Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Tijd geleden een marginaal mens op de trein met haar zoon waar ook iets aan scheelde. Kind was 10 jaar en brabbelde nog. Hij brabbelde iets tegen haar en ze zei: "oud zere je muile en smoort nog een bout"

Die kopjes op de trein waren geld waard.
Ik heb eens in tweede klasse de trein genomen, dus ik ga er van uit dat in eerste was. 1x in 20 jaar de trein genomen en ik had meer wtf-momenten verzameld op die 2u dan de 20 treinloze jaren er voor. Echt zot wat je daarop ziet.
West-Vlaanderen sure is wild.

de meeste treinen Gent - Brussel vertrekken aan't zeetje. (en rijden nog een eind verder dan Brussel)

Net mijn nieuwe (eerste) bril gaan afhalen. Ik besef nu pas hoe slecht ik zag.. Ik dacht dat ik een kleine correctie had, maar het verschil is echt dag en nacht :wtf: Nu pas besef ik wat scherp zien echt is :p 't is raar dat als dat gradueel gaat, je niet beseft hoe slecht je zicht eigenlijk is.

Net mijn nieuwe (eerste) bril gaan afhalen. Ik besef nu pas hoe slecht ik zag.. Ik dacht dat ik een kleine correctie had, maar het verschil is echt dag en nacht :wtf: Nu pas besef ik wat scherp zien echt is :p 't is raar dat als dat gradueel gaat, je niet beseft hoe slecht je zicht eigenlijk is.
Ah, maar ge gaat ne zonnebril gekocht hebben kameraad.

Join the club. Ik ging indertijd voor te kijken of ik een bril nodig had en bleek dat ik al op -2.75 en -3.25 zat :unsure: . Voetballen doe ik wel nog steeds zonder bril/lenzen.

Join the club. Ik ging indertijd voor te kijken of ik een bril nodig had en bleek dat ik al op -2.75 en -3.25 zat :unsure: . Voetballen doe ik wel nog steeds zonder bril/lenzen.
Geen nood. Als je Lukaku bezig zag op het EK ben je zeker niet de enige die niet zo goed ziet op een voetbalveld

Laatst bewerkt:
Man tatoeëert huwelijksakte op zijn arm

Only in Thailand.

Had nog beter geweest moest het gaan over een Thaise vrouw en haar huwelijksakte met haar 40 jaar oudere blanke man. Kwestie van dat hij het niet vergeet eh. 😂

1 klik verder en ik kom mijn wtf-moment tegen :eek:

63? Ziet er toch tegen de 95 uit. 🤮

De twee leerden elkaar kennen toen hij amper 15 was

dus als ze 54 was he.

63? Ziet er toch tegen de 95 uit. 🤮

Don't smoke and wear yo sunscreen, kids.

Het was precies toch geen toeval met die "white girl"?
Waarom moet jij in zoveel posts de huidkleur vermelden eigenlijk?

Die "blanke" was idd een tamelijk overbodig adjectief als het gaat over een Thaise vrouw die een oudere farang als man heeft. :oi22:

En als je mij dan toch wilt stalken, zoek dan nog meer posts waar ik het buiten vandaag over huidskleur heb, echt veel zullen het er niet zijn.

Don't smoke and wear yo sunscreen, kids.

Die "blanke" was idd een tamelijk overbodig adjectief als het gaat over een Thaise vrouw die een oudere farang als man heeft. :oi22:

En als je mij dan toch wilt stalken, zoek dan nog meer posts waar ik het buiten vandaag over huidskleur heb, echt veel zullen het er niet zijn.
Het viel me nochtans op omdat het niet de eerste keer is. Stalken is het ook niet, want het is toeval dat ik er nu twee zie vandaag. Enfin, buiten de huidskleur moet ik toegeven dat je je ook regelmatig negatief uitlaat over "de Vlaming", maar dat zit in dezelfde lijn.

Voor de rest is de insinuatie over het overbodig adjectief eigenlijk op dezelfde lijn als "jongeren" tussen de haakjes zetten. Of zie jij wel een verschil?

Terug
Bovenaan