Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Kerel die de toiletten binnenkomt, heel de tijd op zijn gsm aan het kijken in zijn ene hand. Gaat aan de pissijn staan en begint te plassen zonder een blik van zijn gsm af te wenden. :wtf:
Uw pielewiele vasthouden en tegelijkertijd de elastiek van uw boxershort naar onder houden met 1 hand. Sterk.

Uw pielewiele vasthouden en tegelijkertijd de elastiek van uw boxershort naar onder houden met 1 hand. Sterk.
Dat lukt mij eigenlijk vrij goed :unsure: (grote handen denk ik).

Ik kan wel niet mijn broek open doen, en mijne jos eruit halen met 1 hand (grote jos denk ik).

De ultieme chaos van gisteravond.
Mijn vriendin had 6 vriendinnen uitgenodigd om bij ons te komen eten. Ik was herstellende van een erg smerige buikgriep enkele dagen ervoor maar ben heel de avond lang nog om de twintig minuten moeten vluchten naar boven om een stinkend scheetsalvo van jewelste de ether in te sturen.

In de loop van die avond is onze baby hevige koorts beginnen maken en enorm te huilen. Dus constant op -en-af lopen, baby-wc-sociaal doen.
Uiteindelijk, op het einde van de avond ging mijn vriendin borstvoeding geven op de slaapkamer zelf... En warempel, een stil moment!

Tot... de telefoon van mijn vriendin ging. Baby weer wakker en huilen. Het was één van de vriendinnen die buiten klaar stond om te vertrekken. Haar vraag was of we geen 'schop hadden of iets dergelijks' om een halfdode marter uit zijn lijden te verlossen die door één van de buren was aangereden en voor onze stoep lag. Het telefoongesprek eindigde met 'Ah, het is niet meer nodig, hij is precies dood". Ik ben nog eens goed gaan kakken.

Laatst bewerkt:
Mijn man verwijt mij nogal eens dat ik 'zo veel kleren heb, dat ik zelfs niet meer weet wat in mijn kast hangt'. Ik ontken dat met klem. Vandaag kwam een paar laarzen toe dat ik had besteld. Toen ik de doos opende bekroop mij een vreemd gevoel. Van herkenning. Want ik heb hetzelfde paar al in mijn kast.
Het is gelukkig nog maar de derde keer dat iets gelijkaardigs mij overkomt.

Mijn man verwijt mij nogal eens dat ik 'zo veel kleren heb, dat ik zelfs niet meer weet wat in mijn kast hangt'. Ik ontken dat met klem. Vandaag kwam een paar laarzen toe dat ik had besteld. Toen ik de doos opende bekroop mij een vreemd gevoel. Van herkenning. Want ik heb hetzelfde paar al in mijn kast.
Ge kunt wel een Zuckerberg'ske doen in dat geval :unsure:

Ok, Imelda.

Ik wist niet dat mijn vrouw ook op dit forum zat.

Dag schat

Bon, het is zo ver, ik heb niveau zilver in het moederschap binnen: voor het eerst is uit mijn mond gekomen ‘potverdorie als je dat blijft daar leggen dan smijt ik het in de vuilbak!!’ . Voor niveau goud moet ik ‘er zijn kindjes in Afrika’ onironisch gebruiken. Zo ver is het nog niet.

Bon, het is zo ver, ik heb niveau zilver in het moederschap binnen: voor het eerst is uit mijn mond gekomen ‘potverdorie als je dat blijft daar leggen dan smijt ik het in de vuilbak!!’ . Voor niveau goud moet ik ‘er zijn kindjes in Afrika’ onironisch gebruiken. Zo ver is het nog niet.
"En als Lars van een klif springt, ga je dat dan ook doen?" voor platinum.

Slechts twee acteurs hebben hem ooit geweigerd: de goodiebag van de Oscars is even duur als controversieel

De goodiebag van dit jaar zou goed zijn voor $125K.

Ditmaal ontvangen de presentatoren en genomineerden opnieuw een schat aan spullen. Zo kunnen ze vakantie vieren in een prachtige villa op St. Barth, een eiland in het Caribisch gebied. De villa’s, die per week zo’n 20.000 tot 140.000 dollar (18.290 tot 128.033 euro) kosten, zijn uitgerust met jacuzzi’s, privé-bioscopen, infinitypools en natuurlijk krijgen de sterren hun eigen team van bedienden, een chauffeur en een chef-kok. Terwijl ze daar ontspannen, kunnen ze genieten van hun handgemaakte, duurzame vegan bonbons die zijn geïnspireerd op de grootste films van dit jaar en een speciaal gedestilleerde Schotse Gin. De totale waarde van de tas zal rond de 125.000 dollar (114.316 euro) liggen.

Ik snap soms de prijszetting op bepaalde producten niet. Hieronder zie je een zak chokotoffs van 250g voor €4.35 en een zak van 500g voor €4.69.

Zou er eigenlijk iemand zo zot zijn om die zak van 250g te kopen?

In dit geval ben ik nu echt wel eens curieus naar de samenstelling van die prijs. Voor amper €0.34 (wat toch verwaarloosbaar is op een bedrag van > €4.00) krijg je de dubbele hoeveelheid produkt. Dat wil volgens mij toch alleen maar zeggen dat de prijs voor het product te maken/verpakken slechts een miniem aandeel is van die + €4.

Iemand inzicht hierin?

sjQnxEr.jpeg

Ik snap soms de prijszetting op bepaalde producten niet. Hieronder zie je een zak chokotoffs van 250g voor €4.35 en een zak van 500g voor €4.69.

In dit geval ben ik nu echt wel eens curieus naar de samenstelling van die prijs. Voor amper €0.34 (wat toch verwaarloosbaar is op een bedrag van > €4.00) krijg je de dubbele hoeveelheid produkt. Dat wil volgens mij toch alleen maar zeggen dat de prijs voor het product te maken/verpakken slechts een miniem aandeel is van die + €4.

Iemand inzicht hierin?

sjQnxEr.jpeg
Welke logica?
Als je wat rondkijkt kom je soms rare situaties tegen waar 2*250g kopen goedkoper is dan 1*500g (zonder promoties).

Volgende kop op hln.be:

Brand veroorzaakt grote rookwolk op industrieterrein vlak aan woning van ouders Niels Destadsbader in Deerlijk​

Bij bitterballen vind ik dat altijd frappant. Net nog eens op de site van de carrefour gekeken. Een doosje van 240 gr (circa 12 ballen) kost daar €2,99. Een zak van 800 gr (circa 40 ballen) kost er €4,99 :D

Iemand inzicht hierin?

sjQnxEr.jpeg
Lijkt me price anchoring te zijn: elke koper denkt Colruyt te slim af te zijn maar hierdoor wordt er wel telkens 500g verkocht ipv 1x250g. Al degene die enkel een klein zakje willen (bv beperken van snoepkast oid), betalen dan de duurdere prijs.

Terug
Bovenaan