Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed om te zien dat dat blauw spul uitneembaar is. Dan kunt ge het tenminste goed wassen voordat ge het doorgeeft aan uwe maat.Passeerde net in de youtube reels. Even moeten kijken wat het was, en toen had ik een wtf momentje
Die telefoonhouder
en wij maar denken dat TRUMP weg is... gewoon een ander zijn account overgenomen!Passeerde net in de youtube reels. Even moeten kijken wat het was, en toen had ik een wtf momentje
Die telefoonhouder
Penisbreuk in de maakPasseerde net in de youtube reels. Even moeten kijken wat het was, en toen had ik een wtf momentje
Die telefoonhouder
Ik dacht al: Zijn die mannen echt zo stom of is dit voor één of andere candid camera show?![]()
Man opgepakt na diefstal kunstwerk Banksy in Londen | VRT NWS Nieuws
In Londen is een man opgepakt na de diefstal van een kunstwerk van Banksy in de wijk Peckham. Dat meldt de Metropolitan Police, zo zegt de BBC. Het kunstwerk beeldde drie drones op een stopbord af en werd minder dan een uur nadat Banksy erover had bericht al gestolen.www.vrt.be
Banksy kleeft 3 drones op een random stopbord, en plots is dat een half miljoen waard en zijn er 2 kerels (met zo'n dwaze city bike dan nog) die op klaarlichte dag het een briljant idee vinden om dat bord af te schroeven en mee te pakken.
Heerlijk typerend toch allemaal voor onze samenleving![]()
Kan Ben Weyts eens geen homofobe, vrouwonvriendelijke, rasistische of antisemitische uitspraak doen dat we van die af zijn? Man wat een hansworst is dat eigenlijk. Maar gelukkig gebruikt hij wel een "oervlaamse" traditie als de kerstman om zijn punt te maken. Nu nog ontcijferen welk punt precies
Ja lap, Katrien van Politieke PR gaat tijdens kerst uren moeten draaien vrees ik...
Terzijde: zou Weyts zelf regelmatig eens een boek lezen? (of dat ooit gedaan hebben)
Ik heb ook ooit aan een brug gestaan toen ik 22 jaar was en mij waardeloos voelde (ondertss bijna 27 jaar geleden)1 van mijn beste vrienden zelfmoord gepleegd gisteren![]()

![]()
Verhitte discussie met conducteur eindigt fataal: man springt in Waals-Brabant uit rijdende trein en sterft
Donderdag rond 7.15 uur is een reiziger uit een rijdende trein gesprongen in Rixensart, op de spoorlijn tussen Ottignies en Brussel. Dat gebeurde na een dispuut met de boordchef. De man overleefde het ongeval niet. Het treinverkeer tussen Ottignies en Brussel lag tot 11.30 uur volledig stil.www.hln.be

Ik zit zelf nogal stevig in het ´wereldje´ van wat mensen street art zouden kunnen noemen.![]()
Man opgepakt na diefstal kunstwerk Banksy in Londen | VRT NWS Nieuws
In Londen is een man opgepakt na de diefstal van een kunstwerk van Banksy in de wijk Peckham. Dat meldt de Metropolitan Police, zo zegt de BBC. Het kunstwerk beeldde drie drones op een stopbord af en werd minder dan een uur nadat Banksy erover had bericht al gestolen.www.vrt.be
Banksy kleeft 3 drones op een random stopbord, en plots is dat een half miljoen waard en zijn er 2 kerels (met zo'n dwaze city bike dan nog) die op klaarlichte dag het een briljant idee vinden om dat bord af te schroeven en mee te pakken.
Heerlijk typerend toch allemaal voor onze samenleving![]()
Hoe is er geweten dat hij / zij met personeel werkt?Banksy is zowat een schoolvoorbeeld van wat er fout is in de wereld. Zowat een van de meest ongetalenteerde ´kunstenaars´ (eigenlijk bedenkers want alles gebeurd door personeel) die er rondlopen
Omdat de ´persoon´ Banksy (zogezegd) anoniem is, zijn werkplaatsen zijn dat niet.Hoe is er geweten dat hij / zij met personeel werkt?