Allez dees vind ik toch echt bizarre opmerkingen. Het was vandaag echt wel absurd glad hoor. En nee, dat wil niet zeggen dat de hele weg zo glad is, maar ge moet maar 1 plaatske hebben waar ge juist op dat moment moet remmen of draaien, en ge hebt het vlaggen.
Dus vandaag is imo toch echt wel de dag bij uitstek om u eens NIET te ergeren aan de trage chauffeurs.
Mijn WTF vandaag was dus ook de auto's die in mijn gat plakten, en die 2 die mij zelfs voorbij staken op kleine wegen.
Ter illustratie wat ik gezien heb op mijn 60km rit vanavond:
- Ene die mij voorbijstak en per ongeluk ne 180 deed voor mijn neus
- 1 wagen achter mij die niet kon remmen, en langs mij is geschoven de stoeprand op
- 4 keer iemand voor mij die tegen zijne voorganger reed wegens niet kunnen remmen
- 1 auto die tot het midden van het kruispunt schoof door het rood licht, waardoor er 2 tegenin schoven.
- 2 auto's die gewoon rechtdoor schoven bij een bocht, eentje gewoon de stoep op, eentje vol op een geparkeerde auto
- En toen ik thuis kwam wisten mijn buren te vertellen dat er doorheen de dag blijkbaar 5 door de bocht zijn geschoven recht de gracht in (de tuinman die daar woont zijne tractor heeft overuren gedraaid).
Maar nee hoor, degenen die te traag rijden, laten we daar vandaag vooral op foeteren

.