Aangezien het voor peuters bedoeld is, zullen er zeker geen al te kleine, inslikbare stukken in zitten he.Dienen eekhoorn is bijna eve groot als mijn duplo olifant van vroeger.
En da ventje heeft echt wel ne gigantische sleutel vast
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aangezien het voor peuters bedoeld is, zullen er zeker geen al te kleine, inslikbare stukken in zitten he.Dienen eekhoorn is bijna eve groot als mijn duplo olifant van vroeger.
En da ventje heeft echt wel ne gigantische sleutel vast
Vogeltjes getraind door de Stasi...wat? Die vogels leven nogal lang zeg.

Enerzijds grappig, anderzijds wel triest.Vandaag een conducteur in de trein die blijkbaar zijn laatste dag had.
"Beste reizigers vandaag mijn voorlaatste trein want ik heb het na 10 jaar gehad en ga iets anders doen".
"ik kom niet controleren want dat boeit niet meer, net zoals de veiligheid van de conducteurs."
"Alle WC's in deze trein zijn kapot maar jullie betalen toch voor deze service".
"Voor de verandering hebben we geen vertraging."
![]()
Volgens mij zit de kern hier."ik kom niet controleren want dat boeit niet meer, net zoals de veiligheid van de conducteurs."
Denk een mengeling van frustratie en zich eens laten gaan omdat hij er vanaf is.Enerzijds grappig, anderzijds wel triest.
Het moet echt wel hoog zitten bij die mens.
AntwerpenVolgens mij zit de kern hier.
Laat me raden.. trein naar het brusselse?

"Man ontdekt het concept 'Acteur' "Ik was galaxy quest aan het kijken ( Netflix) en ik kwam Snape tegen.
Ik kwam die ook tegen als Hans Gruber bij Die hard en the sherif of Nothingham in Robin Hood : Prince of thieves...
Hij zegt gewoon wat iedereen denkt.Vandaag een conducteur in de trein die blijkbaar zijn laatste dag had.
"Beste reizigers vandaag mijn voorlaatste trein want ik heb het na 10 jaar gehad en ga iets anders doen".
"ik kom niet controleren want dat boeit niet meer, net zoals de veiligheid van de conducteurs."
"Alle WC's in deze trein zijn kapot maar jullie betalen toch voor deze service".
"Voor de verandering hebben we geen vertraging."
![]()
Volgens mij eerder in besparingen, besparingen, besparingen. En fout gebruikte budgetten.Volgens mij zit de kern hier.
Laat me raden.. trein naar het brusselse?
Wij hebben knal dezelfde gekregen van mijn maGisteren de meest woke Duplo doos ooit gekregen voor ons zoontje.
Een elektrische auto, laadpaal met windmolen en een zwart ventje.
![]()

Op uw dichtingen siliconenspray spuiten zou helpen heb ik ooit gehoord. Zelf nog niet gedaan.Vanochtend thuis in de auto gestapt, en de deur knelde/plakte een beetje, maar ging vlot open.
Ik rij naar het station en wil daar uitstappen. Krijg ik gvd met alle macht van de wereld die deur niet open, ook de deur aan de passagierskant ging niet open.
Ik ben dan op de achterbank moeten kruipen en via een achterdeur toch uit de auto geraakt.
Ook niet per ongeluk op die knop gedrukt?Mijn wagen die "automatisch zonder dat ik zelf iets deed" pechverhelping opbelt en ik dus ineens iemand aan de lijn kreeg, die vroeg wat het probleem was.![]()
Ook niet per ongeluk op die knop gedrukt?
Neen ik doe de deur los met de sleutel en dan wordt het touch screen automatisch opgestart en er werd asap gebeld vanuit dat touchscreen.Ook niet per ongeluk op die knop gedrukt?
Ahnee, die heeft recent bewezen gene echte te zijn.Die knop "sos" moet je niet induwen als je connor op straat ziet lopen in St Niklaas he!