Dus jij weet dan de identiteit van Banksy?Omdat de ´persoon´ Banksy (zogezegd) anoniem is, zijn werkplaatsen zijn dat niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus jij weet dan de identiteit van Banksy?Omdat de ´persoon´ Banksy (zogezegd) anoniem is, zijn werkplaatsen zijn dat niet.
Komaan, even google gebruiken...Dus jij weet dan de identiteit van Banksy?
"Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that." - George Carlinhttps://www.hln.be/buitenland/kijk-...s-in-een-keer-was-er-een-grote-boem~ab7739f2/
Roken in een auto vol met vuurwerk.
Winnaars voor de Darwin awards.
Eerst beginnen met een paar vingers en handen hé.Nederlanders en vuurwerk op nieuwjaar. vier het nieuwe jaar door een stukje van je land op te blazen.
Geen idee of ik dit in ergernis of glimlach moet plaatsen
"Je moet trouwens eens een helikoptervlucht boven Waregem boeken, er is veel meer groen dan je denkt.” (quote burgemeester Kurt dit weekend in De Standaard)
![]()
![]()
Hoog tijd om dat weg te krijgen.
Gans Waregem?

Ken je ze? Anders snel date regelen hé. Voor je het weet ben je binnen.Krijg ik vorige week ineens van mijn ouders te horen "seg, die van .... kent gij die dochters niet?"
Erg om te zeggen, maar ze is zo lelijk (zowel uiterlijk als karakter) dat het zelfs voor dat geld het niet waard isKen je ze? Anders snel date regelen hé. Voor je het weet ben je binnen.

Zak over het hoofd ook geen optie??Erg om te zeggen, maar ze is zo lelijk (zowel uiterlijk als karakter) dat het zelfs voor dat geld het niet waard is![]()