Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

sjance dat hij nog een t-shirt aan heeft dan :unsure:

dan nog. je kan ook een àndere pyjama aantrekken.
àls je al per sé zo'n PR-vertoning nodig vindt.
Goh kijk, ik vind Weyts doorgaans incompetent, maar ik vind het nu ook wel tekenend voor het niveau van Els Ampe/politiek in het algemeen dat zo'n foto waar pyjamashorts wat omhoog kruipen van zo'n commentaar wordt voorzien, zonder verklarende context.

Goh kijk, ik vind Weyts doorgaans incompetent, maar ik vind het nu ook wel tekenend voor het niveau van Els Ampe/politiek in het algemeen dat zo'n foto waar pyjamashorts wat omhoog kruipen van zo'n commentaar wordt voorzien, zonder verklarende context.
GIsZqhpWoAABfxj

Hier, zonder context :p

het is zo'n pyjamashort waarvan je dat weet dat gebeurt, zeker als die wat te klein is.
en dus: er bestaan àndere pyjama's.

Al zat Weyts daar poedelnaakt. Denk je nu echt dat dit mij persoonlijk enige reet kan schelen? :unsure:
Wat een commotie om 'mmm niks' dit is mij zelfs geen discussie waard.

Nu goed: Dit is mijn persoonlijke mening (en veel mensen delen die ook. Maar dan wél in stilte. Ik ben soms daarin te open)

Leeuwen doden soms welpjes en eten deze op, omdat dat bij de vrouwtjes iets zou starten waardoor ze sneller terug kunnen kweken...was 1 van de eerste beelden die ik vanmorgen zag, een leeuw met een half welpje in zijn mond...

Al zat Weyts daar poedelnaakt. Denk je nu echt dat dit mij persoonlijk enige reet kan schelen? :unsure:
Wat een commotie om 'mmm niks' dit is mij zelfs geen discussie waard.

Nu goed: Dit is mijn persoonlijke mening (en veel mensen delen die ook. Maar dan wél in stilte. Ik ben soms daarin te open)
Euh,dit is een publiek forum hé, niet uw persoonlijke mailbox.

Ik moet straks mijn petekindjes ophalen in de opvang na pyjama dag, en ben aan twijfelen of ik mijn broek ook ga uittrekken... :unsure:
Je hebt mijn punt totaal niet begrepen. Mijn punt is gewoon: Het kan mij (persoonlijk) niet schelen hoe hij (gekleed) er bij loopt.

Maar ik begrijp natuurlijk wel dat hij een publiek figuur is, hij wel beter zou moeten weten en hij een iets deftiger pyjama of boxershort of whatever kon aantrekken. :tongue: En dat dit wel Piet en Jan enorm stoort. Maar mij persoonlijk? Neen neen en nog eens neen.

Euh,dit is een publiek forum hé, niet uw persoonlijke mailbox.
Als ik met een tiental vrienden op café zat in mijn vroegere jeugdjaren en men zou hierover vallen dan zou ik publiekelijk bovenstaande zin dus ook gewoon zeggen. Ik speel op dat vlak hier echt geen rolletje of zo.

MAAR je hebt natuurlijk wél ergens gelijk: Heel vroeger zou ik dat dus wel gezegd hebben. Echter ik heb geleerd in het echte leven te denken: 'Makila. Houdt u in! Zwijg gewoon. Want anders is het toch ruzie of gezever of zegt men: Schandalig Makila dat je dit publiek zegt!'. :tongue:

Dat het hier een publiek forum is is ook waar, maar 90% weet toch niet wie achter de PC van 'Makila' zit (Uitgezonderd een paar admins en sommigen uit het loopforum). Meestal zwijg ik hier ook, maar dat een keertje aanhalen gaat weinig nadelig zijn voor mij. Alle ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel.

Laatst bewerkt:
Dat bericht van Hoffman was niet eens een antwoord op u :laugh:
Neen inderdaad, en mij kan het al helemaal niet schelen, ik ben maar aan zwansen.

Ik hoop alleen dat de begeleiding straks in de opvang ook nog zo rondloopt, kwestie van eens naar iets anders te staren dan de boekentassen tegen de muur. :unsure:

Els Ampe heeft haar tweet over Weyts al verwijderd. Wat laat tot inzicht gekomen.

Jammer eigenlijk. Ik had nog even gedacht om even de kleinere partijen te bekijken omdat ik niet weet waar naartoe met mijn stem en ik had nog even Els Ampe overwogen omdat ze burgie is en ik wel respect heb voor wat meer beta-profielen in de politiek.

Maar na haar twitter even te bekijken moet ik zeggen dat de teleurstelling groot is. Staat ze daar op een helling in Kruisem te raaskallen over dat vergunningsdossier dat 'een berg toch geen overstromingsgebied kan zijn' en dat er dus fraude is met de overstromingsplannen. Hoe kan een burgie nu zoiets doms denken. Hellingen zijn bij uitstek de plek waar bebouwing de afvloeiing van regenwater kan tegenhouden.

Ne fucking chihuahua die van zijn kloten begint te maken tegen mij gevolgd door een commentaar vant baasje "ja meneer ge hebt u kap op, die heeft daar bang van, zet het af!". Ik repliceerde vervolgens op een heel vriendelijke manier dat het aan het gieten is en dat hij en zijn fucking chihuahua allebei dik mijn harige zak mogen kussen

Terug
Bovenaan