knight-rider
Well-known member
Toen ik daarstraks thuis kwam van een ritje met de auto zag ik één van de buren hier aan zijn auto bezig, ik dacht eerst dat hij platte band had, maar bleek dat hij zijn winterbanden op de auto aan het plaatsen was.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen ik daarstraks thuis kwam van een ritje met de auto zag ik één van de buren hier aan zijn auto bezig, ik dacht eerst dat hij platte band had, maar bleek dat hij zijn winterbanden op de auto aan het plaatsen was.
Ex-bokser reageert na mysterieuze dood van partner Sissi (39): “Er vielen wel eens klappen maar ik zou haar nooit kwaad kunnen doen”
Mannen die voor hun kinderen zorgen, een echte hype, jep.“Een man mag hier nog steeds een man zijn”
“Gelukkig kennen ze de hype van ‘de nieuwe man’ die luiers ververst niet in het zuiden.”
Stel je voor dat je er eens wat leuks mee zou doen of überhaupt er op moet passen. De horror!Tom Coninckx zijn interview in HLN/Dag Allemaal (disclaimer, ik heb geen abo dus kan enkel de titel en eerste paragraaf lezen).
Mannen die voor hun kinderen zorgen, een echte hype, jep.
Tom Coninckx zijn interview in HLN/Dag Allemaal (disclaimer, ik heb geen abo dus kan enkel de titel en eerste paragraaf lezen).
Ik ben blij dat we nu in andere tijden leven. Toen ik voor het eerst papa werd, was iedereen in de ban van de hype ‘de nieuwe man’: je moest als papa ook pampers verversen, de strijk doen, poetsen... Gelukkig kennen ze die trend niet in het zuiden. Een man mag nog steeds een man zijn, dat vind ik fijn. Soms gaat de emancipatie in mijn ogen te ver, een moeder kan die taken nu eenmaal natuurlijker. Luigia doet dat super en is zo’n fantastische mama.
Ge weet wat Firmin Crets over zijn sparringpartner zei: twas mijne beste maat, maar ik em hem dood geslegen.Dat artikel in de gazet van die vermoorde sissi..
en dan interviewen ze hare man, met foto en al in de gazet

Precies 1e week van december vergeten met sneeuw, vorst snachts, en overdag minder dan 5 graden?Wat is daar zo wtf aan? De winter is deze week eigenlijk pas echt begonnen (op die vorst van vorige week na)

Gelukkig komt hij van de sportredactie van de vrt.Tom Coninckx zijn interview in HLN/Dag Allemaal (disclaimer, ik heb geen abo dus kan enkel de titel en eerste paragraaf lezen).
Precies 1e week van december vergeten met sneeuw, vorst snachts, en overdag minder dan 5 graden?![]()
Nieuwjaar goed gevierd wss?Was er toen sneeuw? Geen idee. Ik herinner mij alleen nat, grijs en triest.
Toen ik gisteren avond thuis kwam na 20h, pikdonker, iemand zijn velgen in het midden van de straat met een simpele krik zien wisselen, ja dan denk ik toch wel "WTF".Wat is daar zo wtf aan? De winter is deze week eigenlijk pas echt begonnen (op die vorst van vorige week na)
Die man is zo achterlijk dat ik hem het voordeel van de twijfel geef tot het onderzoek is afgelopen.Ge weet wat Firmin Crets over zijn sparringpartner zei: twas mijne beste maat, maar ik em hem dood geslegen.![]()

Jij kent zijn agenda?Toen ik gisteren avond thuis kwam na 20h, pikdonker, iemand zijn velgen in het midden van de straat met een simpele krik zien vervangen, ja dan denk ik toch wel "WTF".
1. Het was aangekondigd, dus hij had de wissel rustig in het weekend kunnen doen.
Ze zouden het beter verplichten zoals in Duitsland, je zou (hopelijk) minder volk op de baan rare toeren zien uithalen.2. Het is maar een paar dagen, ook op zomerbanden zou geen probleem geweest zijn (gaat om een Hyundai i20, achterwielaandrijving zou al iets anders zijn)
ok3. Auto doet niet zoveel kilometers, dus zouden all seasons misschien wel handiger zijn (heb ik ook en ben ik heel tevreden over)
Ze zouden het beter verplichten zoals in Duitsland, je zou (hopelijk) minder volk op de baan rare toeren zien uithalen.
Ik zat daarstraks met iemand van de andere kant van het land te bellen die zei dat het niet sneeuwde terwijl ik overduidelijk zag dat het wel sneeuwde op dat moment. Snap echt niet waarom die dat zat te ontkennen.Precies 1e week van december vergeten met sneeuw, vorst snachts, en overdag minder dan 5 graden?![]()