Tijdloos
Active member
NeejZak over het hoofd ook geen optie??![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NeejZak over het hoofd ook geen optie??![]()

Goed dat ge niet naar het jeugdvoetbal in België komt zien! Vorig seizoen paar keer naar een neefje gaan zien in de vroege ochtend en daar stonden er zelfs duvels op een tempo te kappen dat ik met water nog niet kan volgen bij wijze van spreken!Ben op een jeugdzaalvoetbaltoernooi met mijn zoon, alle deelnemers zijn van 2015.
Ga daarnet naar de wc, gedeelde wc voor ouders en 8-jarige kindjes, staat daar een groepje van 5 mannen binnen aan de deur te vapen, en bier en wodka te drinken. Om 11h 's ochtends zondag op een jeugdvoetbaltoernooi. Serieus, what the fuck.
Goed dat ge niet naar het jeugdvoetbal in België komt zien! Vorig seizoen paar keer naar een neefje gaan zien in de vroege ochtend en daar stonden er zelfs duvels op een tempo te kappen dat ik met water nog niet kan volgen bij wijze van spreken!

Alé gast, wtf maakt de huidskleur nu uitZwarte mensen in Duplo, het kan idd weinig meer wtf zijn dan dat...
Ze kunnen toch moeilijk een elektrische wagen en een tankstation in 1 kit steken he.In elke set Duplo zit er nu wel een zwart of getint ventje, zo erg is dat niet en ik vind dat ook maar normaal.
Maar de combinatie van alles te samen is toch wel heel erg politiek correct![]()
Is het dan woke omdat het een elektrisch voertuig met windturbine is of omdat er een mannetje met donkere huidskleur bij zit?In elke set Duplo zit er nu wel een zwart of getint ventje, zo erg is dat niet en ik vind dat ook maar normaal.
Maar de combinatie van alles te samen is toch wel heel erg politiek correct![]()
Gewoon de combinatie van alles tezamen. Ik heb niks tegen gekleurde mensen, elektrische wagens of windmolens hoor.Is het dan woke omdat het een elektrisch voertuig met windturbine is of omdat er een mannetje met donkere huidskleur bij zit?
Want ik snap de relevantie tussen die 2 wel niet.
Duplo wordt ook op plekken verkocht waar mensen niet overwegend blank zijn.
Tis genen echten he.Ben ik de enige die zich afvraagt hoe een 2 jarige met een windmolen kan spelen?
Blazen?Ben ik de enige die zich afvraagt hoe een 2 jarige met een windmolen kan spelen?
Mijn momentje.
Gaan eten op restaurant.
Ik neem eens uitzonderlijk een gerecht met "dagprijs" op.
Wat kan een zeetong met meuniere saus nu veel meer kosten dan een ierse entrecote ?? Dacht ik
48 euro![]()

Gisteren de meest woke Duplo doos ooit gekregen voor ons zoontje.
Een elektrische auto, laadpaal met windmolen en een zwart ventje.
![]()