Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Vandaag een conducteur in de trein die blijkbaar zijn laatste dag had.

"Beste reizigers vandaag mijn voorlaatste trein want ik heb het na 10 jaar gehad en ga iets anders doen".

"ik kom niet controleren want dat boeit niet meer, net zoals de veiligheid van de conducteurs."

"Alle WC's in deze trein zijn kapot maar jullie betalen toch voor deze service".

"Voor de verandering hebben we geen vertraging."

:oops:

"Beste reizigers vandaag mijn voorlaatste trein want ik heb het na 10 jaar gehad en ga iets anders doen".

"ik kom niet controleren want dat boeit niet meer, net zoals de veiligheid van de conducteurs."

"Alle WC's in deze trein zijn kapot maar jullie betalen toch voor deze service".

Enerzijds grappig, anderzijds wel triest.

Het moet echt wel hoog zitten bij die mens.

Ik was galaxy quest aan het kijken ( Netflix) en ik kwam Snape tegen.

Ik kwam die ook tegen als Hans Gruber bij Die hard en the sherif of Nothingham in Robin Hood : Prince of thieves...

Mijn wagen die "automatisch zonder dat ik zelf iets deed" pechverhelping opbelt en ik dus ineens iemand aan de lijn kreeg, die vroeg wat het probleem was. :unsure:

Hij zegt gewoon wat iedereen denkt.
Ik verwacht nu bij de Lijn ook wel wat van deze acties.

Volgens mij zit de kern hier.

Laat me raden.. trein naar het brusselse?
Volgens mij eerder in besparingen, besparingen, besparingen. En fout gebruikte budgetten.

Vanochtend thuis in de auto gestapt, en de deur knelde/plakte een beetje, maar ging vlot open.
Ik rij naar het station en wil daar uitstappen. Krijg ik gvd met alle macht van de wereld die deur niet open, ook de deur aan de passagierskant ging niet open.

Ik ben dan op de achterbank moeten kruipen en via een achterdeur toch uit de auto geraakt.

Gisteren de meest woke Duplo doos ooit gekregen voor ons zoontje.
Een elektrische auto, laadpaal met windmolen en een zwart ventje.
10985_alt1.png
Wij hebben knal dezelfde gekregen van mijn ma :laugh:

Vanochtend thuis in de auto gestapt, en de deur knelde/plakte een beetje, maar ging vlot open.
Ik rij naar het station en wil daar uitstappen. Krijg ik gvd met alle macht van de wereld die deur niet open, ook de deur aan de passagierskant ging niet open.

Ik ben dan op de achterbank moeten kruipen en via een achterdeur toch uit de auto geraakt.
Op uw dichtingen siliconenspray spuiten zou helpen heb ik ooit gehoord. Zelf nog niet gedaan.

Laatst bewerkt:
Ook niet per ongeluk op die knop gedrukt?
Neen ik doe de deur los met de sleutel en dan wordt het touch screen automatisch opgestart en er werd asap gebeld vanuit dat touchscreen.

Ik kan onmogelijk die knop ingedrukt hebben. Zover was ik nog niet, ik had mij nog maar net in de bestuurderszetel geploft.

Terug
Bovenaan