Als je een van die kinderen bent, voel je je vast niet heel geliefd en aanvaard door zulke posts, toch.Ik klasseer dit dan als mijn What the f*ck momentje van de dag. Waar lach ik met die kinderen?
Bekijk bijlage 30597
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je een van die kinderen bent, voel je je vast niet heel geliefd en aanvaard door zulke posts, toch.Ik klasseer dit dan als mijn What the f*ck momentje van de dag. Waar lach ik met die kinderen?
Bekijk bijlage 30597

mijn buurman (of toch bijna, hij woont hier niet zo ver vandaan)...
Weer eens zitten stoefen op café dat hij al maandenlang thuis zit met ziekte/burnout/depressie gedoe, en dat ze hem toch niet kunnen maken want "hij werkt bij de ....." das een officiële instantie , overheidsbedrijf blabla.....
éne die dat ook beu is dat hij heeltijd zo zit te profiteren van het systeem, heeft gewoon naar de ..... gebeld deze ochtend hoor ik.
heeft zich uitgegeven voor "interimbureau x", en gevraagd of ze content waren van "mijne buurman".
Zo hoopt hij nu dat ze gaan zeggen bij de ...... "aha den buurman van Trump zit al maanden thuis en zoekt precies ander werk... we gaan es een controle arts sturen om te zien of hij effectief wel zo ziek is, want hij kan blijkbaar wel rond solliciteren"![]()
van mij ook. daarmee dak het hier postDit is toch wel mijn wtf momentje van de dag

Buurman van mij van 10 jaar geleden heeft een café en er was een buitenlandse klant die daar ook aan het stoefen was dat hij meerdere leeflonen trok omdat hij zijn voornaam en familienaam telkens op een verschillende schrijfwijze had geschreven bij meerdere aanvragen.van mij ook. daarmee dak het hier post
Nu , tis zelf ook gene brave. geen idee of ik het hier al ooit eens heb gepost,
maar zijn hond heeft medicatie nodig. En omdat dat van dieren niet terugbetaald wordt, vraagt hij aan zijn dokter om die medicatie (blijkbaar ook medicatie die voor mensen bestaat), op zijn naam te zetten. En dat wordt dan wel terugbetaald ..
En ook die verhalen vertelt hij doodleuk op café....
hij kent alle truukjes van de foor.....
De hamvraag is natuurlijk of zij "hawk tuah" heeft moeten doen, of dat ze al nat van haar eigen was.Koppel heeft seks op motorkap in het midden van N16 in Bornem: "Onderzoek naar zedenschennis en exhibitionisme"
![]()
Koppel heeft seks op motorkap in het midden van N16 in Bornem: "Onderzoek naar zedenschennis en exhibitionisme" | VRT NWS Nieuws
Al enkele dagen circuleert er een filmpje op sociale media van een koppel dat de liefde bedrijft in het midden van de N16 in Bornem, schrijft Gazet van Antwerpen en het nieuws is aan onze redactie bevestigd. Een voorbijganger stopte zijn auto om het tafereel te filmen. "We zijn een onderzoek...www.vrt.be
Ze hebben zich gemeld:Koppel heeft seks op motorkap in het midden van N16 in Bornem: "Onderzoek naar zedenschennis en exhibitionisme"
![]()
Koppel heeft seks op motorkap in het midden van N16 in Bornem: "Onderzoek naar zedenschennis en exhibitionisme" | VRT NWS Nieuws
Al enkele dagen circuleert er een filmpje op sociale media van een koppel dat de liefde bedrijft in het midden van de N16 in Bornem, schrijft Gazet van Antwerpen en het nieuws is aan onze redactie bevestigd. Een voorbijganger stopte zijn auto om het tafereel te filmen. "We zijn een onderzoek...www.vrt.be
De snelwegloper ?
Koppel heeft seks op motorkap in het midden van N16 in Bornem: "Onderzoek naar zedenschennis en exhibitionisme"
![]()
Goh, wie van ons heeft dat nog niet een keer voor gehad?

Goh, wie van ons heeft dat nog niet een keer voor gehad?![]()
Ik begrijp dat ook niet. Is er gevochten, een accident of gelijk wat. Mensen hebben een instinct gekweekt om direct die gsm boven te halen en te beginnen filmen.Hoe zielig moet ge wel niet zijn om dat te beginnen filmen. Mijn wtf van de dag.
Haha, echt hé. M'n nonkel begreep er niets van.Enkel in de andere richting
Heb je die lach niet gehoord misschien? Hij was heel hard aan het genieten van het schouwspel me dunktIn plaats van te genieten van het moment zelf.
Zoiets maak ik nu dus nooit eens mee.Vrouwelijke collega die blijkbaar verliefd is op me en dat ik iets te laat door had. Ik zag ze gewoon als maat omdat we ook wel dezelfde humor enzo hebben.
De laatste dagen kwam het echter wel heel duidelijk dat het zo was en juist een gesprek gehad ermee dat het niks zal worden tussen ons. Hopelijk kunnen we gewoon nog even goed overeen komen en is het niet van die awkward shit.

Nog iets dat je wss nooit meemaakt. Ik vertelde het aan mijn vrouw en toonde haar Facebook. Haar reactie: "ben jij toch een ezel, ze is 10 jaar jonger, knap, geen kinderen."Zoiets maak ik nu dus nooit eens mee.
![]()