Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Probleem: Er is soms geweld tussen burgers
Oplossing: leer burgers meer manieren om geweld te plegen
:unsure:
Tgoh, uiteindelijk zijn dat ook maar sporten als een ander hé, zeker op kinderniveau. Ik heb er zelf geen enkel probleem mee dat mijne kleine een gevechtssport doet.
En als dat dan verdedigend gebruikt kan worden, zie ik helemaal geen probleem.

(heb het artikel en de beelden niet gezien, schrok vooral van de vermelde 6-8j leeftijd in uw post)
Dat komt al gewoon vanuit de school hoor. Dus eigenlijk is zowel uw als mijn mening irrelevant, het is gewoon een aanwezig feit waar ge mee om moet gaan.

Laatst bewerkt:
Het vereist toch een speciale gradatie van hersenverlamming voor ge een handendroger aanziet als pisbak, maar in de Nekker toch al de tweede daardoor onbruikbare handendroger tegengekomen.

Het vereist toch een speciale gradatie van hersenverlamming voor ge een handendroger aanziet als pisbak, maar in de Nekker toch al de tweede daardoor onbruikbare handendroger tegengekomen.

Da vliegt er toch langs alle kanten weer uit door die blazers? :lol:

Iedereen basis lessen Araken meegeven in de lessen lichamelijke opvoeding op school zou ik al geen overbodigheid meer vinden in deze samenleving.
Al zeker de politiemensen.

Je leest hier toch wat.

Mensen aanleren om zich daartegen te beschermen.
Alsof dit de boodschap moet zijn die ons onderwijs moet brengen...

ik vind basis zelfverdediging toch ook wel nuttig.
wil niet zeggen dat je het probleem zelf ook niet moet aanpakken.

Some experts!

Volgens experten is dit het engste geluid ter wereld: "Het lijkt wel het geschreeuw van duizend lijken”​

Hoe klinkt een lijk trouwens? 1000x0 is 0?

Waarom geen miljoen? So many questions!
Wij hebben zo’n soort gelijk geluid op onze thermal drones en als we poachers zien laten we dit spelen. En lopen dat ze doen. En no joke

Da vliegt er toch langs alle kanten weer uit door die blazers? :laugh:
Wel, de eerste keer dat ik dat tegenkwam was in de toiletten van de binnenspeeltuin. Die ruimte stonk enorm naar pis. Gelukkig was ik oplettend genoeg om de bron te detecteren voor m’n dochter en ik zelf vol pis hingen 😬

Wel, de eerste keer dat ik dat tegenkwam was in de toiletten van de binnenspeeltuin. Die ruimte stonk enorm naar pis. Gelukkig was ik oplettend genoeg om de bron te detecteren voor m’n dochter en ik zelf vol pis hingen 😬
Het territorium werd zo voldoende afgebakend en de infrastructuur werd niet meer gebruikt. Missie geslaagd.

Gisteren in ne Brussels café werd er zodanig veel met opzet naast de pot gezeken dat heel de vloer van de toiletruimte plus de gang richting de trappen onder lag. Ook het klein vuibakje werd tot op de rand gevuld. Mijn schoenen zaten heel de fucking avond onder de pis

Je leest hier toch wat.

Mensen aanleren om zich daartegen te beschermen.
Alsof dit de boodschap moet zijn die ons onderwijs moet brengen...
Waar slaat de link met het onderwijs nu in hemelsnaam op?
Omdat ik aangeef om daar lessen in te krijgen? Judo lessen zijn op sommige scholen ook standaard.
En knijpen al die kinderen die Judo volgen op school iedereen zijn keel dicht met een wurggreep? :sarcastic:

'Oh neen mensen die zichtzelf verdedigen wat een schande!'.
Je doet hier precies alsof iemand leren hoe hij een mes kan afweren, hem zelf een killer maakt.

Je gaat het niet afweren zulle met je rapport vol goede punten.

But i know, het is de ver-van-mijn-bed-show...tot het voor je neus gebeurd.
En dan ben je een vogel voor de kat.

Laatst bewerkt:
Waar slaat de link met het onderwijs nu in hemelsnaam op?
Omdat ik aangeef om daar lessen in te krijgen? Judo lessen zijn op sommige scholen ook standaard.
En knijpen al die kinderen die Judo volgen op school iedereen zijn keel dicht met een wurggreep? :sarcastic:

'Oh neen mensen die zichtzelf verdedigen wat een schande!'.
Je doet hier precies alsof iemand leren hoe hij een mes kan afweren, hem zelf een killer maakt.

Je gaat het niet afweren zulle met je rapport vol goede punten.

But i know, het is de ver-van-mijn-bed-show...tot het voor je neus gebeurd.
En dan ben je een vogel voor de kat.
De link met het onderwijs: jij vermeldt inderdaad de lessen LO op school.

Ik zeg ook helelaal niet dat dit een ver-van-mijn-bed-show is.
Net zoals ik evenmin hetgeen zeg wat jij tussen ' ' zet. Ik beweer eigenlijk niks van wat jij spottend zegt.
Die ondertoon in je antwoord is dus nergens voor nodig. Ik vind alleen dat dit geen boodschap is die een school verplicht zou moeten brengen. Het lijkt mij veel belangrijker om in het onderwijs op andere zaken in te zetten.
Is er plaats voor een lessenpakket zelfverdediging? Ja, maar jij "doet alsof het onontbeerlijk is en in het leerplan hoort te zitten".

Ik wil gerust discussiëren hierover, maar alleen als het op een deftige manier kan.

De link met het onderwijs: jij vermeldt inderdaad de lessen LO op school.

Ik zeg ook helelaal niet dat dit een ver-van-mijn-bed-show is.
Net zoals ik evenmin hetgeen zeg wat jij tussen ' ' zet. Ik beweer eigenlijk niks van wat jij spottend zegt.
Die ondertoon in je antwoord is dus nergens voor nodig. Ik vind alleen dat dit geen boodschap is die een school verplicht zou moeten brengen. Het lijkt mij veel belangrijker om in het onderwijs op andere zaken in te zetten.
Is er plaats voor een lessenpakket zelfverdediging? Ja, maar jij "doet alsof het onontbeerlijk is en in het leerplan hoort te zitten".

Ik wil gerust discussiëren hierover, maar alleen als het op een deftige manier kan.
Die ondertoon? "Je leest hier toch wat"....

En waar zeg ik dat het onontbeerlijk is, ik zeg dat het niet overbodig zou zijn in deze tijden.
En tis net jij die spottend begint te quoten. Zonder enige verdere inhoud.
Dan mag je ook wat sarcasme terug verwachten.
Dus ja tis inderdaad niet nodig om er met U verder over te discussieren.

Is ward de bever er ook?
Hij is er!

IMG_5787.jpeg

Terug
Bovenaan