Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Je bedoelt dat de politie dus de minderjarigen laat lopen, maar de meerderjarigen niet?

Het is niet aan de politie om 'er iets aan te doen'. Politie stelt vast en licht het parket in. Het is aan het parket om actie te ondernemen

Je bedoelt dat de politie dus de minderjarigen laat lopen, maar de meerderjarigen niet?

Het is niet aan de politie om 'er iets aan te doen'. Politie stelt vast en licht het parket in. Het is aan het parket om actie te ondernemen
Zeker, maar als je voor de duizendste keer een minderjarige hebt opgepakt die dan 2 uur later terug misdrijven staat te plegen snap ik dat je motivatie beperkt is om nog eens door de hele adminsitratie molen te gaan bij een arrestatie.
Trouwens, denk je dat voor de gewone mens het ene fluit uitmaakt wie er verantwoordelijk is, zij worden bestolen en verwachten dat er iets wordt aan gedaan, iets wat je toch mag verwachten van onze rechterlijke macht.

Laatst bewerkt:
Een moeder op terras, die hare 7 jarige zoon van hare (alcoholische) cocktail laat proeven, en op de koop toe ook nog verontwaardigd was dat hij het uitspuwde omdat hij het niet lekker vond :wtf:.

Zeker, maar als je voor de duizendste keer een minderjarige hebt opgepakt die dan 2 uur later terug misdrijven staat te plegen snap ik dat je motivatie beperkt is om nog eens door de hele adminsitratiemolen te gaan als je ze oppakt.
Trouwens, denk je dat voor de gewone mens het ene fluit uitmaakt wie er verantwoordelijk is, zij worden bestolen en verwachten dat er iets wordt aan gedaan.
Er wordt iets aan gedaan, dat is net het punt. Maar de verantwoordelijkheid moet ook op de juiste plaats gelegd worden, daarom dat ik reageer. Al teveel wordt gezegd 'de politie doet niks' terwijl de bal niet in hun kamp ligt.

Er wordt iets aan gedaan, dat is net het punt. Maar de verantwoordelijkheid moet ook op de juiste plaats gelegd worden, daarom dat ik reageer. Al teveel wordt gezegd 'de politie doet niks' terwijl de bal niet in hun kamp ligt
Brussel heeft geen problematiek met rondtrekkende dievenbendes/gauwdieven! Got it!
Een persoonlijke anekdote dan maar, mijn vriendin heeft letterlijk de boodschap gekregen nadat ze werd gepickpocket, ja kan een aangifte doen maar gaat weinig uithalen dus bespaar je de moeite.

Maa whatever, mijn tekst was niet eens een aanval naar de politie maar eerder de grotere problematiek van kleine criminaliteit in een grootstad.

Laatst bewerkt:
Door aangifte te doen heb je inderdaad je spullen niet terug.

Ik schrijf nergens dat er geen probleem is, jij hebt zelf al 2x toegegeven dat wat je geschreven hebt niet juist was. Take a chill pill

Een moeder op terras, die hare 7 jarige zoon van hare (alcoholische) cocktail laat proeven, en op de koop toe ook nog verontwaardigd was dat hij het uitspuwde omdat hij het niet lekker vond :wtf:.
Gegarandeerd met de insteek: "Mijn ouwers deden da oek en kekt me mijj ist oek goe gekommen".

Zeker, maar als je voor de duizendste keer een minderjarige hebt opgepakt die dan 2 uur later terug misdrijven staat te plegen snap ik dat je motivatie beperkt is om nog eens door de hele adminsitratie molen te gaan bij een arrestatie.
Trouwens, denk je dat voor de gewone mens het ene fluit uitmaakt wie er verantwoordelijk is, zij worden bestolen en verwachten dat er iets wordt aan gedaan, iets wat je toch mag verwachten van onze rechterlijke macht.
Als je motivatie weg is dan stop je er best mee of ga je ergens in een boerengat als op de wijk gaan zitten (en dan nog). Degene die daar werken zijn wel degelijk gemotiveerd en kiezen daarom bewust om in Brussel te gaan werken.

Een tijdje terug belandde ik tijdens het zappen op 1 of andere koerswedstrijd.
Op het scherm werd een overzicht getoond van het tussentijds klassement. Ik zie allemaal mannennamen staan, behalve op de 1 plaats.
Op de 1e plaats stond een vrouwennaam: Lindsay De Vylder.
Ik snapte er niks van want bij koers is er toch een duidelijke afscheiding tussen de mannen en vrouwen.
Blijkt Lindsay De Vylder een man te zijn! 🙃

Een tijdje terug belandde ik tijdens het zappen op 1 of andere koerswedstrijd.
Op het scherm werd een overzicht getoond van het tussentijds klassement. Ik zie allemaal mannennamen staan, behalve op de 1 plaats.
Op de 1e plaats stond een vrouwennaam: Lindsay De Vylder.
Ik snapte er niks van want bij koers is er toch een duidelijke afscheiding tussen de mannen en vrouwen.
Blijkt Lindsay De Vylder een man te zijn! 🙃
Lindsey is denk ik vrouwelijk, Lindsay mannelijk?

Lindsey is denk ik vrouwelijk, Lindsay mannelijk?
Lindsay is ne echte vent ?? WTF!

694

Doet mij denken aan mijn pa die mij een trekje liet nemen van zijn sigaar toen ik 5 jaar was. Bah! Zijn truc werkte wel. Ik heb daarna nooit nog gerookt.

bwa ik zal niet veel ouder geweest zijn toen mijn moeder het beu was dat ik altijd aan het zagen was om te mogen proeven.
Het was jaegermaester

Kleine ik heeft toen een waardevolle les uitgespuwd.

Niemand in ons gezin is marginaal geworden.

Terug
Bovenaan