knight-rider
Well-known member
???De VELGEN met enkel een krik? Hoe doe je dat man?
Die kerel had armen als popeye zekers?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
???De VELGEN met enkel een krik? Hoe doe je dat man?
Die kerel had armen als popeye zekers?
Ik ken zijn agenda niet nee, maar het is een buurman, dus ik zie wel wanneer die thuis is ja en zondag was die bijna heel de dag thuis, dus tijd genoeg.Jij kent zijn agenda?
Dat maakt mij zoveel niet uit, ik het all season banden en ven daar heel tevreden over.Ze zouden het beter verplichten zoals in Duitsland, je zou (hopelijk) minder volk op de baan rare toeren zien uithalen.
Ongelofelijk.Ik ken zijn agenda niet nee, maar het is een buurman, dus ik zie wel wanneer die thuis is ja en zondag was die bijna heel de dag thuis, dus tijd genoeg.
Precies of hij heeft dat aluminiumpapierke van rond ne Leo over zijn tanden gevouwen![]()
Kanye West laat tanden verwijderen en vervangen door gebit van titanium: “Dit kost ongeveer 780.000 euro”
Kanye West (46) heeft een nieuwe look. Nadat hij enkele jaren geleden al de aandacht trok met diamanten tanden, gaat hij nu nog een stapje verder. De rapper heeft al zijn tanden laten verwijderen en vervangen door een gebit van titanium. “Het prijskaartje van zijn nieuwe gebit bedraagt ruim...www.hln.be
Gast is compleet loco geworden.
Ik zie binnen een half jaar het nog verschijnen dat hem ene zijn oor afbijt.

Wacht, dat is het uiteindelijke resultaat? Ik dacht dat nog ne work in progress was?Precies of hij heeft dat aluminiumpapierke van rond ne Leo over zijn tanden gevouwen![]()
Ik durf er bijna op te wedden dat dit gewoon een grill is. HLN met als bron Daily Mail is ook maar "meh"![]()
Kanye West laat tanden verwijderen en vervangen door gebit van titanium: “Dit kost ongeveer 780.000 euro”
Kanye West (46) heeft een nieuwe look. Nadat hij enkele jaren geleden al de aandacht trok met diamanten tanden, gaat hij nu nog een stapje verder. De rapper heeft al zijn tanden laten verwijderen en vervangen door een gebit van titanium. “Het prijskaartje van zijn nieuwe gebit bedraagt ruim...www.hln.be
Gast is compleet loco geworden.
Ik zie binnen een half jaar het nog verschijnen dat hem ene zijn oor afbijt.
Die van mij heeft geen top actieradius (400 km en met dit weer eerder 300 km) en voor dagelijkse verplaatsingen ervaar ik toch nooit stress om zonder power te vallen.Dikwijls komen die al kei vroeg aan op het kantoor om toch maar bij de eerste te kunnen zijn, om aan een paal te kunnen hangen.
Eens geladen, moeten ze die verzetten naar de gewone parking die ook al gauw volzet is.
Sommigen moeten soms naar hun hoofdkantoor tegen het Brusselse, daar hebben ze amper laadpalen blijkbaar.
Dus doen die dat langs de snelweg, staan ze daar weer een tijd te staan, als er al geen voorgaande wachtenden zijn.

The Daily Mail reported West’s teeth were fully removed and replaced with custom-made titanium dentures by the self-proclaimed “Father of Diamond Dentistry,” Dr. Thomas Connelly, and cosmetic dentist Naoki Hayashi.Ik durf er bijna op te wedden dat dit gewoon een grill is. HLN met als bron Daily Mail is ook maar "meh"
Maar Kanye zegt nergens van wel. De krant zegt dat hij dat zegt, heb het hem zelf nog nergens zien zeggen.The Daily Mail reported West’s teeth were fully removed and replaced with custom-made titanium dentures by the self-proclaimed “Father of Diamond Dentistry,” Dr. Thomas Connelly, and cosmetic dentist Naoki Hayashi.
However, Connelly denied West’s natural teeth had been removed, telling Complex, “He did not have his teeth removed. He still has a full dentition. Healthy and happy .”
Blijkbaar niet, Kanye zegt vanwel, maar ja.. Kanye hé.. 850k voor zo'n grilletje alu vind ik toch wel veel geld. Helan zal dat niet terugbetalen zeker als ik dat doe?
Die Uzi XDMaar Kanye zegt nergens van wel. De krant zegt dat hij dat zegt, heb het hem zelf nog nergens zien zeggen.
In each case, tis een gekte. Beter dan toen Lil Uzi een diamant van $24 miljoen in zijn voorhoofd had laten planten.
Dat kost toch niet meer? Terwijl je met je winterbanden rijdt, slijten je zomerbanden niet waardoor die dus langer meegaan.Voor die paar dagen sneeuw en/of vriezen dat we op een jaar hebben, als er al zijn vind ik dat toch maar mensen op onnodige kosten jagen.
2e paar velgen, stockage, wisselen, ...Dat kost toch niet meer? Terwijl je met je winterbanden rijdt, slijten je zomerbanden niet waardoor die dus langer meegaan.
Das waar, ik merk dat het hier elk jaar later is dat ik mijn banden wissel.'t is toch ook een riskant argument hoor.
onder de 7° zijn ze efficiënter. boven de 7° slijten ze sneller, en gaan ze u meer kosten, ipv dat ze u geld gaan besparen.
als je, zoals 90% in België gewoon op vaste data uw banden wisselt, ga je er vaak mee rijden in temperaturen boven de 7°, en kom je bedrogen uit.
Een ex-collega van mij reed gewoon het hele jaar met winterbanden, because why not. Geen idee hoe lang die meegingen maar lang kan het niet geweest zijn.'t is toch ook een riskant argument hoor.
onder de 7° zijn ze efficiënter. boven de 7° slijten ze sneller, en gaan ze u meer kosten, ipv dat ze u geld gaan besparen.
als je, zoals 90% in België gewoon op vaste data uw banden wisselt, ga je er vaak mee rijden in temperaturen boven de 7°, en kom je bedrogen uit.
Mijn ouderus reden ook heel het jaar door op winterbanden en we zijn dat te weten gekomen omdat de moeder een band zo hard had beschadigd dat hem vervangen moest worden en dan hebben ze dat gezien .Een ex-collega van mij reed gewoon het hele jaar met winterbanden, because why not. Geen idee hoe lang die meegingen maar lang kan het niet geweest zijn.

Als je veel autostrade doet, is het nog minder blijkbaar.Die van mij heeft geen top actieradius (400 km en met dit weer eerder 300 km) en voor dagelijkse verplaatsingen ervaar ik toch nooit stress om zonder power te vallen.
In het geval je thuis 's nachts kunt laden en mits een beetje anticipatie dan kom je er toch op een werkdag op kantoor. Tenzij je verder als 100-150 km (enkele trip) van dat werk woont... In Vlaanderen leggen we gemiddeld 19,8 km af om te gaan werken![]()