Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Passeerde net in de youtube reels. Even moeten kijken wat het was, en toen had ik een wtf momentje

Die telefoonhouder 🤣

Goed om te zien dat dat blauw spul uitneembaar is. Dan kunt ge het tenminste goed wassen voordat ge het doorgeeft aan uwe maat.

Banksy kleeft 3 drones op een random stopbord, en plots is dat een half miljoen waard en zijn er 2 kerels (met zo'n dwaze city bike dan nog) die op klaarlichte dag het een briljant idee vinden om dat bord af te schroeven en mee te pakken.

Heerlijk typerend toch allemaal voor onze samenleving
:rofl:

Banksy kleeft 3 drones op een random stopbord, en plots is dat een half miljoen waard en zijn er 2 kerels (met zo'n dwaze city bike dan nog) die op klaarlichte dag het een briljant idee vinden om dat bord af te schroeven en mee te pakken.

Ik dacht al: Zijn die mannen echt zo stom of is dit voor één of andere candid camera show?

1 van mijn beste vrienden zelfmoord gepleegd gisteren 😭
Ik heb ook ooit aan een brug gestaan toen ik 22 jaar was en mij waardeloos voelde (ondertss bijna 27 jaar geleden)

Je zegt het overkomt je nooit maar sindsdien weet ik dus wel beter. Het kan iedereen overkomen.
Achteraf bezien denk ik dan: Pffff serieus? Maar ja.

Anyways veel succes met het rouwproces. :frown:

Ik zit zelf nogal stevig in het ´wereldje´ van wat mensen street art zouden kunnen noemen.

En ik zou het beter kunnen uitleggen, maar Banksy is zowat een schoolvoorbeeld van wat er fout is in de wereld. Zowat een van de meest ongetalenteerde ´kunstenaars´ (eigenlijk bedenkers want alles gebeurd door personeel) die er rondlopen waar ze letterlijk miljoenen naar gooien. Ach ja, kunst an sich is het mooiste dat er is, maar tegelijk ook de grootste bullshit.

Banksy is zowat een schoolvoorbeeld van wat er fout is in de wereld. Zowat een van de meest ongetalenteerde ´kunstenaars´ (eigenlijk bedenkers want alles gebeurd door personeel) die er rondlopen
Hoe is er geweten dat hij / zij met personeel werkt?

Hoe is er geweten dat hij / zij met personeel werkt?
Omdat de ´persoon´ Banksy (zogezegd) anoniem is, zijn werkplaatsen zijn dat niet.

Die paar stencils van vroeger zal hij allemaal wel zelf hebben gedaan, maar al het nieuwe werk is gewoon in opdracht van hoor. En los van de vaak politieke boodschap die er achter zit is zijn stencil stijl iets dat letterlijk iedereen kan leren, mits photoshop, wat creativiteit en veel geduld.

Terug
Bovenaan