Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Jij kent zijn agenda?
Ik ken zijn agenda niet nee, maar het is een buurman, dus ik zie wel wanneer die thuis is ja en zondag was die bijna heel de dag thuis, dus tijd genoeg.
Ze zouden het beter verplichten zoals in Duitsland, je zou (hopelijk) minder volk op de baan rare toeren zien uithalen.
Dat maakt mij zoveel niet uit, ik het all season banden en ven daar heel tevreden over.
Ik heb ook jaren altijd met zomerbanden rondgereden, maar ik heb daarmee nooit "rare toeren" uitgehaald.

Accordeonbus de zijn bocht verkeerd ingeschat had en geschaard over de baan stond in Diest.
Gelukkig nog in een grote, veilige bocht kunnen rondrijden.

Kheb winterbanden hé. :unsure:

Gast is compleet loco geworden.
Ik zie binnen een half jaar het nog verschijnen dat hem ene zijn oor afbijt.

Precies of hij heeft dat aluminiumpapierke van rond ne Leo over zijn tanden gevouwen :unsure:

Ik durf er bijna op te wedden dat dit gewoon een grill is. HLN met als bron Daily Mail is ook maar "meh"

Dikwijls komen die al kei vroeg aan op het kantoor om toch maar bij de eerste te kunnen zijn, om aan een paal te kunnen hangen.
Eens geladen, moeten ze die verzetten naar de gewone parking die ook al gauw volzet is.

Sommigen moeten soms naar hun hoofdkantoor tegen het Brusselse, daar hebben ze amper laadpalen blijkbaar.
Dus doen die dat langs de snelweg, staan ze daar weer een tijd te staan, als er al geen voorgaande wachtenden zijn.
Die van mij heeft geen top actieradius (400 km en met dit weer eerder 300 km) en voor dagelijkse verplaatsingen ervaar ik toch nooit stress om zonder power te vallen.

In het geval je thuis 's nachts kunt laden en mits een beetje anticipatie dan kom je er toch op een werkdag op kantoor. Tenzij je verder als 100-150 km (enkele trip) van dat werk woont... In Vlaanderen leggen we gemiddeld 19,8 km af om te gaan werken :)

Ik durf er bijna op te wedden dat dit gewoon een grill is. HLN met als bron Daily Mail is ook maar "meh"
The Daily Mail reported West’s teeth were fully removed and replaced with custom-made titanium dentures by the self-proclaimed “Father of Diamond Dentistry,” Dr. Thomas Connelly, and cosmetic dentist Naoki Hayashi.

However, Connelly denied West’s natural teeth had been removed, telling Complex, “He did not have his teeth removed. He still has a full dentition. Healthy and happy .”

Blijkbaar niet, Kanye zegt vanwel, maar ja.. Kanye hé.. 850k voor zo'n grilletje alu vind ik toch wel veel geld. Helan zal dat niet terugbetalen zeker als ik dat doe?

The Daily Mail reported West’s teeth were fully removed and replaced with custom-made titanium dentures by the self-proclaimed “Father of Diamond Dentistry,” Dr. Thomas Connelly, and cosmetic dentist Naoki Hayashi.

However, Connelly denied West’s natural teeth had been removed, telling Complex, “He did not have his teeth removed. He still has a full dentition. Healthy and happy .”

Blijkbaar niet, Kanye zegt vanwel, maar ja.. Kanye hé.. 850k voor zo'n grilletje alu vind ik toch wel veel geld. Helan zal dat niet terugbetalen zeker als ik dat doe?
Maar Kanye zegt nergens van wel. De krant zegt dat hij dat zegt, heb het hem zelf nog nergens zien zeggen.

In each case, tis een gekte. Beter dan toen Lil Uzi een diamant van $24 miljoen in zijn voorhoofd had laten planten.

Maar Kanye zegt nergens van wel. De krant zegt dat hij dat zegt, heb het hem zelf nog nergens zien zeggen.

In each case, tis een gekte. Beter dan toen Lil Uzi een diamant van $24 miljoen in zijn voorhoofd had laten planten.
Die Uzi XD
Doet me denken aan hier:
635659960198142326-XXX-AVENGERS-AGE-ULTRON-MOV-JY-5784-72497076.JPG

't is toch ook een riskant argument hoor.
onder de 7° zijn ze efficiënter. boven de 7° slijten ze sneller, en gaan ze u meer kosten, ipv dat ze u geld gaan besparen.
als je, zoals 90% in België gewoon op vaste data uw banden wisselt, ga je er vaak mee rijden in temperaturen boven de 7°, en kom je bedrogen uit.

onder de 7° zijn ze efficiënter. boven de 7° slijten ze sneller, en gaan ze u meer kosten, ipv dat ze u geld gaan besparen.
als je, zoals 90% in België gewoon op vaste data uw banden wisselt, ga je er vaak mee rijden in temperaturen boven de 7°, en kom je bedrogen uit.
Das waar, ik merk dat het hier elk jaar later is dat ik mijn banden wissel.
Algemeen zou ik zelfs aanraden onder de 15k kms all season te leggen, zeker als je veel korte afstanden gaat doen.

Ik doe er 30k gemiddeld per jaar en lange afstanden, dus daarom nog 2 sets velgen en banden.

Een ex-collega van mij reed gewoon het hele jaar met winterbanden, because why not. Geen idee hoe lang die meegingen maar lang kan het niet geweest zijn.

Een ex-collega van mij reed gewoon het hele jaar met winterbanden, because why not. Geen idee hoe lang die meegingen maar lang kan het niet geweest zijn.
Mijn ouderus reden ook heel het jaar door op winterbanden en we zijn dat te weten gekomen omdat de moeder een band zo hard had beschadigd dat hem vervangen moest worden en dan hebben ze dat gezien .
Die hebben zo toch een dikke 3 jaar rondgereden en ze moesten nog altijd niet vervangen worden normaal . ;)

Die van mij heeft geen top actieradius (400 km en met dit weer eerder 300 km) en voor dagelijkse verplaatsingen ervaar ik toch nooit stress om zonder power te vallen.

In het geval je thuis 's nachts kunt laden en mits een beetje anticipatie dan kom je er toch op een werkdag op kantoor. Tenzij je verder als 100-150 km (enkele trip) van dat werk woont... In Vlaanderen leggen we gemiddeld 19,8 km af om te gaan werken :)
Als je veel autostrade doet, is het nog minder blijkbaar.
Ik hoor die consultants hier praten van 400km zogenaamd -> 280km in de praktijk, bij normaal weer dan.

Dat is idd prima als je nooit te lange afstanden doet.
Maar als je eens naar de Ardennen rijdt, wordt het al moeilijker.
En dan moet je daar nog een paal te pakken zien krijgen, maar ga je die 's morgens inpalmen terwijl jij er een dag op uit trekt?
Dat maakt het net zo lastig allemaal nog.
Al vaker gezien, dat mensen afkomen, de laadpaal inpikken, en die daar een dag laten staan. Gaat men ook tegenin komen.

's nachts opladen ja, anders zit je nog met uw piek als je een digitale meter hebt.
En voor die dan nog een warmtepomp hebben, ook nog eens dubbel opletten.

(Bij ons willen ze ook beginnen met mobiliteitsbudgetten. Ik blijf toch nog even weg van die elektrische auto's, staat nog niet op punt.
Zal wel voor het geld (+ wat er nog uit te halen valt) gaan, al gaat een deel dan naar de belastingen.)

Onlangs bij ene zijn byd gestaan, was wel een ferm machien.
Die had in de praktijk wel 400km. Kost wel +70k zo 😆

Ik hoor toch meer en meer van mensen die reeds een salariswagen hadden, toch gaan passen voor een volgende. Want het elektrische wordt er doorgeduwd stilaan. En men ziet op tegen al wat erbij komt kijken.

(Voor die particulier ene kopen. Ook nog eens rekening houden met het verlies van rendement over de jaren heen.
Echt nog duur, lage actieradius voor de gewone modellen, en dan nog rendementsverlies.)

Dat accent van dienen Acid, WTF is dat voor een figuur zeg? :LOL: En dan al die 'fans' die van heinde en verre komen om hem te 'steunen'. Man man man...(ik word oud)

Terug
Bovenaan