergezet op dat tafeltje, dat prentje naar achter geduwd zo nog half bengelend aan dat tafeltje, heeft daar nog dagen hangen bengelen.
Zo gaat dat dan se.

Nu "YES die janet is dood" overstijgt dat wel nog allemaal.

Het is wat het is. Mensen zijn slecht ☺️

Laatst bewerkt:

Ik woon daar dus vlakbij (in een wijk achter de brug) en was bezig op de pc met mn headset op toen ik een dikke knal hoorde... Ik dacht eerst dat het Unilin was met hun containers, want die durven ook al eens stevig lawaai te maken... Ik ben dan even naar buiten gelopen en hoorde mensen schreeuwen en alles stond natuurlijk gelijk stil. Bleek het dan effectief om dit zwaar verkeersongeval te gaan :/ Tis de eerste keer in 24 jaar dat ik hier woon dat er effectief iemand los door de vangrail en railing gevlogen is, los het water in :( Toch wel freak accident dit... Tis cru om te zeggen maar het moest ooit eens prijs zijn en vandaag was het helaas effectief zo :(

Hoe ongelukkig kan het lot zijn...

Helaas schering en inslag bij arbeiders, ook bij teamleaders of supervisors. Ik weet dat ik stereotypeer, maar ik heb nooit iets anders gezien.
Ik heb zelf in een paar bedrijven gewerkt als arbeider en gelukkig is het niet overal zo. In het bedrijf waar ik het langste werkte waren dat, op misschien 1 of 2 uitzonderingen, allemaal gewone deftige mensen.

Ik heb ook ergens gewerkt waar elk stereotiep rondliep: de zuiplap, de marginaal met maar 3 tanden, de hoerenloper, ...
Dan kom je de maandag om 5h op uw werk om een vettige vijftiger te horen vertellen dat hij 2 uur op een hoer gelegen heeft en het niet lukte :unsure:

Ik heb zelf in een paar bedrijven gewerkt als arbeider en gelukkig is het niet overal zo. In het bedrijf waar ik het langste werkte waren dat, op misschien 1 of 2 uitzonderingen, allemaal gewone deftige mensen.

Ik heb ook ergens gewerkt waar elk stereotiep rondliep: de zuiplap, de marginaal met maar 3 tanden, de hoerenloper, ...
Dan kom je de maandag om 5h op uw werk om een vettige vijftiger te horen vertellen dat hij 2 uur op een hoer gelegen heeft en het niet lukte :unsure:
Zal ook wel gewoon zichzelf versterken, tussen een hoop mensen die zich ok gedragen gaat de ene marginaal zijn mond houden, maar vanaf een zekere kritische massa keert dat zeker.

Hoe ongelukkig kan het lot zijn...
Het lot? Dit is toch een grove fout van die vrouw in kwestie? Kind op achterbank huilt, dus je kijkt niet meer naar de weg? Ik snap dat dus niet he, ik snap het niet. Dit is gewoon afleiding zoals op uw gsm kijken imo. Die kleine die even bleit, gaat 100m verder als je aan de kant kan stoppen nog altijd bleiten hoor. Ik ga er van uit dat ze hier niet met een aanrijdingsformulier in te vullen vanaf komt, het zou in elk geval gepast zijn om eens te gaan klappen bij de politierechter imo.

Krijg het maar eens thuis als familie, zo'n jonge mens in een ver land overleden omdat er iemand geen aandacht had voor de weg. En de dood van die mens zelf gaat ook niet zo aangenaam zijn geweest.

Het lot? Dit is toch een grove fout van die vrouw in kwestie? Kind op achterbank huilt, dus je kijkt niet meer naar de weg? Ik snap dat dus niet he, ik snap het niet. Dit is gewoon afleiding zoals op uw gsm kijken imo. Die kleine die even bleit, gaat 100m verder als je aan de kant kan stoppen nog altijd bleiten hoor. Ik ga er van uit dat ze hier niet met een aanrijdingsformulier in te vullen vanaf komt, het zou in elk geval gepast zijn om eens te gaan klappen bij de politierechter imo.

Krijg het maar eens thuis als familie, zo'n jonge mens in een ver land overleden omdat er iemand geen aandacht had voor de weg. En de dood van die mens zelf gaat ook niet zo aangenaam zijn geweest.

Het lot voor die trucker he, vanuit zijn standpunt.

Akkoord dat die vrouw een grove fout maakt maar dit is toch ook wel gewoon een ongelukkig ongeval. Ik denk dat niemand vrij is om eens afgeleid te raken in zo'n situatie en als zeker niet als zwangere vrouw lijkt me, al ik zag hoe mijn vrouw reageerde in bepaalde situaties toen ze zwanger was zou ik toch niet durven de vergelijking te maken met een gsm. Ik wil het zeker niet goed praten of de vrouw haar schuld in deze situatie ontkennen maar ik geloof toch dat die vrouw ook (hopelijk) wel zal beseffen wat er gebeurd is en daar zal die dan ook mee moeten leven, wat mentaal ook niet gemakkelijk moet zijn.

Akkoord dat die vrouw een grove fout maakt maar dit is toch ook wel gewoon een ongelukkig ongeval. Ik denk dat niemand vrij is om eens afgeleid te raken in zo'n situatie en als zeker niet als zwangere vrouw lijkt me, al ik zag hoe mijn vrouw reageerde in bepaalde situaties toen ze zwanger was zou ik toch niet durven de vergelijking te maken met een gsm. Ik wil het zeker niet goed praten of de vrouw haar schuld in deze situatie ontkennen maar ik geloof toch dat die vrouw ook (hopelijk) wel zal beseffen wat er gebeurd is en daar zal die dan ook mee moeten leven, wat mentaal ook niet gemakkelijk moet zijn.
Dat is een moeilijke, en ik heb geen zin om er een discussie voor te starten, want binnen 3 posts ben ik dan plots ongewild topicstarter van een controversieel topic zoals men hier splitst, maar ben je dan wel nog medisch geschikt om te rijden als de hormonale reactie tijdelijk vreemde dingen doet?
Het is maar een bedenking hoor, geen verwijt of feit.

Dat is een moeilijke, en ik heb geen zin om er een discussie voor te starten, want binnen 3 posts ben ik dan plots ongewild topicstarter van een controversieel topic zoals men hier splitst, maar ben je dan wel nog medisch geschikt om te rijden als de hormonale reactie tijdelijk vreemde dingen doet?
Een terechte opmerking, jammer genoeg heeft iedereen wel eens een moment waarbij hij volledig met zijn gedachten ergens anders is en in de overgrote meerderheid van de gevallen is er niks aan het handje of denkt er hoogstens eens een ander "wat een debiel zit er hier rond te rijden". Een op een weg loopt het mis af en dan moet men leven met de consequenties. Jammer genoeg beseffen we dat allemaal maar achteraf.

Laatst bewerkt door een moderator:

Ik ging zwanger naar mijn werk vertrekken met mijn auto en ik zette me op de achterbank. En dan nog even heel verbaasd naar mijn stuur zitten zoeken. 🙈

Wtf momentje van de dag. Was bij de schoonzus om iets af te zetten en ze vraagt of ik haar even wil helpen in de tuin met een kat.

Ik ga kijken en in haar tuinberging zit een kattin met 7 kittens.

Ok die kat nog vrij snel kunnen lokken met mijn pussyskills en de kleintjes samen met de mama in een doosje kunnen steken. Allemaal direct weer aan het zogen. Top!

En nu het wtf moment. Schoonzus wist van wie de kat was. Wij daar gaan bellen en madam neemt de kittens in ontvangst met een "pff weeral" :unsure:

Ge weet toch da je uw kat kunt laten steriliseren he?

Ja meneer maar ik krijg ze niet op tijd gesteriliseerd, ik kom van bij de dierenarts en ze steekt weer vol binnen de week.

Wtf, dat groeit ni terug zenne!!!

Kind gaan halen op kamp in Genk. Even wat doorgereden naar Duitsland om onze wekelijkse boodschappen te doen en onze voorraad van Duitse zaken weer aan te vullen nu dat we waar in de buurt waren. Ik wil daar op een bepaald moment wat bestellen en begin heel overtuigd in het Duits... Antwoordt de mevrouw van dienst gewoon in het Nederlands.

Ze zal geen Duits gekend hebben of Jean-Marie Pfaff spreekt het echt Duits zoals het is. Of werkneemster uit een Nederlandse grensgemeente en die had ons onderling al NL horen praten. Aan mijn gebrekkig Duits lag het zeker niet. :unsure:

Daar krijg je het nu toch van onder invloed gewoon compleet een jong gezin weggerukt
Door ene gast die weer zo nodig dronken achter het stuur moest.

Daar krijg je het nu toch van onder invloed gewoon compleet een jong gezin weggerukt
Door ene gast die weer zo nodig dronken achter het stuur moest.
Heel erg triest zoiets... Kan me daar zo ontzettend boos in maken.

Wtf momentje van de dag. Was bij de schoonzus om iets af te zetten en ze vraagt of ik haar even wil helpen in de tuin met een kat.

Ik ga kijken en in haar tuinberging zit een kattin met 7 kittens.

Ok die kat nog vrij snel kunnen lokken met mijn pussyskills en de kleintjes samen met de mama in een doosje kunnen steken. Allemaal direct weer aan het zogen. Top!

En nu het wtf moment. Schoonzus wist van wie de kat was. Wij daar gaan bellen en madam neemt de kittens in ontvangst met een "pff weeral" :unsure:

Ge weet toch da je uw kat kunt laten steriliseren he?

Ja meneer maar ik krijg ze niet op tijd gesteriliseerd, ik kom van bij de dierenarts en ze steekt weer vol binnen de week.

Wtf, dat groeit ni terug zenne!!!
Ondanks de wetgeving vind ik dat er van katteneigenaren veel wordt getolereerd eigenlijk. Loslopen eender waar, kleine vogels die het als soort moeilijk hebben doden, 's nacht voor heel de straat krijsen, en dan gewoon kittens maken bij de vleet. Ik heb niets tegen die beesten maar ik vind de manier waarop ermee wordt omgegaan nogal verkeerd.
En die pipo heeft natuurlijk niks.
Tenzij het een echte marginaal/psychopaat is zal die dat ook wel heel zijn leven meedragen.

En terecht.

Terug
Bovenaan