Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ben op een jeugdzaalvoetbaltoernooi met mijn zoon, alle deelnemers zijn van 2015.

Ga daarnet naar de wc, gedeelde wc voor ouders en 8-jarige kindjes, staat daar een groepje van 5 mannen binnen aan de deur te vapen, en bier en wodka te drinken. Om 11h 's ochtends zondag op een jeugdvoetbaltoernooi. Serieus, what the fuck.

Ben op een jeugdzaalvoetbaltoernooi met mijn zoon, alle deelnemers zijn van 2015.

Ga daarnet naar de wc, gedeelde wc voor ouders en 8-jarige kindjes, staat daar een groepje van 5 mannen binnen aan de deur te vapen, en bier en wodka te drinken. Om 11h 's ochtends zondag op een jeugdvoetbaltoernooi. Serieus, what the fuck.
Goed dat ge niet naar het jeugdvoetbal in België komt zien! Vorig seizoen paar keer naar een neefje gaan zien in de vroege ochtend en daar stonden er zelfs duvels op een tempo te kappen dat ik met water nog niet kan volgen bij wijze van spreken!

Gisteren de meest woke Duplo doos ooit gekregen voor ons zoontje.
Een elektrische auto, laadpaal met windmolen en een zwart ventje.
10985_alt1.png

Vind het allemaal wel raar. Lego heeft ooit (zovele jaren geleden al) felgele mannetjes ingevoerd om niemand aanstoot te geven met de huidskleur omdat niemand zo gezegd een felgele huidskleur had. In Duplo is er wel dat onderscheid natuurlijk, waarom Lego dat ooit gedaan heeft weet ik niet. Moet denk ik iets met de herkenbaarheid voor kleinere kinderen zijn vermoed ik.

Edit: voor de duidelijkheid: ik heb er geen problemen mee, maar vind het gewoon wel een rare gedachtegang van Lego uit waarom er wel bij Duplo een onderscheid gemaakt wordt.

Laatst bewerkt:
Ik vind dat daar allemaal toch wel veel problemen van gemaakt worden, als een zwarte problemen heeft met het feit dat er enkel duplo bestaat met "witte" ventjes dan begrijp ik dat men dan eens wat zwarte ventjes maakt. Ik zie niet in waarom ik mij daar druk zou moeten over maken.

En voor men over woke gaat neuten, blijkt dat duplo wel al langer donkere figuurtjes heeft.

Laatst bewerkt:
In elke set Duplo zit er nu wel een zwart of getint ventje, zo erg is dat niet en ik vind dat ook maar normaal.
Maar de combinatie van alles te samen is toch wel heel erg politiek correct :crazy:

In elke set Duplo zit er nu wel een zwart of getint ventje, zo erg is dat niet en ik vind dat ook maar normaal.
Maar de combinatie van alles te samen is toch wel heel erg politiek correct :crazy:
Ze kunnen toch moeilijk een elektrische wagen en een tankstation in 1 kit steken he.
Mensen overdenken toch zulke zaken teveel.

Is het dan woke omdat het een elektrisch voertuig met windturbine is of omdat er een mannetje met donkere huidskleur bij zit?
Want ik snap de relevantie tussen die 2 wel niet.

Duplo wordt ook op plekken verkocht waar mensen niet overwegend blank zijn.

Is het dan woke omdat het een elektrisch voertuig met windturbine is of omdat er een mannetje met donkere huidskleur bij zit?
Want ik snap de relevantie tussen die 2 wel niet.

Duplo wordt ook op plekken verkocht waar mensen niet overwegend blank zijn.
Gewoon de combinatie van alles tezamen. Ik heb niks tegen gekleurde mensen, elektrische wagens of windmolens hoor.

Mijn momentje.
Gaan eten op restaurant.
Ik neem eens uitzonderlijk een gerecht met "dagprijs" op.

Wat kan een zeetong met meuniere saus nu veel meer kosten dan een ierse entrecote ?? Dacht ik

48 euro😅

Terug
Bovenaan