Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Dat er wel heel veel (fysieke) gelijkenissen zijn tussen Tom Van Grieken en (een oudere versie van) Stingy uit LazyTown

61bb6daa-644c-4579-9e76-be4d838253bf.jpg

dat moet echt nen toffe mens zijn

Bij de gemeente online een aanvraag gedaan voor iets, krijg ik vandaag een mail van een medewerker van de gemeente met de vraag om bepaalde documenten te bezorgen. De mail bestaat uit drie zinnen en in elke zin staan schrijffouten. De laatste zin is zelfs niet te begrijpen.

IMG_20240612_231807.jpg

Laatst bewerkt:

10 euro dat het een gepensioneerde is.

10 euro dat het een gepensioneerde is.

Hier met die 10 euro!

Hier met die 10 euro!
Je gaat moeten wachten tot ik mijn congégeld heb.

"Ik wil ook benadrukken dat onze samenwerking met de landbouwers in dat gebied heel goed is. Dit is duidelijk iemand waarmee wij geen overeenkomst hebben en die misdrijven pleegt."

:rofl:
Letterlijk elke landbouwer hier in de buurt is not amused met Natuurpunt.

Heb al vanalles meegemaakt.
CEO's die toffe pee's zijn en met iedereen een babbeltje kunnen doen, en anderen die denken dat ze god de vader zijn, een geschenk uit de hemel voor alle mensen op aarde.

Al meegemaakt dat zulke gasten tegen de projectmanager zeggen van kan je dat eens vragen aan je arbeider, terwijl die arbeider er vlak naast staat.
Want rechtstreeks met arbeiders praten kan niet hé, beneden hun stand...
In de bouw zijn het meestal sympathieke gasten. Mensen die zelf op de werf/in de fabriek/... gestaan hebben en dan op zichzelf zijn begonnen. Ik heb zo nog in een vereniging gezeten, daar zat een CEO bij die miljoenen waard was en die was gewoon joviaal.

Dat merk is idd wel retepikant.

Heb die ook al gegeten. Ze zijn pittig, maar imo nu ook niet oneetbaar pikant als je ze met genoeg water klaarmaakt. Heb in Thailand al pikantere zaken gegeten (maar die dan weer objectief op of over het randje van oneetbaar zijn). Maarja, de meeste Europeanen zijn qua pikantigheid niks gewoon en dan in combinatie met gevoelige darmen is dat voor velen geen goed plan...
Wel grappig dat die in Denemarken teruggeroepen worden terwijl ik die hier zo in de Chinese supermarkt achter de hoek kan kopen.

Vult gij daar een zwembad mee ofzo 😅

Het doet niet anders dan regenen..

Hij heeft mss hetzelfde voor als ons.
De buis was door de aannemer zo gestoken dat hij slechts de bovenste 50cm van de put kon gebruiken, daar stond continue 7500 liter water in waar niks mee kon gedaan worden. :lol:

We hebben diene mens moeten uitleggen dat water zakt en niet stijgt.

Vult gij daar een zwembad mee ofzo 😅

Het doet niet anders dan regenen..
We gebruiken de put momenteel met 2 huishoudens.

Onze buren zijn aan het bouwen en hebben die 1 keer bijna leeg getrokken voor de geothermische boringen. De aannemer was vergeten zijn tankwagen mee te sturen.

2 weken geleden was die terug volledig gevuld. Maar wij hebben grasmatten gelegd en elke dag dat het niet regent gaat de sproeier aan en die heeft hem nu terug leeg gemaakt. Denk dat die wel 700L per uur zuigt als die sproeiers opstaan.

Samen met dan wasmachine, wc en de bouw van de buren (chape hebben ze gisteren gelegd met regenwater).

Nu regent het terug en moeten de grasmatten niet meer gesproeid worden want ze waren al goed aan het hechten met de ondergrond, zal de put wel rustig terug vullen.

@Tomski

Het is een pomp in de put met een bal die zweeft aan het oppervlak. Hij was weldegelijk leeg 😅

"Ik wil ook benadrukken dat onze samenwerking met de landbouwers in dat gebied heel goed is. Dit is duidelijk iemand waarmee wij geen overeenkomst hebben en die misdrijven pleegt."

:rofl:
Letterlijk elke landbouwer hier in de buurt is not amused met Natuurpunt.
Heel die verdediging: "Er werd toen afgesproken dat Natuurpunt het zou kopen en dat hij de grond wel mocht blijven gebruiken." :laugh:
Dúuuus, ze hadden verwacht dat Natuurpunt die grond ging aankopen en dat ze die mochten blijven gebruiken till the end of days? :unsure:

Ze hebben het ook gewoon dom gespeeld door véél te ver te gaan. Als ze gewoon dat veld (incl. bomen) afmaaien zonder meer dan kunnen ze nadien gewoon zeggen "Bomen? Niemand heeft ons iets later weten, wij hebben gewoon het gewas geoogst". Die verdediging kan je nu natuurlijk nog heel erg moeilijk gebruiken nu...

Regenwater put voor de 2e keer leeg dit jaar
En er zit geen gat in, is 15000l groot.

Het klinkt raar maar het mag terug wat regenen 🤣
Wij hebben 6000 liter en dat is nog niet leeg geweest, enkel toen het een maand of 2 wat droger was en we ons terras staan kuisen hebben. maar toen ben ik echt kwistig geweest met het water. Volgens mij zit die nu zo vol als iets.

Heel die verdediging: "Er werd toen afgesproken dat Natuurpunt het zou kopen en dat hij de grond wel mocht blijven gebruiken." :laugh:
Dúuuus, ze hadden verwacht dat Natuurpunt die grond ging aankopen en dat ze die mochten blijven gebruiken till the end of days? :unsure:

Ze hebben het ook gewoon dom gespeeld door véél te ver te gaan. Als ze gewoon dat veld (incl. bomen) afmaaien zonder meer dan kunnen ze nadien gewoon zeggen "Bomen? Niemand heeft ons iets later weten, wij hebben gewoon het gewas geoogst". Die verdediging kan je nu natuurlijk nog heel erg moeilijk gebruiken nu...
Kan perfect toch? Dat heet gewoon pacht en is in de landbow niet uitzonderlijk afaik.

Terug
Bovenaan