Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Eentje van vorige week,
We kwamen toe op de parking van dour, naast ons parkeert een wagen, ze stappen uit en zijn weg.

Wij blijven nog wat treuzelen en merken op da die zijn uitgestapt en hun auto gewoon laten draaien hebben 🤣.

Lag nog een gsm nummer onder de voorruit, naar gebelt & gesms’t geen reactie
Auto dan maar gewoon afgelegd aangezien deze open was.

Eind goed al goed voor die mensen

Als ik zeg 2nachten/3days is dit dan moeilijk te begrijpen ik ging er altijd vanuit dat dit normale taal is. Maar de laatste maanden moet ik tegen elke West European onder de 30j uitleggen dat dit niet betekent dat je 3nachten/4dagen krijgt.

Als ik zeg 2nachten/3days is dit dan moeilijk te begrijpen ik ging er altijd vanuit dat dit normale taal is. Maar de laatste maanden moet ik tegen elke West European onder de 30j uitleggen dat dit niet betekent dat je 3nachten/4dagen krijgt.
Ge moet dat heel duidelijk zeggen he. 3 dagen begin mei, 2 nachten eind september. :unsure:

Ik heb precies al de dumbos deze maand.

Die kijken naar de bar prijzen en ze vragen zo wat is dit in euro. Ik zeg voor de gemakkelijkheid delen door 20. En dit zijn dan de vragen van verschillende personen na dit te zeggen.

Dus hoeveel is 100 rand dan in euro

Of nog beter. 1 slaagde er niet in om 20 rand te converteren in euro. Dus 20 gedeeld door 20 lukte dus niet. Ja je leest het goed. Krijgen die mannen geen 1ste leerjaar wiskunde meer?

Wtf is dat met de scouts? Verborgen camera's in douche/wc ontdekt op 2 afzonderlijke kampen?
Ik vraag mij nu wel af of dat pakweg 10-20 jaar geleden ook nationaal nieuws zou zijn. Zeker in dat 2de geval weten ze al welke "Geile Beer" het was, dus ik vermoed dat zoiets intern zou geregeld worden.

Ik vraag mij nu wel af of dat pakweg 10-20 jaar geleden ook nationaal nieuws zou zijn. Zeker in dat 2de geval weten ze al welke "Geile Beer" het was, dus ik vermoed dat zoiets intern zou geregeld worden.
Ik denk dat het in ieder geval wel the talk of the town geweest zou zijn, maar op nationaal nieuws? Waarschijnlijk niet.

Nu, dit is ook zo een geval van technologie die gewoon enorm toegankelijk is. 20 jaar geleden kon de gewone mens niet echt aan zo cameras geraken.

Ik denk dat iedere jeugdbeweging zo'n zaken vroeg of laat wel meemaakt. Gluurders, stiekeme foto's of leiding die aanpapt met te jonge leden,... .
'In mijn tijd' werden die naar huis gestuurd, of uit de jeugdbeweging gezet.

We stuurden dan ook een gele briefkaart naar de BRT maar ze hebben het nooit opgepikt.

De topmanagers bij Logitech hebben het idee om een 'forever mouse' te lanceren. Een muis die je levenslang kunt gebruiken met abonnementskosten zodat je eeuwig software updates kunt blijven krijgen.

Enkele bedenkingen:
1) WTF Nee
2) Gaan muizen sowieso niet al ellenlang mee? Ik heb hier nog een muis van 15 jaar geleden liggen. De enige muis die het bij mij ooit liet afweten was mijn Razer DeathAdder waarvan het scrollwheel na 10 jaar niet meer deftig kan klikken en een linkermuisklik soms als een dubbelklik wordt geregistreerd
3) Wat is de meerwaarde van software updates bij een muis? Een nieuwe muis koop je meestal omdat je veranderingen qua hardware wilt: Verticale muis, draadloze aansluiting, betere sensor, USB -C aansluiting
4) Kunnen we aub scholen die 'bedrijfsmanagement' doceren klasseren als terroristische organisaties?

De topmanagers bij Logitech hebben het idee om een 'forever mouse' te lanceren. Een muis die je levenslang kunt gebruiken met abonnementskosten zodat je eeuwig software updates kunt blijven krijgen.

Enkele bedenkingen:
1) WTF Nee
2) Gaan muizen sowieso niet al ellenlang mee? Ik heb hier nog een muis van 15 jaar geleden liggen. De enige muis die het bij mij ooit liet afweten was mijn Razer DeathAdder waarvan het scrollwheel na 10 jaar niet meer deftig kan klikken en een linkermuisklik soms als een dubbelklik wordt geregistreerd
3) Wat is de meerwaarde van software updates bij een muis? Een nieuwe muis koop je meestal omdat je veranderingen qua hardware wilt: Verticale muis, draadloze aansluiting, betere sensor, USB -C aansluiting
4) Kunnen we aub scholen die 'bedrijfsmanagement' doceren klasseren als terroristische organisaties?
Lijkt me inderdaad een nood uitvinden die niet bestaat. Nog nooit een muis weten kapot gaan of problemen krijgen door gebrek aan software updates, eigenlijk enkel doordat de connector niet meer gebruikt wordt :)

Pas op !

Straks moet je ook nog een wc papier abbo kopen.

X aantal velletjes per dag daarna x eurocent per extra velletje.

Kunnen we eens stoppen met van alles abonnementsdiensten te maken.

Of moet ik mij gaan terugtrekken op een of andere bergtop ?

...
Dat doen ze natuurlijk niet voor de gebruiker, maar voor hun eigen zaak. De abonnementformule is blijkbaar iets waar veel industrieën naar kijk.

Zoals je zelf zegt, een nieuwe muis koop je maar 1x op de zoveel tijd. Bij een abonnement heeft het bedrijf een veel vastere inkomensstroom

Enkele bedenkingen:
1) WTF Nee
Man man. Gewoon zielig, heb er geen andere woorden voor, om voor zoiets onnozels als een muis daar zo'n model te gaan rond maken.

Terug
Bovenaan