Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Toen ik daarstraks thuis kwam van een ritje met de auto zag ik één van de buren hier aan zijn auto bezig, ik dacht eerst dat hij platte band had, maar bleek dat hij zijn winterbanden op de auto aan het plaatsen was.

Toen ik daarstraks thuis kwam van een ritje met de auto zag ik één van de buren hier aan zijn auto bezig, ik dacht eerst dat hij platte band had, maar bleek dat hij zijn winterbanden op de auto aan het plaatsen was.

Wat is daar zo wtf aan? De winter is deze week eigenlijk pas echt begonnen (op die vorst van vorige week na)

Dat artikel in de gazet van die vermoorde sissi..

en dan interviewen ze hare man, met foto en al in de gazet

Ex-bokser reageert na mysterieuze dood van partner Sissi (39): “Er vielen wel eens klappen maar ik zou haar nooit kwaad kunnen doen”​

Tom Coninckx zijn interview in HLN/Dag Allemaal (disclaimer, ik heb geen abo dus kan enkel de titel en eerste paragraaf lezen).

“Een man mag hier nog steeds een man zijn”​

“Gelukkig kennen ze de hype van ‘de nieuwe man’ die luiers ververst niet in het zuiden.”

Mannen die voor hun kinderen zorgen, een echte hype, jep.

Tom Coninckx zijn interview in HLN/Dag Allemaal (disclaimer, ik heb geen abo dus kan enkel de titel en eerste paragraaf lezen).

Mannen die voor hun kinderen zorgen, een echte hype, jep.

Ik ben blij dat we nu in andere tijden leven. Toen ik voor het eerst papa werd, was iedereen in de ban van de hype ‘de nieuwe man’: je moest als papa ook pampers verversen, de strijk doen, poetsen... Gelukkig kennen ze die trend niet in het zuiden. Een man mag nog steeds een man zijn, dat vind ik fijn. Soms gaat de emancipatie in mijn ogen te ver, een moeder kan die taken nu eenmaal natuurlijker. Luigia doet dat super en is zo’n fantastische mama.

nou moe

Was er toen sneeuw? Geen idee. Ik herinner mij alleen nat, grijs en triest.
Nieuwjaar goed gevierd wss?
Random google hit:

Ik herinner me het omdat ik op 3 december in de sneeuw zat te baggeren op de autostrade waar nog niet gestrooid was, en ik me bedacht dat ik mijn winterbandenwissel beter een week vroeger had ingepland ipv op 5 december.

Ik herinner me de kou maar ook nog geen sneeuw gezien hier bij ons dit jaar, ook niet in december 2023 (regio Aalter).

Laatst bewerkt:
Ik zat in Durbuy dan niks van sneeuw in de Kempen wel een klein laagje dus was zeker niet overal toen idd.

Wat is daar zo wtf aan? De winter is deze week eigenlijk pas echt begonnen (op die vorst van vorige week na)
Toen ik gisteren avond thuis kwam na 20h, pikdonker, iemand zijn velgen in het midden van de straat met een simpele krik zien wisselen, ja dan denk ik toch wel "WTF".

1. Het was aangekondigd, dus hij had de wissel rustig in het weekend kunnen doen.
2. Het is maar een paar dagen, ook op zomerbanden zou geen probleem geweest zijn (gaat om een Hyundai i20, achterwielaandrijving zou al iets anders zijn)
3. Auto doet niet zoveel kilometers, dus zouden all seasons misschien wel handiger zijn (heb ik ook en ben ik heel tevreden over)

Laatst bewerkt:
Ge weet wat Firmin Crets over zijn sparringpartner zei: twas mijne beste maat, maar ik em hem dood geslegen. :unsure:
Die man is zo achterlijk dat ik hem het voordeel van de twijfel geef tot het onderzoek is afgelopen.
Wil je echt met je gezicht unblured in de krant gaan staan (en een interview geven) als je uw vrouw vermoord hebt? :unsure:

Toen ik gisteren avond thuis kwam na 20h, pikdonker, iemand zijn velgen in het midden van de straat met een simpele krik zien vervangen, ja dan denk ik toch wel "WTF".

1. Het was aangekondigd, dus hij had de wissel rustig in het weekend kunnen doen.
Jij kent zijn agenda?
2. Het is maar een paar dagen, ook op zomerbanden zou geen probleem geweest zijn (gaat om een Hyundai i20, achterwielaandrijving zou al iets anders zijn)
Ze zouden het beter verplichten zoals in Duitsland, je zou (hopelijk) minder volk op de baan rare toeren zien uithalen.
3. Auto doet niet zoveel kilometers, dus zouden all seasons misschien wel handiger zijn (heb ik ook en ben ik heel tevreden over)
ok

Precies 1e week van december vergeten met sneeuw, vorst snachts, en overdag minder dan 5 graden? :unsure:
Ik zat daarstraks met iemand van de andere kant van het land te bellen die zei dat het niet sneeuwde terwijl ik overduidelijk zag dat het wel sneeuwde op dat moment. Snap echt niet waarom die dat zat te ontkennen.

Tl;dr: het is in december in heel België wel koud geweest, maar het heeft zeker niet overal serieus gesneeuwd.

Terug
Bovenaan