Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik stond vanochtend bij de bakker aan te schuiven (rij tot buiten), komt daar ineens iemand voorsteken tot binnen, pakt een gratis Zondag krant en is terug weg :wtf:
Wat is daar nu raar aan? Het is niet dat dat de bakker geld kost. Op sommige plaatsen staan die gewoon buiten.

Ik weet niet of je extra credentials moet hebben om met een dubbelgelede bus te rijden, maar die moeten idd eens wat extra opleiding krijgen.

Aantal weken geleden was er zo een bus die een afslag te kort nam en zo met zijn achterkant op het voetpad kwam waar ik net aan het stappen was. Opzij moeten springen of ik kreeg een klap. Heb er toen zelf niet anders op gevonden dan met mijn hand op de zijkant van die bus te slaan, geen idee of die chauffeur dat door had of niet.
Ik heb zo ooit iemand zien "weggekatapulteerd" worden aan Gent Sint-Pieters.
Die vrouw stond mooi te wachten op het perron maar door de uitzwaai van het achterste deel van die gelede bus kreeg ze een serieuze slag.
Ze zei dat ze oké was 😵

Of stond zijn vrouw in de wachtrij en hij wou de zondag lezen in de auto?
Nee, want hij stond vlak voor de deur met zijn vier pinkers aan dubbel geparkeerd...

Ik vind het vreemd om daar speciaal voor naar een bakkerij te rijden. Het is niet dat de Zondag zo'n kwalitatieve krant is he. De bakker zal er idd niet om geven...

Nee, want hij stond vlak voor de deur met zijn vier pinkers aan dubbel geparkeerd...

Ik vind het vreemd om daar speciaal voor naar een bakkerij te rijden. Het is niet dat de Zondag zo'n kwalitatieve krant is he. De bakker zal er idd niet om geven...

Misschien moest hij patatjes schellen.

Als het gratis is mag je niet te rationeel denken.

Meest gelezen krant in België

De hoofdreden van het beschikbaar hebben van die krant is dat het extra trafiek genereert. Die man heeft misschien nu niks gekocht (misschien door de lange wachtrij?) maar heeft misschien in het verleden eens een koffiekoekske gekocht of pistolets. Bijna elke krantenwinkel is een afhaalpunt geworden van één of meerdere koeriersdiensten. Geloof me, je zult er niet rijk van worden maar die handelaars hopen op een aankoop. Zeker een impulsaankoop (chocoladereep, blikje cola, ...) waar ze zelf hun winstmarge kunnen bepalen.

Een vrouwelijke collega vroeg me daarnet wanneer ik nog eens een nachtshift heb. Ik doe standaard vroege, maar sporadisch doe ik soms eens wat nachten ivm verlof/ziektes.

Ik zeg dus dat ik voorlopig geen nachten meer heb waarop zij antwoord: "Jammer, maar beter voor jou natuurlijk". Ik antwoord: "Klopt ja, maar ik zou nog wel eens een nacht willen doorbrengen met jou" :laugh:

't Was eruit voor ik het wist en uiteraard niet op die dubbelzinnige manier bedoeld. :unsure: Ze kon er gelukkig mee lachen.

Een vrouwelijke collega vroeg me daarnet wanneer ik nog eens een nachtshift heb. Ik doe standaard vroege, maar sporadisch doe ik soms eens wat nachten ivm verlof/ziektes.

Ik zeg dus dat ik voorlopig geen nachten meer heb waarop zij antwoord: "Jammer, maar beter voor jou natuurlijk". Ik antwoord: "Klopt ja, maar ik zou nog wel eens een nacht willen doorbrengen met jou" :laugh:

't Was eruit voor ik het wist en uiteraard niet op die dubbelzinnige manier bedoeld. :unsure: Ze kon er gelukkig mee lachen.
Insert Guus Meeuwis & Vagant *

Ik rijd rond 16u40 samen met mijn broer over de E17 richting Gent.
Iets voor de afritten Sint-Niklaas stropt het verkeer op, niet direct duidelijk waarom.
Iets later zagen we het, er stond een fiat monovolume uit te branden op de pechstrook. Daarachter stond nog een andere wagen met de vier pinkers aan, om het voorval te signaleren. Iedereen was uit het voertuig geraakt.
Doet toch maar vies.

Gelukkig voor jou reageerde ze niet met: 'Deal!' :tongue:
Of misschien jammer genoeg? :unsure:

Kerel die de toiletten binnenkomt, heel de tijd op zijn gsm aan het kijken in zijn ene hand. Gaat aan de pissijn staan en begint te plassen zonder een blik van zijn gsm af te wenden. :wtf:

Terug
Bovenaan