Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

onlangs opleiding communicatie:
"ja, ge kunt best de tandarts-methode toepassen, waarbij ge elke stap die ge doet uitlegt"

vandaag bij de tandarts:
...
...
...
ja spoel maar
...
...
...
is er nog iets? we zijn klaar hoor.

Volgens het West-Vlaamse toerismebedrijf Westtoer en Toerisme Vlaanderen kan onze kust een alternatief zijn voor het warme zuiden in de zomer. Er wordt volop bekeken of er potentieel is om Scandinaviërs warm te maken voor een tripje naar zee.
De mooie Belgische kust is het pareltje waar de Scandinaven op zitten te wachten. Ik heb er alvast nog niets van gemerkt :rofl:

Volgende kop op hln.be:

Brand veroorzaakt grote rookwolk op industrieterrein vlak aan woning van ouders Niels Destadsbader in Deerlijk​

Allez, het is heel erg voor Niels dat zijn loft in vlammen is opgegaan, dat wens je niemand weinigen toe. Maar deze hebben toch teveel rook ingeademd:

Fans van Niels Destadsbader starten crowdfunding nadat zijn loft afbrandt: “Willen hem vooral een hart onder de riem steken”​

Het drietal denkt zo ook aan het hondje van Niels, Nona. “Ze is gelukkig ongedeerd, maar een donatie kan haar bijvoorbeeld al aan een nieuwe hondenmand helpen.”

Daarstraks, begint donker te worden. Ik stap in de auto op een parking in Tienen, stel mijn GPS in en installeer alles. Plots zie ik in m´n achteruitkijkspiegel een witte BMW stoppen met op de passagiersstoel een man met witte bivakmuts. Verschoot me een ongeluk.

Bleek dat een of andere marginaal het cool vond om witte bivakmutsen over z´n hoofdsteunen te trekken :unsure:

Tienen will be Tienen.

Het huis opruimen vlak voor de kinderen de woensdag thuis zijn voelt zo een beetje als de laatste steen van uw nieuwbouw leggen op 12 februari 1945 in Dresden.
Zaterdagochtend de kleine zijn Mega Blocks opgeruimd. 5 min later was hij er in geslaagd zowel die blokken, zijn kurken blokken EN nog een nest speelgoed overal te gooien :sop:

wtf voor een tip is me dat?

Huiswerk van onze oudsten op kabas. Woorden met d of t. Wat koop je in een winkel dat ook een bericht is?

eOjbNAW.jpeg

Boodschap zeker?

was ook ons eerste idee, maar de oefening is woorden die eindigen op d of t.
En je krijgt in die kutoefeningen dus nooit de correcte oplossing te zien.

Daarnet was het een ventje met een cape:
Held was ook niet correct. Superheld ook niet. Geen idee wat het zou moeten geweest zijn.

Held was ook niet correct. Superheld ook niet. Geen idee wat het zou moeten geweest zijn.
Krant dan?

Superhelt.

En kan je dan niet verder voor die oefening? Blijft gewoon openstaan dan?

Terug
Bovenaan