Ik merk net dat er op dit forum geen klening topic is wat eigenlijk best vreemd is. Schoenen, horloges, baarden, maar geen kleding.
Ik heb niet veel nodig voor een wtf moment precies
Ik heb niet veel nodig voor een wtf moment precies

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik merk net dat er op dit forum geen klening topic is wat eigenlijk best vreemd is. Schoenen, horloges, baarden, maar geen kleding.
Ik heb niet veel nodig voor een wtf moment precies![]()
Waarom geen monokini?Bikini topic is nog een idee.
Mankini?Waarom geen monokini?
Idd. Less is more.Waarom geen monokini?
Als die foto's in een spoiler gepost worden, heb ik daar op zich niets tegen.Mankini?
Die zijn er toch wel, ge moet ze alleen kunnen vinden, meestal onder vrije tijd en lifestyleIk merk net dat er op dit forum geen klening topic is wat eigenlijk best vreemd is. Schoenen, horloges, baarden, maar geen kleding.
Ik heb niet veel nodig voor een wtf moment precies![]()
Heb je dat vier dagen geleden ook niet gepost?Het moet ook wel lukken dat Ben Weyts net in die school zich vertoont in een onderbroek. Op een andere school (met andere minder mediageile directie die er traditioneel alles aan doen om met de meest onnozele projecten in de aandacht te komen) zou dat volgens mij nooit gebeurd zijn.
Ik heb toen iets gelijkaardig gepost ja. Maar nu staat er een nieuw element in mijn post. Lees eens aandachtigHeb je dat vier dagen geleden ook niet gepost?

Aja, dan is het goed.Nee, dat was vrijdag.
Ik zie het niet. Help mij!Ik heb toen iets gelijkaardig gepost ja. Maar nu staat er een nieuw element in mijn post. Lees eens aandachtig![]()
Aan halve prijs eKost wss geen stukken van mensen?

Daar zou ik toch geen duimbreed aan toegeven.
Als ge ze een vinger geeft willen ze de hele handDaar zou ik toch geen duimbreed aan toegeven.