Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Dat accent van dienen Acid, WTF is dat voor een figuur zeg? :LOL: En dan al die 'fans' die van heinde en verre komen om hem te 'steunen'. Man man man...(ik word oud)

Ik vond het op dat vlak nog 'erger' hoe in Xander De Rijke zijn HHVB, een groot deel van dat publiek direct enthousiast reageerde toen XDR hem (virtueel) ten tonele bracht. En voor alle duidelijkheid: die reactie was niet omdat ze dachten dat die eens goed geroast ging worden, maar eerder een applaus van 'ja, dat is de man'. WTF, zaten daar zoveel tieners, of is diene gast ook populair bij een ouder publiek ?

Daarstraks heeft iemand op facebook gepost dat hij na 5 dagen tijd een verbruik heeft van zijne digitale watermeter van ruim 850000 m³ met screenshot en al (en na die 5 dagen is die meter gecrasht en werkt ie helemaal niet meer) :tongue:

waterverbruik.jpg

Alle ja misschien is dit voor die mens niet echt om mee te lachen maar ik lach er toch wel mee. Sorry ik kan daar niks aan doen.
Effe de WTF van mijne dag.

Dat jullie zo verschieten van het acid verhaal... zijn jullie het VTM programma 'superfans' als vergeten van een paar jaar geleden? :biglaugh:
Er loopt wat rond zulle.

Daarstraks heeft iemand op facebook gepost dat hij na 5 dagen tijd een verbruik heeft van zijne digitale watermeter van ruim 850000 m³ met screenshot en al (en na die 5 dagen is die meter gecrasht en werkt ie helemaal niet meer) :tongue:

waterverbruik.jpg

Alle ja misschien is dit voor die mens niet echt om mee te lachen maar ik lach er toch wel mee. Sorry ik kan daar niks aan doen.
Effe de WTF van mijne dag.
Collega van mij heeft een rekening gekregen van 30k€
Zijn digitale watermeter staat er 2 weken 😂

Collega van mij heeft een rekening gekregen van 30k€
Zijn digitale watermeter staat er 2 weken 😂
Zo'n fouten zien ze toch? Maar ja zo'n administratieve bediende die doet gewoon zijn / haar job he.
Best case ziet die mens dat, lacht hij / zij er eens mee en steekt dan de rekening alsnog gewoon in de envelop.

Was het een komma te weinig? :tongue:

Opmerking: Je zou denken bij heel grote afwijkingen dat de software dat automatisch opmerkt en dat die facturen dan bij een apart controle orgaan terechtkomen. Maar ja dat is TE simpel.

Zo'n fouten zien ze toch? Maar ja zo'n administratieve bediende die doet gewoon zijn / haar job he.
Best case ziet die mens dat, lacht hij / zij er eens mee en steekt dan de rekening alsnog gewoon in de envelop.

Opmerking: Je zou denken bij heel grote afwijkingen dat de software dat automatisch opmerkt en dat die facturen dan bij een apart controle orgaan terechtkomen. Maar ja dat is TE simpel.
Gohja, ik laat bij ons op het bedrijf ook alles op mijn naam zetten. Die zien enkel BTW nr + mijn naam en dan graag een miljoen euro voor de elec & gas alstublieft.

Gohja, ik laat bij ons op het bedrijf ook alles op mijn naam zetten. Die zien enkel BTW nr + mijn naam en dan graag een miljoen euro voor de elec & gas alstublieft.
Hehe ja zo las ik een tijdje geleden op HLN (of het waar is weet ik niet want het is de rioolkrant he en dat staat dan in de titel + de 1ste paragraaf want artikels zijn altijd betalend :D) dat firma X eiste dat de klant eerst de foute factuur betaalde (want zo werkte hun systeem - ik herinner niet meer de naam van de firma) en dat ze dat dan pas konden corrigeren.

Maar de factuur was zo gigantisch hoog dat die klant dat natuurlijk niet kon betalen he. Laat staan dat die eis wettelijk geldig is. (niet)

De belastingen werken toch ook zo ?
Vroeger iemand gekend die een foutieve belastingbrief kreeg en deze is gaan reclameren maar blijkbaar was hem een beetje te laat daarvoor en deze moest eerst het bedrag betalen en dan zouden ze dat rechtzetten.

(of het moet zijn dat ze nu anders werken bij de belastingen)

De belastingen werken toch ook zo ?
Vroeger iemand gekend die een foutieve belastingbrief kreeg en deze is gaan reclameren maar blijkbaar was hem een beetje te laat daarvoor en deze moest eerst het bedrag betalen en dan zouden ze dat rechtzetten.

(of het moet zijn dat ze nu anders werken bij de belastingen)
Neen, de belastingen werken niet zo.

Ten eerste moet je in je bezwaar al zeggen of je de aanslag volledig betwist of slechts gedeeltelijk.
Het bedrag dat je niet betwist dien je wel voor de vervaldag te betalen.

Er zijn twee uitkomsten:

1. Uw bezwaarschrift wordt (al dan niet gedeeltelijk) aanvaard en hiervoor zal een nieuw kohierartikel/de rechtzetting gemaakt worden.
In de praktijk zal je een nieuw aanslagbiljet krijgen en de nog te betalen belasting is dan eigenlijk het restsaldo van uw originele aanslag.
Intern gaan ze uw eerste aanslag (gedeeltelijk) ontheffen.

2. Uw bezwaarschrift wordt over de hele lijn afgewezen of onontvankelijk verklaard. In dit geval riskeer je de volledige aanslag te moeten betalen verhoogd met alle nalatigheidsinteresten sinds de vervaldag.
Om dit risico te vermijden wordt soms wel gezegd dat je je betwiste aanslag volledig kan betalen om de eventuele interesten te vermijden.
De betaling houdt geen erkenning in en staat compleet los van uw bezwaar. Indien in het gelijk gesteld en je geld moet terugkrijgen zal je hiervoor ook interesten krijgen indien van toepassing.

Ik heb hem nu al week niet meer gezien, maar vorige week had hij "de manne vant water" nog ni te pakken gekregen, aangezien ze al telefonisch gesloten waren.

Ik lees hier net dat 'Sterrenstof' van De Jeugd Van Tegenwoordig van 2010 dateert. "Neen toch", is mijn eerste reactie; 14 jaar oud?
Maar dan herinner ik me nog waar ik dat nummer voor 't eerst hoorde ('s ochtends in de wagen, in Sombreffe, op weg naar mijn werk). En ik heb maar tot 2013 in Chatelet gewerkt, dus ja, dat moet kloppen.
F*ck ik word oud.

Wonen net een week in een nieuw appartement op de 2e verdieping.
Onderbuur heeft vorige week tweemaal aan de deur gekomen en heeft op een vriendelijke manier gezegd dat de vloeren slecht gemaakt zijn, en elke voetstap luid weerklinkt bij hem. Bon, we hebben hem gezegd dat we ons best zullen doen om zo zacht mogelijk te wandelen maar dat we een 2-jarige dochter hebben die af en toe rondloopt dus dat hij af en toe wel wat zal horen.

Deze ochtend stond onze dochter blij op omstreeks 7h en liep van haar slaapkamer naar de salon. Nog geen 20 seconden later de onderbuur hevig bonzend op onze deur: "DIT IS DE LAATSTE MAAL DAT IK JULLIE AANSPREEK OP HET LAWAAI! VOLGENDE KEER BEL IK DE POLITIE HE!!"
Ik antwoorde: "Kan je aub wat rustiger zijn en minder lawaai maken, onze zoon slaapt nog en je maakt hem wakker. En als je de politie wil bellen voor een 2-jarig kind dat van kamer naar kamer loopt, ga je gang."
Onderbuur: "BEN JE NOU SERIEUS?? JE GAAT HET JE VERDOMME BEKLAGEN DAT JE HIER IN DIT GEBOUW BENT KOMEN WONEN, DAT VERZEKER IK JE!!" en hij liep razend de trap af.
Hij was overigens gans aangekleed in maatpak etc, dus 't is niet dat hij uit zijn slaap gehaald werd door die paar luide voetstappen.

What. The. Fuck. Dat gaan een paar plezante jaren worden hier.

Onderbuur heeft vorige week tweemaal aan de deur gekomen en heeft op een vriendelijke manier gezegd dat de vloeren slecht gemaakt zijn, en elke voetstap luid weerklinkt bij hem. Bon, we hebben hem gezegd dat we ons best zullen doen om zo zacht mogelijk te wandelen maar dat we een 2-jarige dochter hebben die af en toe rondloopt dus dat hij af en toe wel wat zal horen.

Deze ochtend stond onze dochter blij op omstreeks 7h en liep van haar slaapkamer naar de salon. Nog geen 20 seconden later de onderbuur hevig bonzend op onze deur: "DIT IS DE LAATSTE MAAL DAT IK JULLIE AANSPREEK OP HET LAWAAI! VOLGENDE KEER BEL IK DE POLITIE HE!!"
Ik antwoorde: "Kan je aub wat rustiger zijn en minder lawaai maken, onze zoon slaapt nog en je maakt hem wakker. En als je de politie wil bellen voor een 2-jarig kind dat van kamer naar kamer loopt, ga je gang."
Onderbuur: "BEN JE NOU SERIEUS?? JE GAAT HET JE VERDOMME BEKLAGEN DAT JE HIER IN DIT GEBOUW BENT KOMEN WONEN, DAT VERZEKER IK JE!!" en hij liep razend de trap af.
Hij was overigens gans aangekleed in maatpak etc, dus 't is niet dat hij uit zijn slaap gehaald werd door die paar luide voetstappen.

Vooraleer het helemaal om zeep is (je kan maar proberen?): spreek eens af met de man om samen te luisteren. Eerst even jij mee naar zijn flat en jouw partner vragen om de dochter rond te laten rennen.
Dan hij even mee naar jullie flat en de dochter laten rondrennen. Het kan zijn dat jij dan hoort dat dat lawaai idd abnormaal is, het kan zijn dat hij dan ziet dat jullie geen olifanten zijn die met houten klompen rondhossen op planken. En als er enig begrip is, is de kans groter dat jullie gezamenlijk een oplossing kunnen vinden. Vb een tapijt leggen in een bepaalde ruimte, hij die akoestische panelen op zijn plafond hangt,...

Dat hij belt naar de politie dan? Alé op wa trekt da nu..

Terug
Bovenaan