Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10 euro dat het een gepensioneerde is.![]()
Ernstig vandalisme in natuurgebied Vallei van de Zwarte beek in Meldert: aangeplant bos afgemaaid en herbiciden gebruikt om planten dood te maken | VRT NWS Nieuws
In Lummen zijn 2 percelen in het natuurgebied Vallei van de Zwarte beek vernield. Op een van die gebieden heeft Natuurpunt recent nieuw bos aangeplant, dat is volledig afgemaaid. Op een ander grasland werd illegaal een gracht gegraven en herbiciden gebruikt. Natuurpunt spreekt van een...www.vrt.be
dat moet echt nen toffe mens zijn
![]()
Ernstig vandalisme in natuurgebied Vallei van de Zwarte beek in Meldert: aangeplant bos afgemaaid en herbiciden gebruikt om planten dood te maken | VRT NWS Nieuws
In Lummen zijn 2 percelen in het natuurgebied Vallei van de Zwarte beek vernield. Op een van die gebieden heeft Natuurpunt recent nieuw bos aangeplant, dat is volledig afgemaaid. Op een ander grasland werd illegaal een gracht gegraven en herbiciden gebruikt. Natuurpunt spreekt van een...www.vrt.be
10 euro dat het een gepensioneerde is.
Je gaat moeten wachten tot ik mijn congégeld heb.![]()
"Natuurpunt komt afspraken niet na", zegt familie van landbouwer die in Lummen twee percelen vernielde | VRT NWS Nieuws
Romain Aerts, landbouwer en oom van de boer die de 2 percelen in natuurgebied Vallei van de Zwarte beek van Natuurpunt heeft vernield, reageert op de beschuldigingen van Natuurpunt. De jonge landbouwer bleek ten einde raad te zijn nadat de gemaakte afspraken met Natuurpunt niet werden nagekomen...www.vrt.be
Hier met die 10 euro!
"Ik wil ook benadrukken dat onze samenwerking met de landbouwers in dat gebied heel goed is. Dit is duidelijk iemand waarmee wij geen overeenkomst hebben en die misdrijven pleegt."![]()

In de bouw zijn het meestal sympathieke gasten. Mensen die zelf op de werf/in de fabriek/... gestaan hebben en dan op zichzelf zijn begonnen. Ik heb zo nog in een vereniging gezeten, daar zat een CEO bij die miljoenen waard was en die was gewoon joviaal.Heb al vanalles meegemaakt.
CEO's die toffe pee's zijn en met iedereen een babbeltje kunnen doen, en anderen die denken dat ze god de vader zijn, een geschenk uit de hemel voor alle mensen op aarde.
Al meegemaakt dat zulke gasten tegen de projectmanager zeggen van kan je dat eens vragen aan je arbeider, terwijl die arbeider er vlak naast staat.
Want rechtstreeks met arbeiders praten kan niet hé, beneden hun stand...
![]()
Denemarken roept Koreaanse noedels terug omdat ze té pittig zijn: twee varianten ook in Belgische Albert Heijn verkrijgbaar
Sommige noedels van het bekende Zuid-Koreaanse merk Samyang zijn zo pittig dat de Deense voedsel- en warenautoriteit ze nu terugroept. Het zogeheten capsaïcinegehalte is zo hoog dat het consumenten zou kunnen vergiftigen.www.hln.be
Dat merk is idd wel retepikant.

Vult gij daar een zwembad mee ofzoRegenwater put voor de 2e keer leeg dit jaar
En er zit geen gat in, is 15000l groot.
Het klinkt raar maar het mag terug wat regenen![]()

Vult gij daar een zwembad mee ofzo
Het doet niet anders dan regenen..

We gebruiken de put momenteel met 2 huishoudens.Vult gij daar een zwembad mee ofzo
Het doet niet anders dan regenen..

Heel die verdediging: "Er werd toen afgesproken dat Natuurpunt het zou kopen en dat hij de grond wel mocht blijven gebruiken.""Ik wil ook benadrukken dat onze samenwerking met de landbouwers in dat gebied heel goed is. Dit is duidelijk iemand waarmee wij geen overeenkomst hebben en die misdrijven pleegt."
Letterlijk elke landbouwer hier in de buurt is not amused met Natuurpunt.

Weet die persoon wat labia betekent?Iemand op het werk die haar dochter Labia of AJ (Albert Joke) wil noemen![]()
Wij hebben 6000 liter en dat is nog niet leeg geweest, enkel toen het een maand of 2 wat droger was en we ons terras staan kuisen hebben. maar toen ben ik echt kwistig geweest met het water. Volgens mij zit die nu zo vol als iets.Regenwater put voor de 2e keer leeg dit jaar
En er zit geen gat in, is 15000l groot.
Het klinkt raar maar het mag terug wat regenen![]()
Kan perfect toch? Dat heet gewoon pacht en is in de landbow niet uitzonderlijk afaik.Heel die verdediging: "Er werd toen afgesproken dat Natuurpunt het zou kopen en dat hij de grond wel mocht blijven gebruiken."
Dúuuus, ze hadden verwacht dat Natuurpunt die grond ging aankopen en dat ze die mochten blijven gebruiken till the end of days?
Ze hebben het ook gewoon dom gespeeld door véél te ver te gaan. Als ze gewoon dat veld (incl. bomen) afmaaien zonder meer dan kunnen ze nadien gewoon zeggen "Bomen? Niemand heeft ons iets later weten, wij hebben gewoon het gewas geoogst". Die verdediging kan je nu natuurlijk nog heel erg moeilijk gebruiken nu...
Ik vermoed van niet, wat wel raar is gezien het een vrouw van in de 20 is.Weet die persoon wat labia betekent?
Hoe gaat ze een jongen noemen? Frenulum?