Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Mijn madam die op straat onze oudste onder zijn voeten geeft omdat ie weer niet aan het kijken is waar hij liep (bijna weer onder een auto). Passeert er een oudere dame die mijn madam bij de pols grijpt en 'nein' zegt en vervolgens verder wandelt.

Wtf? Precies alsof we hem dood aan het slaan waren.

Geen idee of ik dit in ergernis of glimlach moet plaatsen

"Je moet trouwens eens een helikoptervlucht boven Waregem boeken, er is veel meer groen dan je denkt.” (quote burgemeester Kurt dit weekend in De Standaard)

:crazy: :crazy:

Hoog tijd om dat weg te krijgen.

Gans Waregem?

Sluit BG-venster, open Facebook...
NH5XL8b.jpg

:s

Mijn schoonmoeder en mijn vrouw hebben ruzie.

Vrouw had vorige week verjaardag en we zijn voor haar verjaardag met ons gezin sushi gaan eten op restaurant.
Schoonmoeder is boos omdat we geen box sushi hebben meegebracht voor haar, terwijl we toch zouden moeten weten dat zij sushi lekker vindt. Ze had een taart gebakken voor haar dochter haar verjaardag en had dus als wederdienst verwacht dat we haar sushi zouden meebrengen.

De bom is gebarsten nadat mijn vrouw haar deze ochtend vroeg of ze nog overschot hadden van hun soep van gisterenavond en of ze die mocht komen halen voor onze kindjes want ze is ziek en heeft de energie niet om zelf te koken. Kreeg ze dus als antwoord "Neen, ik heb geen overschot en zelfs als ik het had, kreeg je het niet want je hebt vorige week op uw verjaardag geen sushi uit dat restaurant voor mij meegenomen terwijl ik een taart voor u heb gemaakt."

Als ik bevestiging nodig had van waar al die mentale problemen van mijn vrouw komen, dan heb ik ze hierbij wel gekregen... Like what the actual fuck.

Laatst bewerkt:
Moeder van een kennis had altijd veel geld (als in beide kinderen kregen huizen van meer dan een miljoen 5 jaar geleden, nooit moeten werken, bieden een porsche, ...) en het was altijd een mysterie waar het vandaan kwam.

Krijg ik vorige week ineens van mijn ouders te horen "seg, die van .... kent gij die dochters niet?"

Long story short, die man zou dus 120 miljoen gewonnen hebben, 40 miljoen aan zijn vrouw gegeven hebben die hem dan verlaten heeft en nu the high life leeft met haar dochters.

En als ik de kennis van mijn ouders moet geloven, gaat de man zelf nog blut zijn binnen dit en 10 jaar aan de stand waar hij op leeft.

'T zou nu wel niet mis zijn, 120 miljoen op de rekening.

Terug
Bovenaan