Vandaag had ik het dus weer opnieuw voor.
(Mijn wagen staat wel buiten)
Ik heb bij nader inspectie hier aldus 3 knoppen. De S.O.S. knop zit achter een klepje en is een echte knop en deze kan je niet zomaar onbewust indrukken. Je moet dan al dat klepje manueel openen en daarna echt op die fysieke knop drukken.
MAAR er zijn ook nog 2 touchscreen knoppen. Een info en een pechverhelping "touchscreen" knop. En je hoort hem al komen
Blijkbaar hebben die touchscreen knoppen last van de koude waardoor mijn wagen dan denkt dat ik die heb ingedrukt (bij heel koud weer), terwijl dat helemaal niet het geval is. Nu heb ik tijdig geannuleerd maar gisteren had ik dus iemand van pechverhelping aan de lijn.
Dus voor de grapjassen onder ons: Het gaat zoals ik al zei NIET over de S.O.S. knop hé. Het gaat over de pechverhelping touchscreen knop. dat zijn TWEE verschillende knoppen.
Touchscreen is allemaal leuk en wel en mensen mogen er hier nu wel mee lachen maar als die knoppen door de koude deels bevroren zijn (denk ik ?????) dan krijg je dit dus voor.
(Mijn wagen staat wel buiten)Ik heb bij nader inspectie hier aldus 3 knoppen. De S.O.S. knop zit achter een klepje en is een echte knop en deze kan je niet zomaar onbewust indrukken. Je moet dan al dat klepje manueel openen en daarna echt op die fysieke knop drukken.
MAAR er zijn ook nog 2 touchscreen knoppen. Een info en een pechverhelping "touchscreen" knop. En je hoort hem al komen
Blijkbaar hebben die touchscreen knoppen last van de koude waardoor mijn wagen dan denkt dat ik die heb ingedrukt (bij heel koud weer), terwijl dat helemaal niet het geval is. Nu heb ik tijdig geannuleerd maar gisteren had ik dus iemand van pechverhelping aan de lijn.Dus voor de grapjassen onder ons: Het gaat zoals ik al zei NIET over de S.O.S. knop hé. Het gaat over de pechverhelping touchscreen knop. dat zijn TWEE verschillende knoppen.
Touchscreen is allemaal leuk en wel en mensen mogen er hier nu wel mee lachen maar als die knoppen door de koude deels bevroren zijn (denk ik ?????) dan krijg je dit dus voor.

Laatst bewerkt: