Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat context: is ter promotie van het Bednet initiatief.
in boxershort in een klas gaan zitten. toppers die politiekers.

Wat context: is ter promotie van het Bednet initiatief.
Goh kijk, ik vind Weyts doorgaans incompetent, maar ik vind het nu ook wel tekenend voor het niveau van Els Ampe/politiek in het algemeen dat zo'n foto waar pyjamashorts wat omhoog kruipen van zo'n commentaar wordt voorzien, zonder verklarende context.sjance dat hij nog een t-shirt aan heeft dan
dan nog. je kan ook een àndere pyjama aantrekken.
àls je al per sé zo'n PR-vertoning nodig vindt.
Goh kijk, ik vind Weyts doorgaans incompetent, maar ik vind het nu ook wel tekenend voor het niveau van Els Ampe/politiek in het algemeen dat zo'n foto waar pyjamashorts wat omhoog kruipen van zo'n commentaar wordt voorzien, zonder verklarende context.

het is zo'n pyjamashort waarvan je dat weet dat gebeurt, zeker als die wat te klein is.Goh kijk, ik vind Weyts doorgaans incompetent, maar ik vind het nu ook wel tekenend voor het niveau van Els Ampe/politiek in het algemeen dat zo'n foto waar pyjamashorts wat omhoog kruipen van zo'n commentaar wordt voorzien, zonder verklarende context.

Euh,dit is een publiek forum hé, niet uw persoonlijke mailbox.Al zat Weyts daar poedelnaakt. Denk je nu echt dat dit mij persoonlijk enige reet kan schelen?
Wat een commotie om 'mmm niks' dit is mij zelfs geen discussie waard.
Nu goed: Dit is mijn persoonlijke mening (en veel mensen delen die ook. Maar dan wél in stilte. Ik ben soms daarin te open)
Naast een minderjarige in haar pyjama. #metoo
in boxershort in een klas gaan zitten. toppers die politiekers.
En met 30 man rond hen, laat ons nu ook niet de toer opgaan van de soms hysterische Amerikanen hé. Ik zie een man met dunne benen, liep de gemiddelde man in de jaren '70 niet vaker met zo'n shortjes rond trouwens?Naast een minderjarige in haar pyjama. #metoo
ConfirmedEn met 30 man rond hen, laat ons nu ook niet de toer opgaan van de soms hysterische Amerikanen hé. Ik zie een man met dunne benen, liep de gemiddelde man in de jaren '70 niet vaker met zo'n shortjes rond trouwens?
En met 30 man rond hen, laat ons nu ook niet de toer opgaan van de soms hysterische Amerikanen hé. Ik zie een man met dunne benen, liep de gemiddelde man in de jaren '70 niet vaker met zo'n shortjes rond trouwens?
Ik moet straks mijn petekindjes ophalen in de opvang na pyjama dag, en ben aan twijfelen of ik mijn broek ook ga uittrekken...![]()
En dat dit wel Piet en Jan enorm stoort. Maar mij persoonlijk? Neen neen en nog eens neen.Als ik met een tiental vrienden op café zat in mijn vroegere jeugdjaren en men zou hierover vallen dan zou ik publiekelijk bovenstaande zin dus ook gewoon zeggen. Ik speel op dat vlak hier echt geen rolletje of zo.Euh,dit is een publiek forum hé, niet uw persoonlijke mailbox.

Dat bericht van Hoffman was niet eens een antwoord op uJe hebt mijn punt totaal niet begrepen. Mijn punt is gewoon: Het kan mij (persoonlijk) niet schelen hoe hij (gekleed) er bij loopt.

Neen inderdaad, en mij kan het al helemaal niet schelen, ik ben maar aan zwansen.Dat bericht van Hoffman was niet eens een antwoord op u![]()

Dunno man, ik denk dat zo vaak en dan blijkt dat die posters nog serieus zijn ook.