Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Voor mij moet de muziek ook goed klinken, maar er zijn grenzen. Het is zoals die quote van Alan Parsons he.

parson.jpg
Redelijk accuraat, muziek wordt een bijkomstigheid hoe bizar het ook klinkt. Ik ben ook een tijd in de rabbithole gezeten maar toen ze daarkabels zaten aan te raden die meer dan een maandloon per decimeter koste heb ik mijn epiphany gehad, quel bullshit.

Op de laatste ‘Cost is no object’ show van Alpha High End in Brasschaat stond een set van dik over het miljoen (500k speakers, 450k aan versterking, 280k digitale bron, en dan moet je nog wat kabels meerekenen)… Dat zijn dan ontwerpen die compromisloos ontworpen en ontwikkeld worden, in een paar oplages verkocht worden aan stinkend rijke Aziaten en waarvan de ontwikkelingen later dan doorsijpelen naar meer ‘betaalbare’ apparaten. In de auto-industrie gaat dat ook een beetje zo.
Er lopen genoeg zotten rond met veel geld hoor.

Op de laatste ‘Cost is no object’ show van Alpha High End in Brasschaat stond een set van dik over het miljoen (500k speakers, 450k aan versterking, 280k digitale bron, en dan moet je nog wat kabels meerekenen)… Dat zijn dan ontwerpen die compromisloos ontworpen en ontwikkeld worden, in een paar oplages verkocht worden aan stinkend rijke Aziaten en waarvan de ontwikkelingen later dan doorsijpelen naar meer ‘betaalbare’ apparaten. In de auto-industrie gaat dat ook een beetje zo.
Er lopen genoeg zotten rond met veel geld hoor.
Ik herinner mij dit fragment nog over Japanse audiofielen :biglaugh:.

Audiofiel in de sportclub was bezig over zijn upgrade, hij zou nu een verschil van 20 herz kunnen horen tov de vorige versie, die jongste gasten in de kleedkamer horen het in Keulen donderen, maar dat is dan blijkbaar deel van de fun, om de huidige generatie een poepje te laten ruiken.

Eergisteren aan de praat geraakt met een oude jeugdvriendin via fb. 25 jaar geleden denk ik sinds we elkaar nog zagen. Initieel dus tof om er terug mee te praten, nostalgie weet ge...nu stuurt ze me berichten als "ik wil je zuigen", "ik doe alles wat je wil in bed" aangevuld met titty- en buttpics (well, that escalated quickly), btw ze is getrouwd en heeft 2 kids :unsure:

Eergisteren aan de praat geraakt met een oude jeugdvriendin via fb. 25 jaar geleden denk ik sinds we elkaar nog zagen. Initieel dus tof om er terug mee te praten, nostalgie weet ge...nu stuurt ze me berichten als "ik wil je zuigen", "ik doe alles wat je wil in bed" aangevuld met titty- en buttpics (well, that escalated quickly), btw ze is getrouwd en heeft 2 kids :unsure:

sharen is caren!

Don't stick your dick in crazy

WTF?

25 jaar is echt heel lang.

Is hier iets verder. Toch wel wtf.

Gelijkaardig ja. Is sport niet voornamelijk iets fysiek? Allemaal papzakken pijltjes zien gooien, dat kan je toch geen sport noemen? Entertainment dat wel. Zoals poker op tv.

Gelijkaardig ja. Is sport niet voornamelijk iets fysiek? Allemaal papzakken pijltjes zien gooien, dat kan je toch geen sport noemen? Entertainment dat wel. Zoals poker op tv.
Ze doen toch een fysieke activiteit.

Het enige verschil zit em in het uiterlijk. Ze zijn niet fysiek afgetraind.

Maar een marathonloper heeft ook een andere fysiek dan een spurter, een Strongman deelnemer ziet er anders uit dan een bodybuilder enz....

Wat niet wilt zeggen dat al deze mensen uren trainen om op hun niveau te komen en er voltijds mee bezig zijn. Mijn inziens zijn het sporters.

Wat met schakers dan?
Terechte vraag, idem voor poker, e sports enz..

Van Wiki geplukt: Een sport kan omschreven worden als een fysieke krachtmeting (bijvoorbeeld zwemmen), fysiek spel (bijvoorbeeld voetbal) of denkspel (bijvoorbeeld schaken) dat op reglementaire wijze in competitieverband of recreatief gespeeld kan worden.

Dus allemaal sport en dus terecht op Sportza.

Terug
Bovenaan